Zapowiedzi/Nowości 2024

FABRYCZNY tabor TT : czyli testy, porównania, dyskusje, przeróbki itp.

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Posty: 1941
Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: DBv »

oelka pisze: 26 sty 2024, 19:16
wojtek_ pisze: 26 sty 2024, 17:03 ojtam, ojtam - jak szybko jedzie to nie widać różnicy.
Czekam na SU49
A tymczasem można będzie mieć "Bromberga" (nr. kat. 15117) a dokładnie będzie to kryty wagon czteroosiowy wyprodukowany po wojnie dla kolei wschodnioniemieckich, który prawdziwego Bromerga z okresu wojny tylko przypomina.
Niemniej w ofercie będzie jako model z epoki II.
To już zdaje się nie pierwsze podejście Tilliga w ramach którego wiecznie żywe BTTB wraca we wcieleniu DRG/DRB. Miło natomiast, że tym razem LOWA sparowana została z innymi niż standardowo (Niesky) wózkami. Miejmy nadzieję, że nowy, dotychczas nie występujący u Tilliga wzór wózków (Einheitsbauart 1943 ?) stanowi zapowiedź nowych propozycji o genezie lat lat czterdziestych...
Awatar użytkownika
wlodar
Posty: 988
Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: wlodar »

Borczy pisze: 26 sty 2024, 16:47i do tego najdroższa z całej trójki producentów :P . Jej sprzedaż w Polsce będzie zapewne oszałamiająca.
Wniosek superksięgowych: TT nie ma sensu produkować - nie sprzedaje się :mrgreen:
Jestem ciekaw jak" schodziła" BR110 Roco po latach produkcji tej lokomotywy przez Tilliga. :lol: Aaa, przepraszam, Tillig miał wersję z gładkim dachem, Roco z trójprążkowym. :lol:
Awatar użytkownika
oelka
Moderator
Posty: 2185
Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
Lokalizacja: MDM
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: oelka »

wojtek_ pisze: 26 sty 2024, 17:03 ojtam, ojtam - jak szybko jedzie to nie widać różnicy.
Czekam na SU49
A tymczasem można będzie mieć "Bromberga" (nr. kat. 15117) a dokładnie będzie to kryty wagon czteroosiowy wyprodukowany po wojnie dla kolei wschodnioniemieckich, który prawdziwego Bromerga z okresu wojny tylko przypomina.
Niemniej w ofercie będzie jako model z epoki II.
Krzysztof Olszak
skalatt.info
bankier
Posty: 465
Rejestracja: 21 kwie 2015, 14:06
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: bankier »

Trzy lokomotywy w malowaniu PKP :shock: w jednym roku... biorąc pod uwagę czwartą z MTB to chyba trzeba będzie szukać nowej pracy.

ps. pytanie czy wagony Intercity z tymi samymi numerami co 13553 i 13536 (13536-1)?
Awatar użytkownika
wojtek_
Posty: 477
Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
Lokalizacja: swidnik
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: wojtek_ »

Ciekawe też są żółte pudernice - nowa forma!
Awatar użytkownika
wojtek_
Posty: 477
Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
Lokalizacja: swidnik
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: wojtek_ »

T_Domagalski pisze: 26 sty 2024, 12:25
wojtek_ pisze: 26 sty 2024, 08:22 Ale fajna platforma!
Masz na myśli tą imitację wagonu 424Z? :P
ojtam, ojtam - jak szybko jedzie to nie widać różnicy.
Czekam na SU49
Obrazek
Awatar użytkownika
Borczy
Posty: 2302
Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: Borczy »

wlodar pisze: 26 sty 2024, 09:18 Kolejna Ludmiła ?? Po co?.....
i do tego najdroższa z całej trójki producentów :P . Jej sprzedaż w Polsce będzie zapewne oszałamiająca.
Awatar użytkownika
T_Domagalski
Moderator
Posty: 1897
Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: T_Domagalski »

wojtek_ pisze: 26 sty 2024, 08:22 Ale fajna platforma!
Masz na myśli tą imitację wagonu 424Z? :P Na szczęście zarówno niemieckie jak i polskie wagony tego typu były budowane na podstawie ujednoliconej dokumentacji UIC, więc różnic nie jest dużo. Jeśli faktycznie model będzie z czarnym podwoziem i czarnymi kłonicami, to będzie to całkiem niezła pozycja dla miłośników ep. IVc.
OIDP, AMC kiedyś wypuściło takie platformy jako PKP, tylko w ep. V.
Awatar użytkownika
wlodar
Posty: 988
Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: wlodar »

Kolejna Ludmiła ?? Po co? Są piękne, czteroosiowe prusaki, choć na razie jeszcze nie PKP, ale jestem przy nadziei. :mrgreen: No i pojawiła się zapowiedź OKo1 (mówiłem, że będzie, tak jak upieram się że TKt1 od Piko też będzie :mrgreen: ), choć szczerze mówiąc liczyłem na to że zrobią w PKP wersję z kanciastym dachem, nie okrągłym. :evil: No i pojawią się betonowe rozjazdy dla tych co lubią nowsze torowiska. Osobiście wydaje mi się, że fajnie by było gdyby w końcu zrobili anglika dwunastopniowego.
Awatar użytkownika
wojtek_
Posty: 477
Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
Lokalizacja: swidnik
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: wojtek_ »

Ale fajna platforma!
Awatar użytkownika
jarkott
Posty: 616
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:17
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: jarkott »

Nowości TILLIG-a
Przechwytywanie.jpg
:arrow: PDF
Awatar użytkownika
Borczy
Posty: 2302
Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: Borczy »

Esu ma do niego genialny dźwięk 16bit. Ciekawe jak brzmi made in England :roll:
Awatar użytkownika
T_Domagalski
Moderator
Posty: 1897
Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: T_Domagalski »

Koledze miano pewnie chodziło o to, że Tillig przyzwyczałi nas, że przy włączonych światłach modeli TT można... czytać książkę. :P
A tymczasem Hornby przewidziało tylko dyskretne światłowody, które nie będą dawały tak nienaturalnej łuny światła.
PiotrZ
Posty: 678
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: PiotrZ »

miano pisze: 25 sty 2024, 09:55 I tak nic nie wskazuje, aby miały świecić :x
Z angielskiego opisu wynika, że będą świecić :-)
"This model will feature directional and cab lighting. Night and day headlights will also be included.
All variants of the Class 66 lighting have been tooled for both UK and European variants. The headlights will be prototypical for your model
."
czyli
"Model ten będzie wyposażony w oświetlenie kierunkowe oraz oświetlenie kabiny. W zestawie pojawią się także reflektory dzienne i nocne.
Wszystkie warianty oświetlenia klasy 66 zostały przystosowane zarówno do wersji brytyjskiej, jak i europejskiej. Reflektory będą prototypowe dla twojego modelu." -> cokolwiek oznacza ostatnie zdanie :-D
Awatar użytkownika
miano
Posty: 612
Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: miano »

Ranger pisze: 25 sty 2024, 09:44
mae pisze: 25 sty 2024, 09:23 Nadaje się ten model na konwersję na FPL, czy występują jakieś istotne różnice?
Nadaje się ale na wersję wcześniejszą. W bardziej popularnej na FPL są istotne różnice.
Pierwszy problem z przednimi reflektorami.

I tak nic nie wskazuje, aby miały świecić :x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości