Nowości 2014
Moderator: mod-Tabor
- Misiek
- Posty: 1703
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 22:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Nic nie wiem, średnio minie zasadniczo interesuje ten model (nie jestem jego fanem) ale śmieszy mnie dyskusja-gdybanie o nim.
Jak zresztą każde inne teoretyzowania.
Ile było stron pie...ops... "solenia" o HaziObrowej stonce?
Jak zresztą każde inne teoretyzowania.
Ile było stron pie...ops... "solenia" o HaziObrowej stonce?
Ostatnio zmieniony 10 paź 2013, 07:55 przez Misiek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 20 sty 2012, 08:17
- Lokalizacja: Z miasta
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Zdaje się, że o wizualizacji z linka wyżej (modellbahnshop-sebnitz.eu). Twoje pytanie zrodziło moją wątpliwość i jednocześnie nadzieję, że jednak się mylę i że to co wisi na zdjęciu to tylko poglądowa wizualizacja. I to by było akurat dobrze. No nic, poczekajmy na zdjęcia gotowego modelu, bo ty kolego Misiek chyba coś wiesz...Misiek pisze:Rozmawiacie o zdjęciu modelu czy o obrazku/grafice/wizualizacji?

Ostatnio zmieniony 10 paź 2013, 08:25 przez jafrap, łącznie zmieniany 5 razy.
- Misiek
- Posty: 1703
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 22:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Rozmawiacie o zdjęciu modelu czy o obrazku/grafice/wizualizacji?
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 20 sty 2012, 08:17
- Lokalizacja: Z miasta
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Pierwsze co mi rzuciło się w oczy z niezgodności to 5 wywietrzników dachowych w modelu i te na czołach. Tillig na nowo pomalował stary model, który pasuje jedynie do początku lat 60-tych i pierwszych 4-ro członowych składów z napisem POLSKIE KOLEJE PAŃSTWOWE (z pierwszych dostaw na PKP). Rynienka nad oknami też się więc nie zgadza. W oczy rażą też zbyt duże przerwy pomiędzy poszczególnymi wagonami, co charakteryzuje stary model. Czyli jak zwykle Tillig nic nie zmodyfikował. Tak jak myślałem - jak to u Tilliga - przemalowanka.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2013, 08:25 przez jafrap, łącznie zmieniany 8 razy.
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 28 mar 2010, 14:55
- Lokalizacja: Czarna Woda
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Ostatni zestaw dwuczłonowej Bipy ze skośnym dachem został pocięty na żyletki rok temu, czyli w 2012 roku.oelka pisze:Bipy ze skośnym dachem dotrwały do V epoki. Ostania potłukła się chyba dwa, czy trzy lata temu podczas czołowego zderzenia na Pomorzu.
Miałem okazję uwiecznić ostatnie chwile tej Bipy w dniu 24 lipca 2012 roku w Chojnicach.
Oto ta Bipa:
Ostatnio zmieniony 09 paź 2013, 16:25 przez krisss, łącznie zmieniany 3 razy.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Bipy ze skośnym dachem dotrwały do V epoki. Ostania potłukła się chyba dwa, czy trzy lata temu podczas czołowego zderzenia na Pomorzu.
Krzysztof
Krzysztof
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 20 sty 2012, 08:17
- Lokalizacja: Z miasta
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Jeśli chodzi o Bipy/Bhp/Bhp-x to proponuje poczytać
: http://www.sk-model.com.pl/index.php?op ... &Itemid=76
Wiele ciekawych informacji o tych wagonach na torach PKP w różnych okresach czasowych.

Wiele ciekawych informacji o tych wagonach na torach PKP w różnych okresach czasowych.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2013, 12:53 przez jafrap, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 1054
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Wszyscy narzekają, a pierwsze 30 szt. dostarczonych na PKP miało właśnie taki wygląd /pomijam składy z radiowęzłem/. Dopiero kolejna partia miała inny układ wywietrzników i brak rynienek. Pozostaje tylko kwestia, czy do V epoki dotrwał któryś ze składów z pierwszej serii.
- KamilW
- Posty: 1077
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 19:24
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Ciekaw jestem czy te nowo zapowiedziane piętrusy będą z jakiejś nowej/poprawionej formy czy dalej będzie konstrukcja która jakby nie było pamięta czasy BTTB.
Było by miło jakby chociaż usunęli rynienki znad okien na bokach i dali montowane oddzielnie wywietrzniki na dachu (wtedy zmiana ich układu była o wiele prostsza).
Było by miło jakby chociaż usunęli rynienki znad okien na bokach i dali montowane oddzielnie wywietrzniki na dachu (wtedy zmiana ich układu była o wiele prostsza).
- przemekw
- Posty: 223
- Rejestracja: 19 lis 2006, 13:26
- Lokalizacja: śląsk
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Nie wszyscy są zalogowani na tt-board.de więc zdjęć nie zobaczą. Na MBS też można zobaczyć:
PKP 1
PKP 2
PKP 1
PKP 2
Ostatnio zmieniony 08 paź 2013, 22:23 przez przemekw, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 575
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:31
- Lokalizacja: Bydgoszcz Leśna
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
- z kabiną sterowniczą (najbardziej podnieca NiemcówLeszek tt pisze:Trzy wersje członów czołowych

- z trzema oknami
- z jednym oknem, ale umieszczonym asymetrycznie
Ostatnio zmieniony 08 paź 2013, 09:05 przez Ołgierd, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 20 sty 2012, 08:17
- Lokalizacja: Z miasta
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Z tego 1-na nadaje się na pewno na PKP. Członów sterowniczych w PL nie było.
- Leszek tt
- Posty: 102
- Rejestracja: 10 paź 2007, 21:39
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Były wystawione w gablocie w Lipsku.
Trzy wersje członów czołowych.
Pozdrawiam Leszek
Trzy wersje członów czołowych.
Pozdrawiam Leszek
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 20 sty 2012, 08:17
- Lokalizacja: Z miasta
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Muszę przyznać że te piętrusy Arnolda bardzo ładne.
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 04 maja 2006, 20:48
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Nowości 2014
Oj to nie prima aprilis.Witek M. pisze:Nie ma ilustracji - jak zauważył Olgierd - bo Herr T. pewnie szykuje dopiero nową formę. Jak ma być PKP ep. V/VI to z pewnością będzie sześć par wywietrzników, długa rynna u góry, a może i prosty dach

Tillig nie takimi szczegółami sobie głowy nie zawracał.
Ostatnio zmieniony 05 paź 2013, 15:48 przez Tomasz Czapik, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość