Segment A-B
Segment C
Segment D
Segment E
Segment F-G
Dodawanie torów postojowych na segmencie B nie chodzi w grę z uwagi na geometrię zwrotnic Z2-Z6.
Na segmencie C zamieniłem małą DKW na większą DKW-B, ponoć dopuszczoną w sTT. Nie wiem tylko, czy może być ona montowana na pochyłości - poprawiłoby to trochę geometrię pionową górki.
Na segmentach D-F nie planuję dodawania torów między torem górki T12-T13 a torem T10. Z uwagi na podniesienie toru T12-T13 na całej jego długości wolę łagodną niwelację górki, niż jakieś gwałtowne spadki, czy mury oporowe.
Na torze szlakowym wstawiłem EW3, choć w kwestii standardu mam wątpliwości interpretacyjne dot. kąta toru zwrotnego na "torach dodatkowych". Czy tor zwrotny przy wjeździe na część rozrządową jest częścią szlaku, torem głównym, czy już częścią torów dodatkowych, rozrządowych?
