Napędy czeskiej firmy MTB

Czyszczenie, konserwacja, naprawy, budowa itd

Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie

Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10307
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Napędy czeskiej firmy MTB

Post autor: ArturSchŁ »

W jednym miejscu, o chyba obecnie najpopularniejszych napędach rozjazdów.

MP1:
Napęd MP1
Napęd MP1
Schemat połączeń
Schemat połączeń
MP1-setup_CZ_EN_DE.pdf
Instrukcja do MP1
(92.31 KiB) Pobrany 40 razy
Napęd podstawowy:
- zaciski silnika Com (wspólny), Poz1, Poz2,
- 1 komplet zacisków wyjściowych F1, F2 i wspólny.
Wysokość obudowy napędu to ok 17 mm.

--------------------------------------------------------------------------------

MP5:
Napęd MP5
Napęd MP5
Schemat połączeń
Schemat połączeń
MP5-instrukceCZ_V1.pdf
Instrukcja do MP5
(107.73 KiB) Pobrany 26 razy

Napęd rozszerzony:
- 2 sposoby sterowania, pierwszy analogicznie jak MP1, drugi dwoma przewodami poprzez podanie napięcia o przeciwnych polaryzacjach,
- 2 komplety zacisków wyjściowych Aux1 i Aux2, każdy analogiczny jak w MP1.
Wysokość obudowy napędu to ok 20 mm.

--------------------------------------------------------------------------------

MP6:
Napęd MP6
Napęd MP6
Schemat połączeń
Schemat połączeń

Napęd impulsowy, sterowany impulsami o długości min 40ms.
Elektronika napędu zapewnia osiągnięcie pozycji końcowej nawet po zaniku impulsu sterującego
Rozumiem, że wymaga cały czas zasilania, niezależnie od impulsów sterujących. W niższych modelach silnik jest zasilany impulsem sterującym, aż do momentu osiągnięcia żądanej pozycji gdy następuje przerwanie zasilania silnika (w tą stronę).

--------------------------------------------------------------------------------

MP10:
Napęd MP10
Napęd MP10
Schemat połączeń
Schemat połączeń
MP10-instrukceCZ_web1.pdf
Instrukcja do MP10
(71.5 KiB) Pobrany 23 razy

Podłączenie napędu MP10 jest uniwersalne – trójprzewodowe (jak elektromagnesy) lub dwuprzewodowe (zasilanie napięciem o przeciwnych polaryzacjach), dzięki czemu oryginalne typy można łatwo wymienić bez zmiany instalacji elektrycznej toru.
--------------------------------------------------------------------------------

:arrow: Strona MTB o napędach
:arrow: Regulacja napędu MP1 od MTB
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tory, rozjazdy, sieć trak., sygnalizacja itp”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości