Moje projekty polskiego taboru
Moderator: mod-Tabor
- Ranger
- Posty: 3948
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
Tadek, koła 10,4mm są dostępne ale w innej skali. Jak się chce to można je naciągnąć na osie TT z zębatką. Rzeczywiście jeśli będzie na złych kołach to jej wygląd będzie raczej dziwny. Mi podobnie nie podoba się przesunięta oś w SU45. Można to jeszcze zmienić.
- tydzial
- Posty: 892
- Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
- Lokalizacja: Szczecin Pogodno
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
A Tobie się marzy dokładność do tysięcznej części mm. jeszcze się taki nie narodził a by wszystko było jak w realu. Ja wolę napęd z dawcy bo jest sprawdzony i pewnie jeździ,a te rękodzieło bywa różne.Model redukcyjny to skala 1:25 i tu można po szaleć ze szczegółami.
-
- Posty: 946
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
Niestety fachowcy nie widzą różnicy od 001 -1182
ale koła ET22 mają średnicę 1250 mm jak w EU 07 i znów loka będzie wyglądała jak osioł w ciapach. Jak coś, to robić TO zgodnie z oryginałem ,i na tym polega prawdziwe modelarstwo ,mimo chęci i skrótów- pewne zasady muszą obowiązywać niestety taka jest prawda .Jak wyobrażacie sobie MESSERSMITTA Z KOŁAMI OD FOCKE WULFA ,w świecie modelarzy lotniczych
Model ma odzwierciedlać ORYGINAŁ
Oczywiście narażę się na krytykę i tokowanie ,ale cóż mam swoje zdanie n/t P KAMILU życzę powodzenia i czekam na następne modele 




- Ranger
- Posty: 3948
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
Piotrek miał na myśli czy napęd będzie zaadoptowany czy autorski. Jeśli model ma być budżetową wersją podobnie jak SU45 to Kamil będzie musiał pójść na ustępstwa. Autorski napęd zrobiony fachowo wcale nie musi być drogi ale zajmie to trochę czasu.
Średnica kół 1250mm w TT jest ciężka do osiągnięcia.
Średnica kół 1250mm w TT jest ciężka do osiągnięcia.
- tydzial
- Posty: 892
- Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
- Lokalizacja: Szczecin Pogodno
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
A na czym ta istota ma polegać a może jeszcze koła z "alsztromem"?
-
- Posty: 946
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
Silnik to nie wszystko mam pytanie o wózki i średnice kół czy jest jakiś dawca lub inna opcja w ET22 jest to istotne/jak dla mnie/ 

- KamilW
- Posty: 1077
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 19:24
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
Opracowuję model w następującym wykonaniu:
Zdjęcia wygooglane
Lokomotywa będzie napędzana silnikiem Mashima 1632D, będzie posiadała napęd na 6 osi, KKS i możliwość instalacji dekodera dźwiękowego oraz dużego głośnika.
Zdjęcia wygooglane
Lokomotywa będzie napędzana silnikiem Mashima 1632D, będzie posiadała napęd na 6 osi, KKS i możliwość instalacji dekodera dźwiękowego oraz dużego głośnika.
- tydzial
- Posty: 892
- Rejestracja: 21 sty 2007, 21:14
- Lokalizacja: Szczecin Pogodno
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
Okiem fachowca widzę że opracowujesz jeden z niższych numerów byka, jak na razie to ok .
-
- Posty: 368
- Rejestracja: 13 cze 2008, 18:47
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
-
- Posty: 946
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
Na tym etapie projektu za wcześnie cokolwiek powiedzieć, nawet nie wiadomo która to wersja ET22, a było ich chyba 4 wersje fabryczne różniące się reflektorami, układem żaluzji, listw bocznych, okien, osprzętem elektr, a nawet krojem liter na pudle i drzwiami wejściowymi, czołownicą, zderzakami itp temat rzeka. Zjadłem zęby aby to ogarnąć
Dlatego wybraliśmy loki pierwszej serii.
Added in 5 minutes 52 seconds:
No i nie było dawców napędu, autorski napęd zgodny z oryginałem (rozstaw osi, średnica kół) nie był zadowalający, a pracochłonny

Added in 5 minutes 52 seconds:
No i nie było dawców napędu, autorski napęd zgodny z oryginałem (rozstaw osi, średnica kół) nie był zadowalający, a pracochłonny

- Niejeden
- Posty: 470
- Rejestracja: 18 sie 2009, 20:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
No i w tym momencie mam na co zbierać pieniążki
Jeszcze tylko jakaś stacja towarowa pod drutem (poza Tarczynem) by się przydała 


- KamilW
- Posty: 1077
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 19:24
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
Mała prośba o rzucenie okiem czy póki co jest OK, czy czegoś nie przeoczyłem, itd.
Wszelkie uwagi mile widziane. Na razie jest dość "goła", więc może wydawać się trochę nieforemna.
Wszelkie uwagi mile widziane. Na razie jest dość "goła", więc może wydawać się trochę nieforemna.
-
- Posty: 946
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
Z oryginalnym dzwiękiem zrobi SUczka furorę w świecie TT/POLSKI MODEL ROKU 2016/ 

- KamilW
- Posty: 1077
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 19:24
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
Akurat dźwięk pochodził właśnie z SM42 - dzień przed wysyłką w jedynym dekoderze 6-pin wyłamała mi się nóżka, jedyne co było pod ręką to ten z dźwiękiem od stonki więc taki założyłem.
-
- Posty: 946
- Rejestracja: 29 lis 2014, 00:59
- Lokalizacja: Kozienice
- Kontakt:
Re: Moje projekty polskiego taboru
Ale ten dżwięk coś nie SUczkowaty bardziej STONKOWATY lub TRUMIENKOWATY 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości