Regulamin Forum TT

Zaczynasz z ForumTT - wpierw zajrzyj tu...
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 8142
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Has thanked: 30 times
Been thanked: 16 times
Kontaktowanie:

Regulamin Forum TT

Postautor: ArturSchŁ » 01 sty 2007, 16:29

Witaj [you] !!

Wszedłeś na forum TT. Dowiesz się z niego co w TT piszczy, jakie są nowości, jakie rzeczy warto kupić, a jakie lepiej sobie odpuścić. Tu nie ma podziałów, że ktoś jest gorszy, bo robi torta, a ktoś lepszy, bo robi moduły. Łączy nas jedna pasja - TT! Wszystkie napisane przez Ciebie posty stają się własnością forum, tu dobrowolnie dzielisz się wiedzą z innymi użytkownikami!

1. Forum TT zrzesza zarejestrowanych sympatyków TT i tej wielkości jest poświęcone.

2. Transfer i domena opłacane są przez dobrowolne składki użytkowników. Zatem ludzie, którym los forum nie jest obojętny upraszają o:

2.1. Nie zaśmiecanie forum spamem
2.2. Nie obrażanie użytkowników
2.3. Nie nawoływanie o przejście na inne wielkości, bo ta to jest najgorsza z możliwych!
2.4. Pisanie poprawną polszczyzną
2.5. Pisanie zrozumiałych postów
2.6. Pisanie na temat
2.7. Nie tworzenie postów kłótniogennych i nic nie wnoszących do tematu
2.8. Nie floodownie

3. W przypadku nie zastosowania się do powyższych próśb użytkownik otrzyma ostrzeżenie, a gdy sytuacja się powtarza – czasowy zakaz pisania, a w ekstremalnych przypadkach czasowe lub całkowite wydalenie z Forum TT. Ban jest na osobę, a nie na nicka! Jeśli zorientujemy się, że założyłeś drugie konto - ono także zostanie usunięte/zablokowane.

4. Moderator ma prawo usunąć posty takie jak: „Bardzo ładnie”, „Podoba mi się” i inne, które mają niską wartość merytoryczną.

5. Moderator ma prawo usuwania wiadomości, przenoszenia jej do dowolnego działu oraz zamykania tematu jeżeli stwierdzi, że dana wiadomość:

5.1 obniża ogólny poziom forum,
5.2 została napisana w sposób niezrozumiały (niepoprawna pisownia, popełnienie licznych błędów ortograficznych, użycie slangu młodzieżowego lub branżowego),
5.3 została napisana w nieodpowiednim dziale,
5.4 została napisana przy braku związku z tematem.

6. Usuwane zostaną posty obrażające innych użytkowników, poza postami z uwagami krytycznymi co do pokazanego dzieła, lub mającymi na celu zdopingowanie autora do dalszej owocnej pracy.

7. Konstruktywna krytyka mile widziana – obrzucanie wyzwiskami i obraźliwymi uwagami – już nie!

8. Nad wybranymi działami czuwają moderatorzy. Moderatorzy mają możliwość moderowania tylko "swoich" działów.

9. Administrator ma możliwość moderowania całego forum, włącznie z usunięciem użytkownika! (Pamiętaj ban jest na osobę a nie na nicka! Jeśli zauważymy, że zarejestrowałeś się pod innym nickiem - tego nicka także zbanujemy!). Tylko Administrator powołuje i odwołuje moderatorów! Jego decyzje są niepodważalne!

10. Gdy masz jakiś problem i ktoś Ci w tym problemie pomoże, w dobrym tonie jest naciśnięcie przycisku „Pomógł”, nawet, jeśli byś miał nacisnąć i trzy razy w danym temacie ten przycisk dla jednej osoby. Gdy osoba pomogła – nagródź ją – zachęci to innych użytkowników do dalszej, owocnej pracy.

11. Do grupy TT-Club PL mogą należeć tylko osoby, które posiadają numer klubowy i są zapisane do Tillig TT Club (opłacają składki członkowskie).

12. Do grupy sTTandard mogą należeć tylko osoby, które zbudowały i zaprezentowały moduł zgodny ze sTTandardem. Grupa sTTandard jest grupą zamkniętą, przynależność do której nowy członek zyskuje po zaakceptowaniu go przez Moderatora grupy.

13. Do dyskusji offtopicznych służy forum Hyde Park. Jeśli już naprawdę musisz porozmawiać o pogodzie, czy o pachnących kwiatkach – rób to tam!

14. Proszę nie wklejać "dużych" objętościowo (kilka MB) zdjęć o rozdzielczości powyżej rozmiaru 800X600. Zalecane jest wklejanie miniaturek jako odnośników do dużych obrazków.
Pomimo ciągle rosnącej prędkości łącz, cały czas są tacy, którzy czytają Forum MODEMEM (np poprzez telefon GSM).

15. Przy wklejaniu zdjęć pochodzących z internetu (których autorem nie jest osoba pisząca dany post) należy podawać koniecznie dokładne dane, z jakiej strony pochodzą i kto je wykonał, ewentualnie ograniczyć sie do podania linku.

16. Na Forum TT zwracamy się do każdego per „Ty”, chyba, że dana osoba wyraźnie sobie tego nie życzy!

17. Naruszenia regulaminu prosimy zgłaszać do moderatorów działu. Moderatorzy w zależności od wielkości wykroczenia kontaktują sie z administratorem!

18. Decyzje moderatorów są niepodważalne i nieodwracalne. Bezsensowna publiczna dyskusja z moderatorem odnośnie jego decyzji ZAWSZE będzie się kończyła ostrzeżeniem. Od tego mamy prywatne wiadomości - moderator Ci wytłumaczy dlaczego tak postąpił.

19. Posty zamieszczone na ForumTT są traktowane jak wypowiedź publiczna ze wszystkimi konsekwencjami wynikającymi z tego faktu.
Wszelkie materiały zamieszczone na forum TT, są udostępnione publicznie i jako takie nie będą kasowane, o ile nie naruszają obowiązującego w Polsce prawa. W związku z tym wszelkie żądania lub prośby składane przez odchodzących, lub usuniętych z forum użytkowników, w kwestii wykasowania opublikowanych przez nich materiałów nie będą uwzględniane.

20. Administrator oraz Moderatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany regulaminu.

21.
- Konta niezaktywowane, będą po 7 dniach usuwane.
- Konta zaktywowane, ale nigdy nieużywane (czyli Ostatnia wizyta = Nigdy) będą usuwane po 30 dniach od założenia.
- Konta nieużywane przez 6 miesięcy, z zerową ilością postów lub z jednym/dwoma ogłoszeniami typu sprzedam, będą usuwane.

Rejestrując się na forum zobowiązujesz się do przestrzegania regulaminu!
Ostatnio zmieniony 31 gru 2012, 17:29 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 12 razy.


Wróć do „Regulamin i inne przydatne wiadomości”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości