
406R TT produkcja seryjna
Moderator: mod-Tabor
- wlodar
- Posty: 1244
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
No rzeczywiście na tym zdjęciu wszystko wygląda jak należy. 

- Ranger
- Posty: 3950
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Sory, takie fotki. Nic nie opada. Niech się wypowiedzą nabywcy czy mają problem ze sprzęganiem z innymi wagonami.
Added in 57 minutes 41 seconds:
I to by było na tyle jeśli chodzi o to co komu opada
Added in 57 minutes 41 seconds:
I to by było na tyle jeśli chodzi o to co komu opada

- wlodar
- Posty: 1244
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Przeglądam katalog cystern 406R dostępny na stronie eaos.pl i zastanawia mnie jedna rzecz: dlaczego na wszystkich zdjęciach sprzęgi opadają w dół?. To chyba też wada konstrukcyjna, którą w kolejnej serii trzeba by poprawić.?
- Ranger
- Posty: 3950
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Problem z sztywnym KKS dotyczy tylko wybranych wagonów ale jeśli wam się taki trafił to oto jak rozwiązać problem w 5min/wagon.
Będzie potrzebny śrubokręt i kombinerki z zaokrąglonymi szczypcami. Śrubokrętem odkręcamy wózek Wyciągamy dyszel, bez odpinania sprężynki. Otwór ma kształt fasolki. To on jest problemem bo niekiedy jest za ciasny. Używając kombinerek zmienimy jego kształt. Wystarczy włożyć kombinerki do środka i delikatnie przekręcić je w jedną i druga stronę. W ten sposób uzyskamy mniej owalny kształt i dyszel będzie miał więcej luzu na czopie skrętnym wózka. Wkładamy dyszel, potem podkładkę (od strony pomostu podkładkę na wózek) i skręcamy. KKS już działa poprawnie. Szymon zaproponował rozpiłowanie tego otwory ale nie ma co brudzić modelu opiłkami lub ściągać sprężyny.
Jakby ktoś z was nie poradził sobie z tym zadaniem to zapraszam na telefon lub proszę o odesłanie wagonów. Mogę to też zrobić na jakimś zlocie. Czynność trwa dosłownie minutę. Dłużej pisałem ten tekst.
Added in 36 minutes 12 seconds:
III seria zamknięta. Zbieramy zamówienia na IV serię.
Będzie potrzebny śrubokręt i kombinerki z zaokrąglonymi szczypcami. Śrubokrętem odkręcamy wózek Wyciągamy dyszel, bez odpinania sprężynki. Otwór ma kształt fasolki. To on jest problemem bo niekiedy jest za ciasny. Używając kombinerek zmienimy jego kształt. Wystarczy włożyć kombinerki do środka i delikatnie przekręcić je w jedną i druga stronę. W ten sposób uzyskamy mniej owalny kształt i dyszel będzie miał więcej luzu na czopie skrętnym wózka. Wkładamy dyszel, potem podkładkę (od strony pomostu podkładkę na wózek) i skręcamy. KKS już działa poprawnie. Szymon zaproponował rozpiłowanie tego otwory ale nie ma co brudzić modelu opiłkami lub ściągać sprężyny.
Jakby ktoś z was nie poradził sobie z tym zadaniem to zapraszam na telefon lub proszę o odesłanie wagonów. Mogę to też zrobić na jakimś zlocie. Czynność trwa dosłownie minutę. Dłużej pisałem ten tekst.
Added in 36 minutes 12 seconds:
III seria zamknięta. Zbieramy zamówienia na IV serię.
- Ranger
- Posty: 3950
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Z IVep. Będą na wstępie 3 numery.
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 07 lut 2008, 10:19
- Lokalizacja: kraków
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Jakby kogoś to interesowało to mi się udało problem z kks rozwiązać, czas - około 5 minut na wagon, narzędzia specjalistyczne - śrubokręt i pilnik 
Miałem możliwość potestować wagony, bo zakupiłem kilka sztuk do składu.
pozdrawiam,
Szymon

Miałem możliwość potestować wagony, bo zakupiłem kilka sztuk do składu.
pozdrawiam,
Szymon
- Witek M.
- Posty: 976
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 15:32
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Czy w IV epoce będą wagony z innymi numerami niż ten, który robiłeś poprzednio tj. 33 51 780 0 570-7 Zaes?
- Slawek77
- Posty: 2054
- Rejestracja: 04 lut 2015, 18:06
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
To się cieszę, bo nie mam gdzie sprawdzić taboru bo makieta jest w trakcie rozbiórki, a moduły nie wiem kiedy skończę.
Masz na stanie jeszcze te wagony z linku co podałem ? i ile szt masz ich ?
Masz na stanie jeszcze te wagony z linku co podałem ? i ile szt masz ich ?
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Na tej fotce co wkleił Sławek trochę widać że sprzęg opada na dół.
- Ranger
- Posty: 3950
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Oczywiście Slawku ze tak. Bywa ze koledzy spotykają sie ze mna na zlotach nawet rok i wiecej po zakupie, od ręki usuwam takie kwiatki. Wadliwych części zazwyczaj nie ma.
Dzisiaj pokaze jak usunąć problem w 406R.
Dzisiaj pokaze jak usunąć problem w 406R.
- Slawek77
- Posty: 2054
- Rejestracja: 04 lut 2015, 18:06
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Ranger pisze:Bez urazy ale o robieniu modeli działających a nie statycznych i w ilości większej niż jedna sztuka nie masz pojęcia kolego.
Jak zrobisz nam jakąś serię modeli wagonów/lokomotyw to sam dowiesz się, że nie da się wszystkiego przewidzieć i sprawdzić.
Poza tym nigdy nie ukrywaliśmy, że nasze modele mogą mieć jakieś drobne wady. Zawsze staramy się je usunąć. Zawsze bezpłatnie.
Rynek sam pokaże co sądzi o tych wagonach. Ty nie mając takowego w rękach możesz tylko gdybać czy jest dobry czy nie.
Do tego każdy kupujący w terminie 14 dni od zakupu ma prawo zwrócić wagon/lokomotywę bez podania przyczyn. Jakoś to się nie zdarza.
Już zupełnie na koniec. Jeśli nie klienci mają sprawdzić nasz produkt to kto? Może Ty masz w domu makietę ze wszystkimi rodzajami torów i zwrotnic? Jak tak to pisz, będę Ci wysyłał nasze całe partie modeli do testów![]()
TYMCZASEM ZOSTAŁA JUŻ TYLKO 12 WAGONÓW Z III SERII.
Tak masz rację nie mam pojęcia co do modeli poruszających się po torach.
Nie, nie posiadam takiej makiety ale zapewniam Cię jak byłbym producentem takich modeli to na pewno bym posiadał

A co jak np. danym model ląduje od razu do gabloty, i na tory trafi może za rok czy dwa, też usuniesz wadliwe części ?
Jeśli zapewnisz mnie że tak zrobisz to z chęcią zakupiłbym 4 wagony takie
download/file.php?id=7920&mode=view
- Ranger
- Posty: 3950
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Bez urazy ale o robieniu modeli działających a nie statycznych i w ilości większej niż jedna sztuka nie masz pojęcia kolego.
Jak zrobisz nam jakąś serię modeli wagonów/lokomotyw to sam dowiesz się, że nie da się wszystkiego przewidzieć i sprawdzić.
Poza tym nigdy nie ukrywaliśmy, że nasze modele mogą mieć jakieś drobne wady. Zawsze staramy się je usunąć. Zawsze bezpłatnie.
Rynek sam pokaże co sądzi o tych wagonach. Ty nie mając takowego w rękach możesz tylko gdybać czy jest dobry czy nie.
Do tego każdy kupujący w terminie 14 dni od zakupu ma prawo zwrócić wagon/lokomotywę bez podania przyczyn. Jakoś to się nie zdarza.
Już zupełnie na koniec. Jeśli nie klienci mają sprawdzić nasz produkt to kto? Może Ty masz w domu makietę ze wszystkimi rodzajami torów i zwrotnic? Jak tak to pisz, będę Ci wysyłał nasze całe partie modeli do testów
TYMCZASEM ZOSTAŁA JUŻ TYLKO 12 WAGONÓW Z III SERII.
Jak zrobisz nam jakąś serię modeli wagonów/lokomotyw to sam dowiesz się, że nie da się wszystkiego przewidzieć i sprawdzić.
Poza tym nigdy nie ukrywaliśmy, że nasze modele mogą mieć jakieś drobne wady. Zawsze staramy się je usunąć. Zawsze bezpłatnie.
Rynek sam pokaże co sądzi o tych wagonach. Ty nie mając takowego w rękach możesz tylko gdybać czy jest dobry czy nie.
Do tego każdy kupujący w terminie 14 dni od zakupu ma prawo zwrócić wagon/lokomotywę bez podania przyczyn. Jakoś to się nie zdarza.
Już zupełnie na koniec. Jeśli nie klienci mają sprawdzić nasz produkt to kto? Może Ty masz w domu makietę ze wszystkimi rodzajami torów i zwrotnic? Jak tak to pisz, będę Ci wysyłał nasze całe partie modeli do testów

TYMCZASEM ZOSTAŁA JUŻ TYLKO 12 WAGONÓW Z III SERII.
- Slawek77
- Posty: 2054
- Rejestracja: 04 lut 2015, 18:06
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Bez urazy i bicia piany ale nie lepiej najpierw sprawdzić model przed sprzedażą i nie narażać się na takie sytuacje ?Ranger pisze:Zapraszam wszystkich na PW lub email.
Added in 26 minutes 15 seconds:
UWAGA: Jeśli ktokolwiek z was ma problemy z KKS w pierwszej serii 406R to proszę o kontakt. Rozwiązaliśmy już ten defekt.
Jak czytam takie posty to zastanawiam się czy Twoje modele są wart tych pieniędzy ? to nie jest 10 ani 20 zł a kilka set jak nie tyś.
W sm42 też były błędy i to nie małe a model kosztował 2 tyś
Chyba że uważasz że klient to dobry tester to spoko, bo tak wynika że co kolejna seria to model pozbawiony wad.
- Ranger
- Posty: 3950
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Zapraszam wszystkich na PW lub email.
Added in 26 minutes 15 seconds:
UWAGA: Jeśli ktokolwiek z was ma problemy z KKS w pierwszej serii 406R to proszę o kontakt. Rozwiązaliśmy już ten defekt.
Added in 26 minutes 15 seconds:
UWAGA: Jeśli ktokolwiek z was ma problemy z KKS w pierwszej serii 406R to proszę o kontakt. Rozwiązaliśmy już ten defekt.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 20:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
A ja 2 sztuki ep.IV
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość