Nowości 2013
Moderator: mod-Tabor
- golab
- Posty: 1366
- Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
niestety poza SM niedostępne ...
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10350
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
Dwa kolejne malowania BR118 PIKO:
71409 BR 118 585-9 :
71410 BR 118 517-2 FDJ:
w katalogu SM na 2013/14.
[edit]
... i jeszcze jedno 71412.
71409 BR 118 585-9 :
71410 BR 118 517-2 FDJ:
w katalogu SM na 2013/14.
[edit]
... i jeszcze jedno 71412.
Ostatnio zmieniony 06 paź 2013, 20:28 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Posty: 1047
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
Wg testów w TTK prędkość przy 12 V wynosi ok. 160 km/h, czyli spełnia normę NEM: Vmax + 50%.
- jarkott
- Posty: 616
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:17
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
Wybiegu nie testowałem - za krótki tor testowy, ale uważam, że najnowsza wersja BR118 Tilliga jeździ znacznie lepiej.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 18:30 przez jarkott, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 03 paź 2013, 14:37
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
Możesz jeszcze coś napisać o wybiegu nowej BR118 z PIKO oraz jak wyskalowana została prędkość w tym modelu?jarkott pisze:Testowałem go w sklepie na torze testowym - napęd można porównać do serii Herkulesów PIKO, czyli szału nie ma, nie można porównywać z jazdą najnowszych modeli z silnikiem 5-cio polowym, np. Tillig BR140 DB.
Do zabawy jak najbardziej - do pracy manewrowej nie nadaje się!!
Jedyną alternatywą rynkową dla PIKO jest BR118 od Tillig'a z silnikiem trójpolowym. Który model charakteryzuje się obecnie lepszą kulturą jazdy?
Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 15:07 przez njacek, łącznie zmieniany 1 raz.
- jarkott
- Posty: 616
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:17
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
Uważam, że model za tą cenę jest godny polecenia.
Testowałem go w sklepie na torze testowym - napęd można porównać do serii Herkulesów PIKO, czyli szału nie ma, nie można porównywać z jazdą najnowszych modeli z silnikiem 5-cio polowym, np. Tillig BR140 DB.
Do zabawy jak najbardziej - do pracy manewrowej nie nadaje się!!
Wygląd - nie ma do czego się przyczepić - fajnie, że ma wszystko już zamontowane (barierki).
http://www.modellbahn-discount.de/websh ... 47280a.jpg
Testowałem go w sklepie na torze testowym - napęd można porównać do serii Herkulesów PIKO, czyli szału nie ma, nie można porównywać z jazdą najnowszych modeli z silnikiem 5-cio polowym, np. Tillig BR140 DB.
Do zabawy jak najbardziej - do pracy manewrowej nie nadaje się!!
Wygląd - nie ma do czego się przyczepić - fajnie, że ma wszystko już zamontowane (barierki).
http://www.modellbahn-discount.de/websh ... 47280a.jpg
Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 12:44 przez jarkott, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 03 paź 2013, 14:37
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
Jestem zainteresowany zakupem BR-118 produkcji PIKO (nr kat. 47280). Czy ktoś z posiadaczy tego modelu mógłby w skrócie opisać jego jakość ze szczególnym uwzględnieniem pracy napędu, właściwości trakcyjnych, oświetlenia oraz dokładności odwzorowania detali?agrest12 pisze:Niezła "przedsprzedaż" Do mnie dojechała już prawie 2 tygodnie temu i to za mniejszą kasęjafrap pisze:Przedsprzedaż: http://www.lokland.com.pl/pl/p/Spalinow ... 47280/4649 (379zł)
Posiadam już w swoich zbiorach model Piko 47222 czyli spalinówkę G1206 i jestem przy okazji ciekawy czy PIKO w nowym produkcie zachowało co najmniej jakość tego modelu.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 15:06 przez njacek, łącznie zmieniany 1 raz.
- womo
- Posty: 2402
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
Wszędzie pisze "model gotowy nie wymaga sklejania ani malowania" czy to oznacza, że w końcu za te pieniądze chciało się Tilligowi poprzyklejać wszystko na miejsce, czy nadal większość wrzuca do magicznego woreczka który potem latami gnije w pudełku?
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 20 sty 2012, 08:17
- Lokalizacja: Z miasta
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
BR52. Piszą, że nowość 2013, ale czym się różni od poprzedniej edycji nie wiem: http://www.modelmania.com.pl/product_in ... s_id=61101
podobnie:
BR50 - też nowa 2013: http://www.modelmania.com.pl/product_in ... s_id=61098
BR01 - również nowość 2013(?): http://www.modelmania.com.pl/product_in ... s_id=61100
podobnie:
BR50 - też nowa 2013: http://www.modelmania.com.pl/product_in ... s_id=61098
BR01 - również nowość 2013(?): http://www.modelmania.com.pl/product_in ... s_id=61100
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2013, 19:25 przez jafrap, łącznie zmieniany 3 razy.
- aquirlan
- Posty: 366
- Rejestracja: 03 lis 2011, 13:44
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
No... może nie cisza.600 zł w hobby-shop.cz u pana Kresty. Kieszeń zaboli.
- aquirlan
- Posty: 366
- Rejestracja: 03 lis 2011, 13:44
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
Jak widać można zrobić amerykańską TT... Już zbieram kasę na tego switchera.
Edit: W Kanadzie już mają, a u nas cisza?
Edit: W Kanadzie już mają, a u nas cisza?
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2013, 12:47 przez aquirlan, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10350
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
-
- Posty: 226
- Rejestracja: 07 paź 2008, 20:28
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
Nie tylko M62. Ogólnie tabor na wschodzie, wyposażony w sprzęgi samoczynne, pozbawiony jest buforów, choć nie mam pewności, czy jest to reguła bezwzględnie obowiązująca.jafrap pisze:Te M62 RZD po prostu takie są: http://trainspo.com/class/300/gallery/
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2013, 08:05 przez Mikołaj, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10350
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
Tylko trzeba do nich zamontować "Pięść Breżniewa".jafrap pisze:Te M62 RZD po prostu takie są...
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 20 sty 2012, 08:17
- Lokalizacja: Z miasta
- Kontakt:
Re: Nowości 2013
Te M62 RZD po prostu takie są: http://trainspo.com/class/300/gallery/Żukow pisze:To nie dziwne bufory, ale miejsca po zdemontowaniu buforów.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2013, 08:21 przez jafrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości