Strona 5 z 10
Re: Moja TT PiotrT
: 14 sty 2013, 07:18
autor: PiotrT
Tak wiem, wyszedł trochę za "brudaśny".
Użyłem Wash'a Vallejo i jak wyschło to już nie ma jak tego usunąć

Z dachu trochę starłem używając wacika nasączonego zmywaczem do paznokci. Ale wystarczy raz przetrzeć i baza zaczyna również puszczać. Na budzie nie chcę tego robić z obawy o kalki. Musi tak zostać.
Cóż kolejne doświadczenie - brudzić ostrożnie.
Re: Moja TT PiotrT
: 13 sty 2013, 19:59
autor: Samowarek
Re: Moja TT PiotrT
: 13 sty 2013, 19:21
autor: PiotrT
Kuśtyk pisze:Super, wygląda jak by ją zasypali tonami węgla ;D
Te tony węgla zainspirowały mnie do wyprawy z której wróciłem z odpowiednim materiałem. Po dodatkowym zmieleniu Gagarin ma już pierwszy wagon ze stosownym ładunkiem :]

Re: Moja TT PiotrT
: 12 sty 2013, 23:47
autor: kaine
Na LHS-ie jeżdżą takie osyfione

ale z Ukrainy bo Polskie to czyściutkie i lśniące
http://www.youtube.com/watch?v=sDdZs3cEPGM
Re: Moja TT PiotrT
: 12 sty 2013, 23:35
autor: Kuśtyk
Super, wygląda jak by ją zasypali tonami węgla ;D
ST-1224
: 12 sty 2013, 23:00
autor: PiotrT
Re: Moja TT PiotrT
: 07 sty 2013, 08:54
autor: golab
A czym próbowałeś zmywać ? Mnie akurat z Roco lakier zszedł bez problemu w Wamodzie - ustawiczny problem sprawiają mi budy Tilliga.
Re: Moja TT PiotrT
: 07 sty 2013, 08:01
autor: PiotrT
kaine pisze:Buda jest Tillig-a czy Roco ?
Roco - Rail Polska
Re: Moja TT PiotrT
: 07 sty 2013, 04:48
autor: clipers
Swoją drogą ciekawe dlaczego nikt z rodzimych producentów nie wypuści zestawu do waloryzacji V200 na ST44, pomijając oczywiście żywiczne wynalazki - taki toczono-trawiony zestawik by się przydał[/quote]
Ranger taki zestawik posiada ale niestety bez garnkow- same blaszki
Re: Moja TT PiotrT
: 06 sty 2013, 23:09
autor: kaine
Buda jest Tillig-a czy Roco ?
Re: Moja TT PiotrT
: 06 sty 2013, 22:56
autor: PiotrT
A gagar nie za grubo ma farby ? Nie zmywałeś oryginalnego lakieru ?
Próbowałem ale to tworzywo z którego jest zrobiona buda jest dziwnie miękkie i zaczynało płynąć. Wiec zostawiłem tak jak było. Mam zamiar go zrobić w wersji mocno ubrudzonej i mam nadzieje że to ukryje wszelkie niedoróbki.
Przerobiłem dziś wiadra i dokończyłem malowanie. Mam nadzieje ze jutro uda mi się położyć kalki. Wrzucę fotki jeszcze przed brudzeniem.
Re: Moja TT PiotrT
: 06 sty 2013, 22:42
autor: golab
A gagar nie za grubo ma farby ? Nie zmywałeś oryginalnego lakieru ?
Swoją drogą ciekawe dlaczego nikt z rodzimych producentów nie wypuści zestawu do waloryzacji V200 na ST44, pomijając oczywiście żywiczne wynalazki - taki toczono-trawiony zestawik by się przydał
Re: Moja TT PiotrT
: 04 sty 2013, 07:24
autor: Furia
Przepisy PKP nakazywały stosowanie "wiader" w lokomotywach, celem poprawy bezpieczeństwa - większy reflektor jest widoczny z większej odległości, oczywiście im wyżej to też lepiej. W miejscu oryginalnych światełek nasze wiadra się nie mieścił, trochę wyżej są elementy sterowania lokomotywy i nogi maszynisty, więc trzeba było je zamontować je poza kabiną. Z ST43 historia była podobna. Lokomotywy projektowane w Polsce mają zabudowane reflektory w kabinie, przez co zaraz lepiej to wygląda;)
Re: Moja TT PiotrT
: 03 sty 2013, 22:47
autor: kapitanwasyl
A ja mam takie pytanie co do tych wiader , bo zawsze mnie to ciekawiło . Czemu one (reflektory) są tak bardzo odsunięte od reszty lokomotywy - takiej 1:1 oczywiście ?
Re: Moja TT PiotrT
: 03 sty 2013, 21:51
autor: PiotrT
Rzeczywiście wyszło trochę za długo
Trzeba będzie poprawić.
Zastanawiam się też nad kolorem. To ta sama farba co na Stonce ale przez ciemny podkład ma zupełnie inny odcień.