Strona 5 z 9
Re: Mój tabor - MariuszP
: 15 sie 2015, 20:25
autor: MariuszP
http://images70.fotosik.pl/766/ef11013241dfbafc.jpg
ma ktoś może zdjęcie otwartej, nie wiem jak ciężarki założyć w jakiej pozycji
Re: Mój tabor - MariuszP
: 08 sie 2015, 19:12
autor: MariuszP
mam pytanie szukam czerwonej pierwszej klasy widujecie może gdzieś na giełdach?
Mój nowy nabytek
: 08 sie 2015, 19:10
autor: MariuszP
Re: Mój tabor - MariuszP
: 08 sie 2015, 18:02
autor: MariuszP
poradziłem sobie do kondensatora podczepiłem sobie styki
Re: Mój tabor - MariuszP
: 08 sie 2015, 08:09
autor: ArturSchŁ
biegacz67 pisze:A czy nie powinno się tego kondensatora usunąć?
To jest tor ANALOGOWY. W analogu NIE.
Jeśli zasilasz DCC, usuń kondensator, a brakujące przyłącze - trzeba dolutować kabelek.

Re: Mój tabor - MariuszP
: 07 sie 2015, 22:56
autor: biegacz67
A czy nie powinno się tego kondensatora usunąć?
http://www.makieciarz.pl/dane/full/b5c7 ... cfaa85.jpg
pozdrawiam.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 07 sie 2015, 21:31
autor: MariuszP
Nie było w paczce niestety drugiej a tor mam dokładnie taki
Re: Mój tabor - MariuszP
: 07 sie 2015, 20:36
autor: wicy
Jeśli masz taki tor
http://www.makieciarz.pl/dane/full/b5c7 ... cfaa85.jpg i jedną złączkę - znaczy, że drugą zgubiłeś.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 07 sie 2015, 19:27
autor: MariuszP
Tylko że jest przyłącze jedno np dla plusa, a co z drugim biegunem oznacza to że trzeba dwa tory przyłączeniowe do analogu ?
Re: Mój tabor - MariuszP
: 07 sie 2015, 18:42
autor: ArturSchŁ
MariuszP pisze:... tor zasilający do analogu i jest pod spodem jedno przyłącze plus jakiś opornik,...
To jest KONDENSATOR przeciwzakłóceniowy.
W analogu ok - powoduje, że w radiu nie słychać pracy silniczków.
W DCC upośledza sygnał - koniecznie usunąć.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 07 sie 2015, 18:20
autor: MariuszP
Mam do was pytanie kupiłem tor zasilający do analogu i jest pod spodem jedno przyłącze plus jakiś opornik, czy do podłączenia trzeba dwa tory zasilające ? (mówię o torach tilliga na dywan)
Re: Mój tabor - MariuszP
: 11 cze 2015, 20:27
autor: piottrw
To zależy. 4 osiowe chłodnie i bromberg miały dłuższe sprzęgi, pozostałe krótkie - standardowe
Re: Mój tabor - MariuszP
: 11 cze 2015, 19:43
autor: Alteo
Ja jestem od kilku dni poza domem i nie mam możliwości sprawdzenia. Ale typowe sprzęgi BTTB są ok. przy składach złożonych z taboru BTTB.
Re: Mój tabor - MariuszP
: 11 cze 2015, 17:17
autor: MariuszP
mam pytanie jakie sprzęgi są przy taborze standardowo (przy zakupie wagonu BTTB, chodzi mi o sprzęg oczkowy) krótkie czy długie ? ile jest różnicy miedzy nimi ?
Re: Mój tabor - MariuszP
: 05 cze 2015, 19:36
autor: Alteo
Ale wychodzi taniej jak przy zakupie pojedynczych sztuk. Dwa rozjazdy IBW to ok. 140zł.