Na spotkaniu był podpięty jeden Booster Roco (centralka 10761), a drugi był inny. Oba sprawdziły się wyśmienicie. Przejazd przez pętle nie powodował wywalenia zabezpieczenia. Można było zwiększyć ilość równocześnie jadących składów dzięki większemu doprowadzeniu mocy do torów (1 x 3,2 A Roco oraz 1 x 5 A drugi), ale także dlatego, że dzięki zastosowaniu smartfonów i tabletów przekroczono barierę 6 manipulatorów, które obciążają magistralę XpressNet.
Jak testowaliśmy z21 w Rakowcu
Moderator: mod-Elektryka i DCC
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10988
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Jak testowaliśmy z21 w Rakowcu
Podczas Rakowca'2015, z21 miał swoją premierę na naszych spoTTkaniach. Został podłączony jak pokazano na rys. poniżej:

Na spotkaniu był podpięty jeden Booster Roco (centralka 10761), a drugi był inny. Oba sprawdziły się wyśmienicie. Przejazd przez pętle nie powodował wywalenia zabezpieczenia. Można było zwiększyć ilość równocześnie jadących składów dzięki większemu doprowadzeniu mocy do torów (1 x 3,2 A Roco oraz 1 x 5 A drugi), ale także dlatego, że dzięki zastosowaniu smartfonów i tabletów przekroczono barierę 6 manipulatorów, które obciążają magistralę XpressNet.
Na spotkaniu był podpięty jeden Booster Roco (centralka 10761), a drugi był inny. Oba sprawdziły się wyśmienicie. Przejazd przez pętle nie powodował wywalenia zabezpieczenia. Można było zwiększyć ilość równocześnie jadących składów dzięki większemu doprowadzeniu mocy do torów (1 x 3,2 A Roco oraz 1 x 5 A drugi), ale także dlatego, że dzięki zastosowaniu smartfonów i tabletów przekroczono barierę 6 manipulatorów, które obciążają magistralę XpressNet.
Ostatnio zmieniony 08 maja 2015, 13:52 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość