Nowości 2014

FABRYCZNY tabor TT : czyli testy, porównania, dyskusje, przeróbki itp.

Moderator: mod-Tabor

Zablokowany
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 2544
Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
Lokalizacja: Łubowo
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: Mariusz »

Tu jest troszkę zdjęć piętrusów.
http://forumtt.pl/viewtopic.php?p=39747#39747
Awatar użytkownika
Ciora
Posty: 468
Rejestracja: 03 wrz 2013, 09:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: Ciora »

Niestety nie. Chciałem pokazać połączenie 2 typów wagonów, reszty nie fotografowałem. A nie pamiętam, jakie długie były to składy. :/
Pozdr.
MG
jawa
Posty: 34
Rejestracja: 27 kwie 2012, 09:26
Lokalizacja: ok. Krakowa
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: jawa »

Masz może zdjęcia reszty tego składu? jestem ciekaw czy były to dwa dwuczłonowe zestawy wagonów czy jakieś dłuższe ;)
Awatar użytkownika
Ciora
Posty: 468
Rejestracja: 03 wrz 2013, 09:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: Ciora »

krisss pisze:
oelka pisze:Bipy ze skośnym dachem dotrwały do V epoki. Ostania potłukła się chyba dwa, czy trzy lata temu podczas czołowego zderzenia na Pomorzu.
Ostatni zestaw dwuczłonowej Bipy ze skośnym dachem został pocięty na żyletki rok temu, czyli w 2012 roku.
Miałem okazję uwiecznić ostatnie chwile tej Bipy w dniu 24 lipca 2012 roku w Chojnicach.
Nie wiem, czy poniższe zdjęcia wnoszą coś do dyskusji. Nie jestem ekspertem, umieszczam je, może komuś coś dadzą. Zrobione na dworcu głównym w Poznaniu w październiku 2011r. W jednym składzie połączone wagony ze skośnym i prostym dachem.
Pozdr.

Maciej
Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 gru 2013, 16:20 przez Ciora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
adikol
Posty: 84
Rejestracja: 10 kwie 2006, 19:54
Lokalizacja: Branice
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: adikol »

Ostatnio zmieniony 12 gru 2013, 14:26 przez adikol, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
krzysztof
Posty: 1741
Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: krzysztof »

et22 pisze:130 i 131 od Piko, bardzo liczę na ten model, tego w TT nie ma :D :D :D :D
no niby 36226 Roco to była "130" - tyle że to pojedyncze okno na bocznych ścianach mi coś nie pasiło
http://www.roco.cc/de/product/59802-0-0 ... ducts.html
Ostatnio zmieniony 12 gru 2013, 14:26 przez krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
et22
Posty: 552
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: et22 »

130 i 131 od Piko, bardzo liczę na ten model, tego w TT nie ma :D :D :D :D


Ze strony Tilliga: http://www.tillig.com/index-2.htm zakładka "Produkte",
można pobrać najnowszy katalog (2013/2014) oraz listę dostępności poszczególnych modeli (datowaną na dziś, tj 10.12.2013)
Ostatnio zmieniony 12 gru 2013, 14:25 przez et22, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
DBv
Administrator
Posty: 1951
Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: DBv »

Nowości PIKO na 2014 rok. Jak można było podejrzewać, po udanym debiucie V180 nadchodzą kolejne modele niczym pomniejszone kopie starszych braci skali większej...

Piko 47320 Dieselokomotive BR 130 DR Ep. IV
Piko 47321 Dieselokomotive BR 131 DR Ep. IV
Piko 47290 Diesellok BR 118 DR Ep. IV, 6-achsig
Piko 47282 Diesellok 118 002 ITL Ep. V
Piko 47264 Diesellok V 90 DB Ep. III
Piko 47597 Diesellok Herkules ER20-2007 SIEMENS Ep. VI
Piko 47302 Diesellok V 15 blau DR Ep. III
Piko 47303 Diesellok 102 DR Ep. IV
Piko 47243 Elektrotriebwagen BR 442 DB AG Ep. VI
Piko 47431 E-Lok Taurus GySEV
Awatar użytkownika
miano
Posty: 654
Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: miano »

jawa pisze:W katalogu Roco 2013/2014 na stronie 60 są zamieszczone zdjęcia modeli cystern PKP z epoki III i V. Orientuje się ktoś czy odpowiadają one wagonom które faktycznie jeździły po naszych torach oraz kiedy będą w sprzedaży?
To HO jest...
jawa
Posty: 34
Rejestracja: 27 kwie 2012, 09:26
Lokalizacja: ok. Krakowa
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: jawa »

W katalogu Roco 2013/2014 na stronie 60 są zamieszczone zdjęcia modeli cystern PKP z epoki III i V. Orientuje się ktoś czy odpowiadają one wagonom które faktycznie jeździły po naszych torach oraz kiedy będą w sprzedaży?
Ostatnio zmieniony 06 gru 2013, 11:51 przez jawa, łącznie zmieniany 1 raz.
jafrap
Posty: 462
Rejestracja: 20 sty 2012, 08:17
Lokalizacja: Z miasta
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: jafrap »

AK pisze:190 to wychodzi że nadal za mało bo jak dobrze widzę to SP42 elektromagnesów SHP nie ma :lol:
A no nie ma, to i gna :)

Zresztą co się dziwić... po tylu latach to pierwszy model polskiej lokomotywy /produkowany wielkoseryjnie/, to i podnieta ogromna... ale po woli opada :lol:
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013, 12:56 przez jafrap, łącznie zmieniany 3 razy.
AK
Posty: 360
Rejestracja: 13 cze 2008, 18:47
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: AK »

190 to wychodzi że nadal za mało bo jak dobrze widzę to SP42 elektromagnesów SHP nie ma :lol:
jafrap
Posty: 462
Rejestracja: 20 sty 2012, 08:17
Lokalizacja: Z miasta
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: jafrap »

Misiek pisze:Ile było stron pie...ops... "solenia" o HaziObrowej stonce?
190-ta idzie i nadal rośnie :lol:
A co do Tilliga to masz Misiek rację. Biadolenie o niczym. Rzeczywiście szkoda języka strzępić.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2013, 08:11 przez jafrap, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Misiek
Posty: 1703
Rejestracja: 23 kwie 2007, 22:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: Misiek »

Na 90% można być pewnym, że Arnold będzie lepiej wykonany niż Tillig (nowe formy, etc...)
Pozostaje więc (WAM) olać produkt Tiliga i poczekać na MODEL ;)
Ale wiadomo jak to jest z kupnem bele-chłamu od tilliga (izba pamięci...)

Obym nie musiał odszczekiwać ;)
Ołgierd
Posty: 575
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:31
Lokalizacja: Bydgoszcz Leśna
Kontakt:

Re: Nowości 2014

Post autor: Ołgierd »

Misiek pisze:Ile było stron pie...ops... "solenia" o HaziObrowej stonce?
Tam był chociaż nowy model. Tu nie ma o tym mowy, gdyby chodziło o nową formę, to byłoby to wybite tłustym drukiem.
Sprawa wydaje się prosta: Arnold zapowiedział nowe wcielenie piętrusów, Tillig szybko spycha starocie, bo to ostatnia szansa, a przy tym okazja do zapchania rynku konkurentowi. Identycznie było gdy Roco szykowało gagara. Jeśli w Tilligu zdążą w zapowiadanych terminach, to arnoldowego piętrusa w malowaniu PKP zobaczymy, jak sobie sami zrobimy, bo ile nasz rynek będzie w stanie wchłonąć...
Ostatnio zmieniony 10 paź 2013, 15:04 przez Ołgierd, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 2 gości