ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tetsumo
Posty: 37
Rejestracja: 09 lis 2014, 08:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: tetsumo »

Posiadam rzeczoną lokomotywę od tygodnia i jest super! Dokładnie taka, o jakiej marzyłem. ♥
bsystem77 pisze:Niestety jestem zawiedziony jego prędkością maksymalną z jaką się porusza. Tutaj do konkurencji (czyli modelu 71403) nie ma on najmniejszych szans – jeździ on o połowę wolniej …
Jeśli to jest wolno, to aż się boję pomyśleć, jak zasuwa konkurencyjny model Piko. :)

Fakt, ostatnio miała troszeczkę niższą prędkość maksymalną niż na początku, ale było to chyba spowodowane utratą prądu na torach (na jednym czy dwóch potrafiła się zatrzymać przy bardzo małej prędkości).
Ostatnio zmieniony 26 lis 2014, 10:00 przez tetsumo, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
bsystem77
Posty: 15
Rejestracja: 20 lut 2012, 20:35
Lokalizacja: Świebodzin
Kontakt:

ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: bsystem77 »

ES 64 U4 (BR 183)

:arrow: Dokładna nazwa:
Elektrowóz ES 64 U4 PKP Inter City, Ep. VI

:arrow: Ilość osi:
4

:arrow: Producent modelu:
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy

:arrow: Forma/Charakter produkcji:
Model gotowy/Produkcja wielkoseryjna.

:arrow: Numer katalogowy:
04953

:arrow: Zarząd kolejowy:
PKP Inter City

:arrow: Epoka:
VI

:arrow: Oznaczenie modelu
ES 64 U4 - D
9151 5370 007-4 PL-PKPIC 1251

:arrow: Stacjonowanie/Data
IC Centralny/ 28.05.2011

:arrow: Sprzęg:
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358

:arrow: Oświetlenie:
LED, białe zimne 3-pkt./czerwone 2-pkt. Istnieje możliwość zapalenia 2 dodatkowych lamp przednich białe ciepłe (konieczny dekoder PluX 12).

:arrow: Napęd:
Silnik 5 polowy, 2 masy kinematyczne, napęd na 4 osie, 2 gumki przyczepnościowe

:arrow: DCC:
Gniazdo PluX 12, możliwość zainstalowania dekodera 6 pin NEM651.
UWAGA: dekoder PluX 12 pasuje tylko "od Tilliga"

:arrow: Wersje modelu:
04950 – E 183 500 D-MGW, Prywatny Przewoźnik Kolejowy , Ep.VI
04951 – E 183, Prywatny Przewoźnik Kolejowy , Ep.VI
04952 – Rh 1216, Austriackie Koleje federalne ÖBB, Ep.VI
04953 – EU44, PKP Inter City 370 007 , Ep. VI
04954 - Rh 1216 950 WLC, Prywatny Przewoźnik Kolejowy , Ep.VI
04956 - Rh 1216 960-5 STEIERMARKBAHN, Prywatny Przewoźnik Kolejowy , Ep.VI
04957 – EU44, PKP Inter City 370 005 „Niemcy”- seria jednorazowa , Ep. VI
04958 – EU44, PKP Inter City 370 001 „Polska”- seria jednorazowa , Ep. VI
04959 – EU44, PKP Inter City 370 006 „Czechy”- seria jednorazowa , Ep. VI

:arrow: Uwagi:
Model bardzo dobrze odwzorowany … porównując poprzednika w skali TT (PIKO 71403), poręcza podokienne itp. to rewelacja!
Niestety jestem zawiedziony jego prędkością maksymalną z jaką się porusza. Tutaj do konkurencji (czyli modelu 71403) nie ma on najmniejszych szans – jeździ on o połowę wolniej …
Kolejnym minusem jest brak miejsca na dekoder dźwiękowy i głośnik. Po małych przeróbkach (frezowanie przy pomocy wiertła fi 1,5 mm oraz pilnika) udało się zainstalować dekoder Zimo MX648 z głośniczkiem LS8X12 i dźwiękiem do ES64F4 od Zimo (Podziękowania dla Pana Adama z Modelmanii).
W efekcie byłaby rewelacja, gdyby tylko ten model jeździł szybciej – jak w rzeczywistości przystało EU 44.

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 11 sty 2014, 13:07 przez bsystem77, łącznie zmieniany 12 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości