Najbardziej widoczne różnica to klimatyzatory na dachu (w wybranych egzemplarzach) oraz żaluzje. W naszych FPL-ach są pionowe żaluzje, a w modelu - kratka.
Zapowiedzi/Nowości 2024
Moderator: mod-Tabor
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1897
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Ranger
- Posty: 3827
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 209
- Rejestracja: 12 mar 2018, 18:25
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Nadaje się ten model na konwersję na FPL, czy występują jakieś istotne różnice?
- wojtek_
- Posty: 477
- Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
- Lokalizacja: swidnik
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Słabo, brak w tym modelu charakteru, takiego ...ducha. czekam na MTB...
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:35
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Zdjęcia prototypu ze strony Hornby ("Class_66_Running_Sample")
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1897
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Najwyraźniej założyli (wg mnie słusznie), że modele Class 66 UK będą jeździły głównie z modelami wagonów UK produkcji Hornby, czyli o znanych i kontrolowanych przez producenta oporach toczenia.
Natomiast warianty europejskie będą musiały sobie radzić z różnego rodzaju szrotem - z pozostałościami po BTTB oraz nieprzewidywalnymi wynalazkami Tilliga w postaci np. łożysk z "resoraków".
- wlodar
- Posty: 988
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Domiss
- Posty: 467
- Rejestracja: 15 lip 2009, 11:06
- Lokalizacja: Świebodzice
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Wystarczy też zajrzeć na stronę producenta i przeczytać:
Czyli oba wózki napędowe, wszystkie koła zbierają prąd. Wersje brytyjskie bez gumek, europejskie z jedną gumką na wózek.All the Class 66 models have 12 axles for the current pick-up and both bogies are motor driven. The UK variants of the Class 66 will not be fitted with traction tyres.
European variants will be fitted with one traction tyre per bogie.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10307
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
- wlodar
- Posty: 988
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Czyli trzeba czekać aż ktoś kupi i podzieli się wrażeniami.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10307
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
- wlodar
- Posty: 988
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Od strony wózka "NAPĘDOWEGO" (po prawej) czerwona. Poza tym nie jestem do końca przekonany że to tylko wizualka. Jak dla mnie wygląda jak podrasowane komputerowo zdjęcie.
- miano
- Posty: 612
- Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Nie sądzę, to tylko wizualizacja komputerowa.
Mnie ciekawi jakie malowanie czoła będzie miał ten model. Znaczy bardziej niemieckie czy angielskie tj żółte?
Bo obudowa reflektorów po lewej jest jakaś żółta.
Mnie ciekawi jakie malowanie czoła będzie miał ten model. Znaczy bardziej niemieckie czy angielskie tj żółte?
Bo obudowa reflektorów po lewej jest jakaś żółta.
- wlodar
- Posty: 988
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Ciekawe dlaczego jeden wózek nie ma prześwitów pod pudłem, a drugi ma? Jeden jest napędowy, a drugi toczny? Jak w BR250 i BR119 BTTB? Trochę słabo.
-
- Posty: 424
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:13
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości