Strona 7 z 9
Re: Mój tabor - MariuszP
: 15 maja 2015, 20:28
autor: Alteo
Śmiało stawiaj na tory.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 15 maja 2015, 20:10
autor: ArturSchŁ
Można.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 15 maja 2015, 17:29
autor: MariuszP
mam kolejne głupie pytanie jako początkujący i nie elektryk,
czy mogę postawić wagony z oświetleniem "cyfrowym" na tory analogowe wiem że odwrotnie można stopić dach z przegrzania
Re: Mój tabor - MariuszP
: 15 maja 2015, 11:08
autor: Borczy
MariuszP pisze:...chciałbym kupić ES 64 taurusa, co powiecie o tarusie piko i tillig, bo mnie przekonuje cena ale może warto dołożyć więcej ?
..poza tym porównaj sobie wykonanie całej elektrowni na dachu. Między Tilligiem a Piko jest przepaść w ilości detali
Re: Mój tabor - MariuszP
: 15 maja 2015, 07:52
autor: kacper.szczecin
Z drzwiami faktycznie jest problem, a lampa na górze to kawałek czarnej taśmy izolacyjnej

Re: Mój tabor - MariuszP
: 15 maja 2015, 07:25
autor: Lech Makowiecki
kacper.szczecin pisze:...
Taurus piko jest tańszy, jedyny minus jaki w nim widzę to brak 2 patyków, ale na to już znalazła się rada. Dokleić! Widziałem już takiego taurusa i zamierzam przerabiać swojego.
Wszystko zależy od tego na ile jesteś realistą "patyki" jak już wspomniał kolega to najmniejszy problem. Pozostaje kwestia przeniesienia górnego reflektora i drzwi do lokomotywy. Tillig ma wiernie odwzorowany wariant polski, Piko jest przemalowanką wariantu niemieckiego.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 15 maja 2015, 00:11
autor: Slawek77
Tak dokładnie wyglądają te sprzęgi.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 14 maja 2015, 23:18
autor: Borczy
MariuszP pisze:mam jeszcze jedno pytanie, planuje rozbudowę taboru, chciałbym kupić ES 64 taurusa, co powiecie o tarusie piko i tillig, bo mnie przekonuje cena ale może warto dołożyć więcej ?
A druga sprawa sprzęgi czy da się znormalizować w pełni stary tabor i nowy na jednych sprzęgach.
Tu masz kolego to co będzie potrzebne do pociągnięcia taboru BTTB przez nowe lokomotywy Tilliga
http://www.modelmania.com.pl/product_in ... s_id=55490
Re: Mój tabor - MariuszP
: 14 maja 2015, 22:58
autor: aquirlan
Oczkowe w nowych lokomatywach są na gniazdo NEM, podobnie jak sprzegi Tilliga. Można je bez problemu wymienić w przypadku lokomotywy Piko. Patent na drucik jest jedynie w BTTB/niektórych Zeuke/młodym Tilligu.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 14 maja 2015, 22:58
autor: kacper.szczecin
Sprzęgi mają różne mocowania, w BTTB jest to "na drucik", natomiast w nowym taborze są różne gniazda.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 14 maja 2015, 22:41
autor: MariuszP
Ale czy sposób montażu sprzęgów starych oczkowych na drucik i nowych jest taki sam (nie widziałem nowego) nie wiem jak się montuje w taurusie tilliga.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 14 maja 2015, 22:05
autor: kacper.szczecin
Sprzęgi oczywiście da się znormalizowac, ja lubię oczkowe, bo nadają się na ostre łuki.
Taurus piko jest tańszy, jedyny minus jaki w nim widzę to brak 2 patyków, ale na to już znalazła się rada. Dokleić! Widziałem już takiego taurusa i zamierzam przerabiać swojego.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 14 maja 2015, 21:48
autor: MariuszP
mam jeszcze jedno pytanie, planuje rozbudowę taboru, chciałbym kupić ES 64 taurusa, co powiecie o tarusie piko i tillig, bo mnie przekonuje cena ale może warto dołożyć więcej ?
A druga sprawa sprzęgi czy da się znormalizować w pełni stary tabor i nowy na jednych sprzęgach.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 14 maja 2015, 21:42
autor: MariuszP
dokładnie o to chodzi
Re: Mój tabor - MariuszP
: 14 maja 2015, 21:13
autor: przemekw
No przecież o to chodzi. Pęka na lewo i prawo od dziury na śrubę, gdy się zbyt mocno przykręci.
