Zapowiedzi/Nowości 2023
Moderator: mod-Tabor
- krzysztof
- Posty: 1742
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
wracając w tym wątku na właściwe tory:
Haedl 113171 typ TRIER DRG jest już dostepny
https://www.elriwa.de/Haedl-113171-Faeh ... II/A325113
Haedl 113171 typ TRIER DRG jest już dostepny
https://www.elriwa.de/Haedl-113171-Faeh ... II/A325113
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10340
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
- Domiss
- Posty: 470
- Rejestracja: 15 lip 2009, 11:06
- Lokalizacja: Świebodzice
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
Na pewno nie JEDZIE. Co najwyżej JEST WIEZIONE .
-
- Posty: 394
- Rejestracja: 15 maja 2007, 14:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10340
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
Nie tyle JEST, co IDZIE
(...do mnie).
-
- Posty: 1242
- Rejestracja: 09 sty 2009, 21:46
- Lokalizacja: leszno
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
E77 w DRG z TILLIGA już jest.
- wlodar
- Posty: 1005
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
Jak to długo wyczekiwane? Mam BR58 od zeszłego roku. Co to za nowość? Numer zmienili?
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10340
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
na FB poinformował (18-04-2023):
Seria Baureihe 58.10-40 to długo wyczekiwane życzenie wielu #TTBahner. Zawsze byliśmy tego świadomi w Arnold. Od początku było jasne, że modelem tej legendarnej lokomotywy chcemy pokazać, co jest możliwe w #SpurTT i że TT nie jest błędnie "średnim pasem": Mocna konstrukcja, łatwa konserwacja, delikatne detale i doskonałe właściwości jazdy nie muszą się sprzeciwiać! I tak zaczął się rozwój od konstrukcji ramek, kotłów wabikowych, zawieszenia tender i obudowy z litego metalu
Nowy model #Arnold w wyróżnionych :
• Rama, kocioł wabikowy, zawieszenie tender i obudowa metalowa.
• W zależności od projektu modelu lokomotywa posiada trzy- lub. Kocioł czterokierunkowy, dzwonek i blat skrzynki węglowej i zbiornik gazu na tyłach przetargu.
• Potężny pięciopowy silnik z momentem obrotowym w kotle lokomotywowym
• Wszystkie komplety kółek z najlepszymi szprychami, niektóre z nich z wiankami z delikatnym torem dla wzorowego wyglądu
• Trzy zestawy kół lokomotywowych oraz zestaw kół średnio tenderny są sprężynowane, aby uzyskać optymal
• Wszystkie lampy są oświetlone w zależności od kierunku jazdy i można je włączyć cyfrowo
• Mnóstwo dodatkowych szczegółów tam, gdzie to możliwe, wykonanych z mocnego drutu stalowego.
Przedsprzedaż dostępna tylko online!
Aby uzyskać informacje na naszej oficjalnej stronie internetowej:
#HN9068 HN_9068
#HN9068S HN-9068S
Seria Baureihe 58.10-40 to długo wyczekiwane życzenie wielu #TTBahner. Zawsze byliśmy tego świadomi w Arnold. Od początku było jasne, że modelem tej legendarnej lokomotywy chcemy pokazać, co jest możliwe w #SpurTT i że TT nie jest błędnie "średnim pasem": Mocna konstrukcja, łatwa konserwacja, delikatne detale i doskonałe właściwości jazdy nie muszą się sprzeciwiać! I tak zaczął się rozwój od konstrukcji ramek, kotłów wabikowych, zawieszenia tender i obudowy z litego metalu
Nowy model #Arnold w wyróżnionych :
• Rama, kocioł wabikowy, zawieszenie tender i obudowa metalowa.
• W zależności od projektu modelu lokomotywa posiada trzy- lub. Kocioł czterokierunkowy, dzwonek i blat skrzynki węglowej i zbiornik gazu na tyłach przetargu.
• Potężny pięciopowy silnik z momentem obrotowym w kotle lokomotywowym
• Wszystkie komplety kółek z najlepszymi szprychami, niektóre z nich z wiankami z delikatnym torem dla wzorowego wyglądu
• Trzy zestawy kół lokomotywowych oraz zestaw kół średnio tenderny są sprężynowane, aby uzyskać optymal
• Wszystkie lampy są oświetlone w zależności od kierunku jazdy i można je włączyć cyfrowo
• Mnóstwo dodatkowych szczegółów tam, gdzie to możliwe, wykonanych z mocnego drutu stalowego.
Przedsprzedaż dostępna tylko online!
Aby uzyskać informacje na naszej oficjalnej stronie internetowej:
#HN9068 HN_9068
#HN9068S HN-9068S
- krzysztof
- Posty: 1742
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
na fejsie Busch zapowiada Ładę 1200 w TT
- MonsterSale
- Posty: 650
- Rejestracja: 04 lip 2020, 08:53
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
Tunnel mode to nic innego jak - zazwyczaj - przyciszenie dźwięku o 50% w stosunku do normalnych ustawień, co ma imitować wjechanie pociągu do tunelu.
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 29 sie 2020, 20:02
- Lokalizacja: Puławy (woj. lubelskie)
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
Jest duża szansa, że pojawi się ten parowóz w oznaczeniu TKt1 PKP. Pytanie, czy producent pokusi się o pewne modyfikacje osadzające ten model w epoce IV PKP... czy też pozostawi konstrukcję jak na pokazanych zdjęciach modelu, co wymusi epokę III.
Z tego co mi wiadomo na PKP pracowało 27 egzemplarzy do mniej więcej połowy lat 70-tych XXw.
Jarosław Franczyk
- wlodar
- Posty: 1005
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
Liczę, że pojawi się również w malowaniu TKt1. W H0 jest, a BR55 TT również była w różnych wersjach.
-
- Posty: 533
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
U Roco "tunnel mode" służy do wyciszania dźwięków podczas jazdy w tunelu.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10340
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
na stronie PIKO pojawił się opis:
- TT Dampflok BR 93.0 DR III (47130),
- TT Sound-Dampflok BR 93.0 DR III, inkl. PIKO Sound-Decoder (47131).
Proponuję zapoznać się z ulotką: PDF, gdzie widać ile detali wchodzi w skład loki.
Wersja z dźwiękiem ma dźwięków aż do F26.
Na F24: "Change language" - to co, gada po niemiecku, angielsku, czesku, ....może i jeszcze po polsku
BTW: co to może być "Tunnel mode" (F26) - tryb jazdy w tunelu
Na podstawie udostępnionych materiałów, model robi dobre wrażenie co zostanie zweryfikowane gdy ją dostaniemy do ręki, wtedy okaże się jak jest wykonana, jak jeździ i jak "gada".
Wersja analog zapowiadana na koniec kwietnia, z dźwiękiem na koniec maja.
Cena ....boli.
Poczekamy, zobaczymy.
[Za Marcin Romanowski@FB]
- TT Dampflok BR 93.0 DR III (47130),
- TT Sound-Dampflok BR 93.0 DR III, inkl. PIKO Sound-Decoder (47131).
Proponuję zapoznać się z ulotką: PDF, gdzie widać ile detali wchodzi w skład loki.
Wersja z dźwiękiem ma dźwięków aż do F26.
Na F24: "Change language" - to co, gada po niemiecku, angielsku, czesku, ....może i jeszcze po polsku
BTW: co to może być "Tunnel mode" (F26) - tryb jazdy w tunelu
Na podstawie udostępnionych materiałów, model robi dobre wrażenie co zostanie zweryfikowane gdy ją dostaniemy do ręki, wtedy okaże się jak jest wykonana, jak jeździ i jak "gada".
Wersja analog zapowiadana na koniec kwietnia, z dźwiękiem na koniec maja.
Cena ....boli.
Poczekamy, zobaczymy.
[Za Marcin Romanowski@FB]
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10340
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2023
Z FB:
"Termin zamówień na jednorazowe zamówienia na 2023 rok minął.
Dziękujemy za liczne zamówienia.
Ze względu na niskie płatności przedsprzedażowe, następujące przedmioty nie będą produkowane i niestety będą musiały zostać wymienione:
Rozmiar nazwy TT:
04399 Elektryczna Lokomotywa 110 226-8 DB odc. IV
04473 Elektryczna Lokomotywa 189 091 MRCE / Rotterdam Rail Feeding B.V., odc. VI
(...)
Jak co roku zaplanowaliśmy dodatkową kwotę rezerwy na wszystkie jednorazówki 2023 które zostały potwierdzone do produkcji, dzięki czemu nawet późne decyzje będą miały możliwość zamawiania tych opakowań jednorazowych u wyspecjalizowanego sprzedawcy detalicznego.
Twój zespół TILLIG Modellbahnen GmbH"
"Termin zamówień na jednorazowe zamówienia na 2023 rok minął.
Dziękujemy za liczne zamówienia.
Ze względu na niskie płatności przedsprzedażowe, następujące przedmioty nie będą produkowane i niestety będą musiały zostać wymienione:
Rozmiar nazwy TT:
04399 Elektryczna Lokomotywa 110 226-8 DB odc. IV
04473 Elektryczna Lokomotywa 189 091 MRCE / Rotterdam Rail Feeding B.V., odc. VI
(...)
Jak co roku zaplanowaliśmy dodatkową kwotę rezerwy na wszystkie jednorazówki 2023 które zostały potwierdzone do produkcji, dzięki czemu nawet późne decyzje będą miały możliwość zamawiania tych opakowań jednorazowych u wyspecjalizowanego sprzedawcy detalicznego.
Twój zespół TILLIG Modellbahnen GmbH"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości