ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Moderator: mod-Tabor

Awatar użytkownika
Ranger
Posty: 3942
Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: Ranger »

Zmierzy mi ktoś średnicę kół bez gumki oraz rozstaw osi tej lokomotywy?
Mikołaj
Posty: 224
Rejestracja: 07 paź 2008, 20:28
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: Mikołaj »

mradwan pisze:EU44 ma dopuszczenie na 160 km/h ...
Tylko z powodu braku ETCS-u, konstrukcyjnie jest przystosowana na 190.
mradwan
Posty: 403
Rejestracja: 04 lut 2007, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: mradwan »

bsystem77 pisze:P.S. Tak na marginesie - zmierzyłem prędkość tej lokomotywy, jedzie ona z prędkością około 190 km/h, gdzie Taurus PIKO porusza się z prędkością ponad 300 km/h. Stąd też moje refleksje na ten temat ;)
EU44 ma dopuszczenie na 160 km/h ...
RafikR77
Posty: 42
Rejestracja: 05 sty 2016, 09:01
Lokalizacja: Podkowa Leśna
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: RafikR77 »

Witajcie, zanabyłem taki w Malowaniu "POLSKA 2012' - jak się rozkłada pantograf:)?

:) z góry dzięki:)
Rafik
Awatar użytkownika
Wąski
Posty: 254
Rejestracja: 07 paź 2014, 15:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: Wąski »

Udało się, gumka na kółku.
Awatar użytkownika
Wąski
Posty: 254
Rejestracja: 07 paź 2014, 15:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: Wąski »

Witam, temat gumki i koła ale w Piko też trzeba jakoś podważyć aby założyć?
bankier
Posty: 475
Rejestracja: 21 kwie 2015, 14:06
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: bankier »

Jutro sprawdzę. Co było do zrobienia... zrobiłem. Ale patrząc na budowę wózka aż strach ruszać cokolwiek. Niby wiem co podważyć ale ;)

ps. Dziękuję! ;)
Awatar użytkownika
miano
Posty: 654
Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: miano »

Nie musisz wyjmować wózków. Aby wyjąć koła należy zdjąć dolną część wózka podważając zaczepy na końcach wózka. Schodzi łatwo.
bankier
Posty: 475
Rejestracja: 21 kwie 2015, 14:06
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: bankier »

Panowie - jaki jest patent na zdjęcie wózków w tej lokomotywie? Jako, że spadła gumka ;) to nie dość, że wypada przywrócić całość do stanu pierwotnego to jeszcze... całość przeczyścić.
Awatar użytkownika
bsystem77
Posty: 15
Rejestracja: 20 lut 2012, 20:35
Lokalizacja: Świebodzin
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: bsystem77 »

Koledzy jeszcze jedno pytanie mam do was, być może co dla niektórych może być śmieszne, ale czy jest jakaś technika aby zdjąć obudowę bez żadnych strat w sensie połamań itd itp. Ostatnio montowałem dekoder w traxxie i obudowie lekko się dostało przy zdejmowaniu :/ przy tej lokomotywie chciałbym tego unikną.
Witam,
Mój sposób na ściąganie obudowy bez szwanku jest następujący: kładę ostrożnie lokomotywę na kolanie (oczywiście w pozycji siedzącej :mrgreen: ) - kciukami obu rąk podpieram dolne podwozie (tuż nad przednimi zderzakami) i następnie palcami wskazującymi delikatnie podważam górną obudowę układając je na drabinkach od spodu ... lekko rozszerzam obudowę i tyle ;) Najpierw przód, później tył na przemian, aż do momentu swobodnego luzu.
Sposób ten jest sprawdzony przeze mnie - wiele razy ją ściągałem w celu modernizacji miejsca na dekoder dźwiękowy.

P.S. Tak na marginesie - zmierzyłem prędkość tej lokomotywy, jedzie ona z prędkością około 190 km/h, gdzie Taurus PIKO porusza się z prędkością ponad 300 km/h. Stąd też moje refleksje na ten temat ;)

Pozdrawiam,
Ostatnio zmieniony 17 lut 2015, 13:51 przez bsystem77, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
przemcol
Posty: 440
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: przemcol »

Z moje loki buda zeszła bardzo lekko, bez żadnych narzędzi.
Lekko rozchylone pudło i już.
Awatar użytkownika
kulaj85
Posty: 143
Rejestracja: 10 lip 2014, 09:26
Lokalizacja: Warszawa/Sopot
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: kulaj85 »

Koledzy jeszcze jedno pytanie mam do was, być może co dla niektórych może być śmieszne, ale czy jest jakaś technika aby zdjąć obudowe bez żadnych strat w sensie połaman itd itp. Ostatnio montowalem dekoder w traxxie i obudowie lekko sie dostało przy zdejmowaniu :/ przy tej lokomotywie chciałbym tego unikną.
Ostatnio zmieniony 01 gru 2014, 17:23 przez kulaj85, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kulaj85
Posty: 143
Rejestracja: 10 lip 2014, 09:26
Lokalizacja: Warszawa/Sopot
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: kulaj85 »

Dzieki panowie ;) tak tez myślałem ale wolałem się upewnić
attamus
Posty: 94
Rejestracja: 06 gru 2009, 12:24
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: attamus »

kulaj85 pisze:A ja mam pytanie do osób które posiadają lokomotywę, czy rzeczywiście nie pasują inne dekodery plux12 poza dekoderem od tilliga ? A np. Zimo MX623P12 ?
Pasuje, taki mam w swojej loce Zimo MX623P12 ;)
Ostatnio zmieniony 29 lis 2014, 17:44 przez attamus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kulaj85
Posty: 143
Rejestracja: 10 lip 2014, 09:26
Lokalizacja: Warszawa/Sopot
Kontakt:

Re: ES 64 U4 (EU44, Rh1216, E 183), Tillig

Post autor: kulaj85 »

A ja mam pytanie do osób które posiadają lokomotywę, czy rzeczywiście nie pasują inne dekodery plux12 poza dekoderem od tilliga ? A np. Zimo MX623P12 ?
Ostatnio zmieniony 29 lis 2014, 14:10 przez kulaj85, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości