makieciarnia daraska
Moderator: mod-Makieta
- daraśekp
- Posty: 981
- Rejestracja: 22 mar 2010, 19:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
Mam tu dość ciasno, stąd ten potrójny rozjazd. Baesler jest fajny, ale potrzebuje więcej miejsca, którego tu mi brakuje...
Tak sobie wymyśliłem, ale tu trzeba ciąć EW2 i Baeslera więc raczej tego nie zrealizuję. Chciałem załączyć plik scarm aby to ''czytelniej'' przedstawić ale coś nie mogę go wrzucić...
Tak sobie wymyśliłem, ale tu trzeba ciąć EW2 i Baeslera więc raczej tego nie zrealizuję. Chciałem załączyć plik scarm aby to ''czytelniej'' przedstawić ale coś nie mogę go wrzucić...
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10298
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
Można dać moduł p. zwarciowy i nie będzie "bzzzzzzz"womo pisze:Tam już chyba inny potencjał w torach i zrobisz bzzzzzzz error
- wicy
- Posty: 1706
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
Mówisz? Nie przyjrzałem sie całości
Rzeczywiście.... będzie bzzzzzz
Zostaje taka opcja.
Rzeczywiście.... będzie bzzzzzz
Zostaje taka opcja.
- womo
- Posty: 2385
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
Tam już chyba inny potencjał w torach i zrobisz bzzzzzzz error
- wicy
- Posty: 1706
- Rejestracja: 23 mar 2014, 08:27
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
A może zamiast jednej DKW - dwie? I przelot nawet na tor zewnętrzny?
- womo
- Posty: 2385
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
Jakie masz założenie ze zwrotnicami?
Mieszasz wszystkie jak leci?
Ja osobiście wywaliłbym ten potrójny rozjazd, zamiast niego dałbym ew2 w lewo.
I albo dołożył bym przed nim dwie ew2 do góry -taniej
Albo zamiast tej dolnej gdzie jest rozjazd na parowozownie i pętle dałbym dkw Baesler -drożej ale mi się bardziej podoba . Wcześniej bym ich nie polecał ale odkąd są napędy mp1 to nie ma z nimi żadnych problemów.
Mieszasz wszystkie jak leci?
Ja osobiście wywaliłbym ten potrójny rozjazd, zamiast niego dałbym ew2 w lewo.
I albo dołożył bym przed nim dwie ew2 do góry -taniej
Albo zamiast tej dolnej gdzie jest rozjazd na parowozownie i pętle dałbym dkw Baesler -drożej ale mi się bardziej podoba . Wcześniej bym ich nie polecał ale odkąd są napędy mp1 to nie ma z nimi żadnych problemów.
- daraśekp
- Posty: 981
- Rejestracja: 22 mar 2010, 19:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
Mariusz, jak najbardziej nie spieszę się. Po naszej rozmowie zmieniłem układ, który uważam za lepszy (nie będzie zawrotki zaraz za stodołą).Mariusz pisze:Darku, Wojtek ma rację, rozmawialiśmy o tym. Nie spiesz się.
Dodatkowo zapytałem o sugestie. I tu dziękuję Wojtkowi za podpowiedź.
Projekt będący w realizacji cały czas jest w trakcie poprawek.
Oczywiście każdą sugestię mile przeczytam
...i wezmę sobie do serca
Added in 31 minutes 5 seconds:
Jest jedno takie miejsce które mnie niepokoi. Nie mam za bardzo pomysłu na modernizację...
- tydzial
- Posty: 903
- Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
- Lokalizacja: Szczecin Pogodno
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
wowo karuzela jak mówisz ma trzy napędy elektryczny,parowy i ręczny nie ma obawy że coś stanie chyba że rewizja obrotnicy ale to jest krótko falowy przestój.
- Mariusz
- Posty: 2560
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
Darku, Wojtek ma rację, rozmawialiśmy o tym. Nie spiesz się.
- womo
- Posty: 2385
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
Sam czytam i czytam na ten temat i nic za bardzo z tego nie rozumiem...
Ale widzę tu poważny błąd.
Naweglanie, kanał oczystkowy, woda i piasek powinny być dostępne bez wjazdu na "karuzelę "
W razie jej awarii całą parowozownia staje. Przenieś to na ten tor połączony z torowiskiem aby w razie awarii móc utrzymywać ruch parowozów...
Chyba że u Ciebie już nowoczesne czasy to ok.
Ale widzę tu poważny błąd.
Naweglanie, kanał oczystkowy, woda i piasek powinny być dostępne bez wjazdu na "karuzelę "
W razie jej awarii całą parowozownia staje. Przenieś to na ten tor połączony z torowiskiem aby w razie awarii móc utrzymywać ruch parowozów...
Chyba że u Ciebie już nowoczesne czasy to ok.
- daraśekp
- Posty: 981
- Rejestracja: 22 mar 2010, 19:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
Znów małe zmiany na makiecie. Tym razem zmiana układu z szopą.
Tak to wygląda po zmianach: Jakieś sugestie?
Tak to wygląda po zmianach: Jakieś sugestie?
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3206
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
Jechałem tu 15 metrową SETR'ą - masakra - obniżenie poduszek na maxa, i klima na dachu na "żyletki" pomału przeszła. Dobrze miałem jamnika. Kolega kilka godzin później zakleszczył się BOVą - klima na dachu poszła. Fajna trasa polecam.miano pisze:Jeszcze droga pod spodem i miałbyś jak w Trutnovie http://csol-mb.net/images/akce11/trutnov_podzim_3.jpg
- daraśekp
- Posty: 981
- Rejestracja: 22 mar 2010, 19:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
To jak w Trutnovie mocno napada, to będą mieli jak u mniemiano pisze:Jeszcze droga pod spodem i miałbyś jak w Trutnovie
http://csol-mb.net/images/akce11/trutnov_podzim_3.jpg
- miano
- Posty: 611
- Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
Jeszcze droga pod spodem i miałbyś jak w Trutnovie
http://csol-mb.net/images/akce11/trutnov_podzim_3.jpg
http://csol-mb.net/images/akce11/trutnov_podzim_3.jpg
- daraśekp
- Posty: 981
- Rejestracja: 22 mar 2010, 19:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: makieciarnia daraska
Na razie tak:
A będzie jeszcze jeden...Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości