To już zdaje się nie pierwsze podejście Tilliga w ramach którego wiecznie żywe BTTB wraca we wcieleniu DRG/DRB. Miło natomiast, że tym razem LOWA sparowana została z innymi niż standardowo (Niesky) wózkami. Miejmy nadzieję, że nowy, dotychczas nie występujący u Tilliga wzór wózków (Einheitsbauart 1943 ?) stanowi zapowiedź nowych propozycji o genezie lat lat czterdziestych...oelka pisze: ↑26 sty 2024, 19:16A tymczasem można będzie mieć "Bromberga" (nr. kat. 15117) a dokładnie będzie to kryty wagon czteroosiowy wyprodukowany po wojnie dla kolei wschodnioniemieckich, który prawdziwego Bromerga z okresu wojny tylko przypomina.
Niemniej w ofercie będzie jako model z epoki II.
Zapowiedzi/Nowości 2024
Moderator: mod-Tabor
- DBv
- Administrator
- Posty: 1941
- Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
- Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
- wlodar
- Posty: 988
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Wniosek superksięgowych: TT nie ma sensu produkować - nie sprzedaje się
Jestem ciekaw jak" schodziła" BR110 Roco po latach produkcji tej lokomotywy przez Tilliga. Aaa, przepraszam, Tillig miał wersję z gładkim dachem, Roco z trójprążkowym.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2185
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
A tymczasem można będzie mieć "Bromberga" (nr. kat. 15117) a dokładnie będzie to kryty wagon czteroosiowy wyprodukowany po wojnie dla kolei wschodnioniemieckich, który prawdziwego Bromerga z okresu wojny tylko przypomina.
Niemniej w ofercie będzie jako model z epoki II.
Krzysztof Olszak
skalatt.info
skalatt.info
-
- Posty: 465
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 14:06
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Trzy lokomotywy w malowaniu PKP w jednym roku... biorąc pod uwagę czwartą z MTB to chyba trzeba będzie szukać nowej pracy.
ps. pytanie czy wagony Intercity z tymi samymi numerami co 13553 i 13536 (13536-1)?
ps. pytanie czy wagony Intercity z tymi samymi numerami co 13553 i 13536 (13536-1)?
- wojtek_
- Posty: 477
- Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
- Lokalizacja: swidnik
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Ciekawe też są żółte pudernice - nowa forma!
- wojtek_
- Posty: 477
- Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
- Lokalizacja: swidnik
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
ojtam, ojtam - jak szybko jedzie to nie widać różnicy.
Czekam na SU49
- Borczy
- Posty: 2302
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1897
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Masz na myśli tą imitację wagonu 424Z? Na szczęście zarówno niemieckie jak i polskie wagony tego typu były budowane na podstawie ujednoliconej dokumentacji UIC, więc różnic nie jest dużo. Jeśli faktycznie model będzie z czarnym podwoziem i czarnymi kłonicami, to będzie to całkiem niezła pozycja dla miłośników ep. IVc.
OIDP, AMC kiedyś wypuściło takie platformy jako PKP, tylko w ep. V.
- wlodar
- Posty: 988
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Kolejna Ludmiła Po co? Są piękne, czteroosiowe prusaki, choć na razie jeszcze nie PKP, ale jestem przy nadziei. No i pojawiła się zapowiedź OKo1 (mówiłem, że będzie, tak jak upieram się że TKt1 od Piko też będzie ), choć szczerze mówiąc liczyłem na to że zrobią w PKP wersję z kanciastym dachem, nie okrągłym. No i pojawią się betonowe rozjazdy dla tych co lubią nowsze torowiska. Osobiście wydaje mi się, że fajnie by było gdyby w końcu zrobili anglika dwunastopniowego.
- wojtek_
- Posty: 477
- Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
- Lokalizacja: swidnik
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Ale fajna platforma!
- jarkott
- Posty: 616
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:17
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Nowości TILLIG-a
PDF
- Borczy
- Posty: 2302
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Esu ma do niego genialny dźwięk 16bit. Ciekawe jak brzmi made in England
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1897
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Koledze miano pewnie chodziło o to, że Tillig przyzwyczałi nas, że przy włączonych światłach modeli TT można... czytać książkę.
A tymczasem Hornby przewidziało tylko dyskretne światłowody, które nie będą dawały tak nienaturalnej łuny światła.
A tymczasem Hornby przewidziało tylko dyskretne światłowody, które nie będą dawały tak nienaturalnej łuny światła.
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:35
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Z angielskiego opisu wynika, że będą świecić :-)
"This model will feature directional and cab lighting. Night and day headlights will also be included.
All variants of the Class 66 lighting have been tooled for both UK and European variants. The headlights will be prototypical for your model."
czyli
"Model ten będzie wyposażony w oświetlenie kierunkowe oraz oświetlenie kabiny. W zestawie pojawią się także reflektory dzienne i nocne.
Wszystkie warianty oświetlenia klasy 66 zostały przystosowane zarówno do wersji brytyjskiej, jak i europejskiej. Reflektory będą prototypowe dla twojego modelu." -> cokolwiek oznacza ostatnie zdanie :-D
- miano
- Posty: 612
- Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
I tak nic nie wskazuje, aby miały świecić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości