miki pisze:Nie podobają mi się te łuki (dziwnie wyglądają te "schodki" zamiast jednego ciągu rozjazdów)
Wg mnie jest to całkowicie poprawny projekt. Tory ładunkowe (a takie chyba przeznaczenie będą miały skrajne tory) najczęściej nie muszą być aż tak długie jak tory główne. W układzie odwzorowywanym przez Chudego jazda torem głównym dodatkowym G2 odbywa się na wprost po rozjeździe prowadzącym na bocznicę, tak więc rozjazd ten mógłby być w rzeczywistości gorszego typu np. R=190m. O prędkości jazdy po głowicy decyduje tylko rozjazd łączący tory główne G1 i G2, który mógłby mieć np. R=300m:
W rozwiązaniu, proponowanym przez mikiego oba rozjazdy w torach G1 i G2 musiałyby mieć w rzeczywistości odpowiednie parametry, zapewniające pożądaną prędkość jazdy po głowicy: