Strona 3 z 4
Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 08 lut 2022, 21:48
autor: Przemo_TT
Wreszcie doprowadzono mi BR83 do "ładu i składu" czyli możliwości ustawienia CV. I przy okazji wrzucam kilka zdjęć BR83 solo i ze składem wagonów Reko.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 01 sty 2022, 23:45
autor: dejww
oelka pisze: ↑30 gru 2021, 13:20
dejww pisze: ↑28 gru 2021, 22:24
Bardzo ładny składzik tyle, że ten Vectron wydaje mi się, że trochę na PL nie pasuje bo powinien być dwu systemowy ( 4 pantografy).
Może mieć i dwa
(np. DB Polska), ale na =3kV a nie do zasilania prądem przemiennym.
Chodzi mi typowo o MRCE. DB Schenker czy DB Polska może być w zasilaniu PL i takowego widziałem ale MRCE nie widziałem tylko na 3Kv PL
Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 30 gru 2021, 13:20
autor: oelka
dejww pisze: ↑28 gru 2021, 22:24
Bardzo ładny składzik tyle, że ten Vectron wydaje mi się, że trochę na PL nie pasuje bo powinien być dwu systemowy ( 4 pantografy).
Może mieć i dwa
(np. DB Polska), ale na =3kV a nie do zasilania prądem przemiennym.
Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 28 gru 2021, 22:24
autor: dejww
Bardzo ładny składzik tyle, że ten Vectron wydaje mi się, że trochę na PL nie pasuje bo powinien być dwu systemowy ( 4 pantografy).
Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 27 gru 2021, 19:44
autor: Przemo_TT
Jako, że na kolei bywają opóźnienia, to z "opóźnieniem" prezentuję mikołajkowy skład - czarny VECTRON MRCE + żólte platformy CLIP
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 27 lis 2021, 15:29
autor: Przemo_TT
Jako, że dawno nic nie prezentowałem, to tak z okazji Św. Katarzyny. Dojechały niedawno wagony 8A (2 kl.). Wcześniej był 7A (1 kl.).
Tak więc do "pełni szczęścia" brakuje jakiś bagażowy w składzie. No i na przodzie (marzenie) Pt47!
1.
2.
3.
4.
5.
6.

Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 05 cze 2021, 22:05
autor: Niejeden+
Jest jadowity, składa jaja i jest ssakiem. Dziobak - dowcip czy mistrzostwo ewolucji?

Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 05 cze 2021, 17:55
autor: Mariusz
Arturze, wsiądź do "dziobaka" i przejedź się nim do Kołobrzegu

Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 05 cze 2021, 13:38
autor: romanpumas
Nie ma samych.Ja też złamałem i zamówiłem jako zestaw do montażu i będą części na zapas.
Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 05 cze 2021, 13:21
autor: Przemo_TT
W Gnieźnie na GnB jeszcze na torach głownych dodatkowych stoją. Ponadto Wschowa, Gryfów Śl. Sulechów (?); to tak na szybko. Ale rzeczywiście kształtów coraz mniej. A kto pamięta kształty w Rzepinie?
PS.
Jak już jesteśmy przy sygnalizacji kształtowej to takie pytanko. Gdzie można kupić ramię do semafora? Wczoraj "machnąłem" i złamałem "łopatę".
Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 05 cze 2021, 08:08
autor: Wojtek_Kraków
We Włoszczowej kształtowe zlikwidowano po roku 2017 (chyba w 2018). Więc można było zobaczyć przemykające pod takim semaforem pendolino.

Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 05 cze 2021, 07:14
autor: ArturSchŁ
Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 04 cze 2021, 17:07
autor: Przemo_TT
Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 30 kwie 2021, 17:25
autor: Przemo_TT
W nawiązaniu do poprzedniego posta
Na zdjęciu orginał loki czyli 223-069 z pociągiem ALEX na stacji Immenstadt po dołączeniu grupy z Lindau gotowa do odjazdu do Monachium

Re: Tabor i tort Przemo_TT
: 30 kwie 2021, 16:34
autor: Przemo_TT
Dzisiaj cos z taboru zagranicznego. Swego czasu Tillig wypuścił zestaw ALEX - ARRIVA. Zestaw składał się z lokomotywy spalinowej 223-069+wagon restauracyjny (BRmh)+ 2 wagony 2kl. (przedziałowy Bm i bezprzedziałowy Bn). Dzisiaj dojechał wagon 1/2 klasy (ABvmz).
Ciekawa jest historia pociągu ALEX. W roku bodajże 2003 spółka EuroTHURBO uruchomiła składy ALEX ( od ALgauer-EXpress) jako pociągi przyśpieszone na trasie Monachium - Obertsdorf. W 2007 roku nazwę ALEX przejęła ARRIVA. Poskutkowało to tym, że do składu do Oberstdorfu dodano grupę wagonów do Lindau rozłączaną i łączoną na stacji w Immenstadt. Linia została nazwana ALEX-SUD. Składy ciągnięte spalinowozami sreii 223 (ER20) pięknie prezentowały się na dwutorowej niezelektryfikowanej linii Monachium - Buchloe - Kempten - Immenstadt - Lindau. Prezentowały się bo od grudnia pociągi przestały kursować.
ARRIVA uruchomiła też drugą linię ALEX-NORD na trasie Monachium - Landshut - Regensburg - Schwandorf - Hof. Po paru latach eksploatacji dodano grupę wagonów do Pragi rozłączaną i łączoną na stacji Schwandorf. Pociągi na odcinku Monachium - Regensburg ciągnięte są przez elektrowozy BR193 (popularny TAURUS) oczywiście w barwach ARRIVY. Od Regensburg pociągi przejmują lokomotywy serii 223. Lokomotywy te "zapuszczają się" nawet do Pilzna z grupą wagonów do Pragi. Dalej ciągnie elektrowóz czeski.
Jak ktoś nie jechał to po COVID warto spróbować tym bardziej, że w pociągach na terenie Niemiec obowiązują taryfy regionalne. Za ok. 20 euro można pojechać z Hof do Monachium
Pora na zdjęcia modeli.
1.
2.
3.
4. Wagon restauracyjny BRmh
5. Wagon przedziałowy 1/2 klasy
6. Wagon przedziałowy 2 klasy
7. Wagon bezprzedziałowy 2 klasy
8.
9.
