Tabor i tort Przemo_TT
Moderator: mod-Moja TT
- Przemo_TT
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze 2020, 09:34
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Tabor i tort Przemo_TT
W Gnieźnie na GnB jeszcze na torach głownych dodatkowych stoją. Ponadto Wschowa, Gryfów Śl. Sulechów (?); to tak na szybko. Ale rzeczywiście kształtów coraz mniej. A kto pamięta kształty w Rzepinie?
PS.
Jak już jesteśmy przy sygnalizacji kształtowej to takie pytanko. Gdzie można kupić ramię do semafora? Wczoraj "machnąłem" i złamałem "łopatę".
PS.
Jak już jesteśmy przy sygnalizacji kształtowej to takie pytanko. Gdzie można kupić ramię do semafora? Wczoraj "machnąłem" i złamałem "łopatę".
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10314
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Tabor i tort Przemo_TT
Jak miło jeszcze nadal w VI Ep. widzieć sygnalizację kształtową
- Przemo_TT
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze 2020, 09:34
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Przemo_TT
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze 2020, 09:34
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Przemo_TT
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze 2020, 09:34
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Tabor i tort Przemo_TT
Dzisiaj cos z taboru zagranicznego. Swego czasu Tillig wypuścił zestaw ALEX - ARRIVA. Zestaw składał się z lokomotywy spalinowej 223-069+wagon restauracyjny (BRmh)+ 2 wagony 2kl. (przedziałowy Bm i bezprzedziałowy Bn). Dzisiaj dojechał wagon 1/2 klasy (ABvmz).
Ciekawa jest historia pociągu ALEX. W roku bodajże 2003 spółka EuroTHURBO uruchomiła składy ALEX ( od ALgauer-EXpress) jako pociągi przyśpieszone na trasie Monachium - Obertsdorf. W 2007 roku nazwę ALEX przejęła ARRIVA. Poskutkowało to tym, że do składu do Oberstdorfu dodano grupę wagonów do Lindau rozłączaną i łączoną na stacji w Immenstadt. Linia została nazwana ALEX-SUD. Składy ciągnięte spalinowozami sreii 223 (ER20) pięknie prezentowały się na dwutorowej niezelektryfikowanej linii Monachium - Buchloe - Kempten - Immenstadt - Lindau. Prezentowały się bo od grudnia pociągi przestały kursować.
ARRIVA uruchomiła też drugą linię ALEX-NORD na trasie Monachium - Landshut - Regensburg - Schwandorf - Hof. Po paru latach eksploatacji dodano grupę wagonów do Pragi rozłączaną i łączoną na stacji Schwandorf. Pociągi na odcinku Monachium - Regensburg ciągnięte są przez elektrowozy BR193 (popularny TAURUS) oczywiście w barwach ARRIVY. Od Regensburg pociągi przejmują lokomotywy serii 223. Lokomotywy te "zapuszczają się" nawet do Pilzna z grupą wagonów do Pragi. Dalej ciągnie elektrowóz czeski.
Jak ktoś nie jechał to po COVID warto spróbować tym bardziej, że w pociągach na terenie Niemiec obowiązują taryfy regionalne. Za ok. 20 euro można pojechać z Hof do Monachium
Pora na zdjęcia modeli.
1.
2.
3.
4. Wagon restauracyjny BRmh
5. Wagon przedziałowy 1/2 klasy
6. Wagon przedziałowy 2 klasy
7. Wagon bezprzedziałowy 2 klasy
8.
9.
Ciekawa jest historia pociągu ALEX. W roku bodajże 2003 spółka EuroTHURBO uruchomiła składy ALEX ( od ALgauer-EXpress) jako pociągi przyśpieszone na trasie Monachium - Obertsdorf. W 2007 roku nazwę ALEX przejęła ARRIVA. Poskutkowało to tym, że do składu do Oberstdorfu dodano grupę wagonów do Lindau rozłączaną i łączoną na stacji w Immenstadt. Linia została nazwana ALEX-SUD. Składy ciągnięte spalinowozami sreii 223 (ER20) pięknie prezentowały się na dwutorowej niezelektryfikowanej linii Monachium - Buchloe - Kempten - Immenstadt - Lindau. Prezentowały się bo od grudnia pociągi przestały kursować.
ARRIVA uruchomiła też drugą linię ALEX-NORD na trasie Monachium - Landshut - Regensburg - Schwandorf - Hof. Po paru latach eksploatacji dodano grupę wagonów do Pragi rozłączaną i łączoną na stacji Schwandorf. Pociągi na odcinku Monachium - Regensburg ciągnięte są przez elektrowozy BR193 (popularny TAURUS) oczywiście w barwach ARRIVY. Od Regensburg pociągi przejmują lokomotywy serii 223. Lokomotywy te "zapuszczają się" nawet do Pilzna z grupą wagonów do Pragi. Dalej ciągnie elektrowóz czeski.
Jak ktoś nie jechał to po COVID warto spróbować tym bardziej, że w pociągach na terenie Niemiec obowiązują taryfy regionalne. Za ok. 20 euro można pojechać z Hof do Monachium
Pora na zdjęcia modeli.
1.
2.
3.
4. Wagon restauracyjny BRmh
5. Wagon przedziałowy 1/2 klasy
6. Wagon przedziałowy 2 klasy
7. Wagon bezprzedziałowy 2 klasy
8.
9.
- Przemo_TT
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze 2020, 09:34
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 1047
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Tabor i tort Przemo_TT
Poza "ryflakami" /jeśli mają serię Bhixt/ nie jest to skład z połowy lat 70. Poczta dotrwała w ruchu do końca lat 70.
- Przemo_TT
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze 2020, 09:34
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- wojtek_
- Posty: 477
- Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
- Lokalizacja: swidnik
- Kontakt:
- Przemo_TT
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze 2020, 09:34
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Tabor i tort Przemo_TT
Dzięki.Aspire_1805 pisze: ↑04 kwie 2021, 13:46 Też się czaiłem na ten model i jestem w trakcie budowy ttortu Powodzenia!
A teraz kolejna porcja zdjęć mojej kolekcji. Tym razem TKh1-11 ze składem osobowym połowy lat '20 (?) XX w.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 21 gru 2020, 12:56
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Tabor i tort Przemo_TT
Też się czaiłem na ten model i jestem w trakcie budowy ttortu Powodzenia!
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10314
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
- Przemo_TT
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 cze 2020, 09:34
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości