Przy okazji urlopu zahaczyłem o Chabówkę, drugi dzień parowozjady.
4:00 rano i o świcie, na wjeździe stoją Ol12, Ty2 911 oraz 953


Koło 7:00 Tkt 48 wraca ze szlaku i podpina sie do składu ryflaków:

również Ty2 953 jedzie na kanał uzupełnić wodę:


i podstawia się na stację do składu wagonów

akcent Sczeciński, podobno miał awarię
Wracając po urlopie znów zajechałem do skansenu, pod parą był tylko Ol12, miał jechac z jakimś pociągiem. Reszta stała wygaszona.

woda z kotła służy do mycia silnika

Ty2 stały wygaszone pomiędzy wagonami

inne smaczki:




W hali: Okz 32 poważna awaria kotła, wygląda jakby od roku gniła w krzakach, rdza i braki w osprzęcie, ma być robiona w Pile ale kiedy to nie wiadomo

wraz z nią Ty42 który podobno ma miec naprawę główną i ma być uruchomiony
Tkt3 ma nową farbę:

W Zakopanem odwiedziłem dobrze znaną mi lokomotywownię:
Stan opłakany ale czynna, w niczym nie przypomina tej dawnej obstawionej lokomotywami placówki.
Tu stały niegdyś rzędy EU06, 07, ET40 nawet, i zawsze kilka ET21.

Pod tym niegdysiejszym zasiekiem węglowym pamiętam Ty2 odstawione w zapas stały:

Tu była pompa wody, w roku 1990 nawadniano tu Tkt48 191 (fotki wrzuce jak zeskanuję)
toru koło pompy już nie ma, rozebrano go wraz z kanałem rewizyjnym

W hali zawsze wszystkie tory były zajęte, praca non stop. Teraz cisza i raz na miesiąc jakaś loka na przegląd:
