Wybaczcie w ciągu zły mój język polski
Informacja wzięta od
www.12mm.ru
Modelka szybkoÅ›ciowego pociÄ…gu elektrycznego ER200 (6-wagonowy skÅ‚ad) zrobiona po drobnoseryjnej technologii na zamówienie przez zajezdniÄ™ Mietałłostroj Październikowej żeleznojdorogi. w skÅ‚ad modelce wchodzÄ… wagony: gÅ‚owowe (№№ 101 i 103), przyczepne tokosjomnyje (№№ 122 i 132) i przyczepne bez pantografow (№№124 i 134).
Epoka: V Przynależność: Rosyjskie Koleje Państwowe firma-producent: W.Nietużyłow.
Przygotowawcze prace po stworzeniu szybkościowego motorwagonnogo pociągi dla linii Moskwa-Leningrad zaczęli się w 1965 . w 1969 . Ryski wagonzawod zakończył projektowanie 14-wagonowego pociągu, Budowa pierwszego sześciowagonowego pociągu dochodziła do skutku fabryką w 1973-1974 gg. w spółdzielczości z pięćdziesięcioma konstrukcyjnymi biurami i wieloma fabrykami Związku Radzieckiego.
Pociąg elektryczny dostał oznaczenie ER200: pociąg elektryczny ryski, maksymalna szybkość 200 km/cz.
Pierwsza jazda próbna pociągu 17 kwietnia 1974 r. dała maksymalną szybkość 160 km/cz., w grudniu została doprowadzona do 206 km/cz.
W okres na początku 1975 r. do marca 1984 r. dochodziło do skutku "dopasowywanie" pociągi do eksploatacyjnego stanu. Regularna eksploatacja pierwszego pociągi ER200 naczałs' 1 marca 1984 r. lecz ostatnia podróż doszły do skutku 15 września 1995 r. w ciągu tego czasu nie zostało zniesione ani jednej grafikowoj podróże.
W czas teraźniejszy w zajezdni Mietałłostroj petersburskiego żeleznodorogi. węzła znajduje się w eksploatacji trzy składy serii ER200. do dzisiejszego dnia to właśnie szybki pociąg kraju, przechodzić przez odległość między dwoma stolicami w ciągu 3 godzin 55 minut (z lata 2006 r.).
The description of model the Model of high-speed electric train ЭР200 (6-carload structure) is produced on small-scale technology by request of depot Metallostroj October railway. The model structure includes cars: head (№№ 101 and 103), hook-on токосъёмные (№№ 122 and 132) and hook-on without pantographs (№№ 124 and 134). Model bench; drive installation is not provided. Illumination is not present, but its installation basically is possible. Such completion (with use of elements ходовки from diesel locomotive BR215/218 from "Tillig") has made in 2007 naro-fominsky моделист A.Murashov. On model many unprofitable details. Standard pantographs поизодства Tillig, not used on high-speed ЭПС are established. In showrooms - an interior approximately corresponding to the first copy. The description of a prototype the Spadework on creation high-speed моторвагонного trains for a line Moscow-Leningrad have begun in 1965 In 1969 Riga вагонзавод has finished designing of a 14-carload train, Construction of the first six-carload train was carried out by factory in 1973-1974 in cooperation with fifty design offices and many factories of Soviet Union. The electric train has received designation ЭР200: an electric train Riga, the maximum speed of 200 km/h. The first обкатка trains has given on April, 17th, 1974 the maximum speed of 160 km/h., in December it has been finished to 206 km/h. During the period from the beginning of 1975 till March, 1984 "operational development" of a train to an operational condition was carried out. Regular operation of first train ЭР200 has begun on March, 1st, 1984, and the last trip has taken place on September, 15th, 1995 In this time has not been cancelled any schedule trip. Now in depot Metallostroj Petersburg railway. Knot is in operation three structures of series ЭР200. Till today it is the fastest train of the country passing distance between two capitals for 3 hours of 55 minutes (since summer of 2006).