Widziałem na żywo
Moja TT - sabien
Moderator: mod-Moja TT
- 
				markom
 - Posty: 697
 - Rejestracja: 12 sie 2008, 20:43
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
Re: Moja TT - sabien
Ładna robota 
Widziałem na żywo
			
			
									
																
						Widziałem na żywo
- 
				sabien
 
Re: Moja TT - sabien
Husarz w innej odsłonie, pikowskie umieszczenie drzwi i logo na nich mnie denerwowało 
			
							
			
									
																
						- 
				sabien
 
Re: Moja TT - sabien
Wymiar 170 x 90 cm, sklejka 6mm na stelażu z poprzeczek drewnianych.golab pisze:A tort jakie ma wymiary ? Coś więcej o nim napiszesz ?
Zasilanie analogowe, 3 obwody: pętla wewnętrzna, zewnętrzna, wiadukt. Napędy podmakietowe Conrada + Roco na wiadukcie.
Kilkanaście odcinków izolowanych dających swobodę poruszania się kilkoma lokami.
Dodatkowo 3 tory wyprowadzone na zewnątrz do rozbudowy.
Wyjazd z wiaduktu docelowo będzie wykorzystany jako wjazd na moduł lokomotywowni.
					Ostatnio zmieniony 26 mar 2014, 08:49 przez sabien, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- golab
 - Posty: 1359
 - Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
 - Lokalizacja: Katowice
 - Kontakt:
 
Re: Moja TT - sabien
A tort jakie ma wymiary ? Coś więcej o nim napiszesz ?
			
			
									
																
						- 
				sabien
 
Re: Moja TT - sabien
Aż żal patrzećJarTTek pisze:Po 1998 r ST44-1500
Ale mam motywację żeby zrobić jeszcze jednego takiego gagara,
tym razem w oryginalnym malowaniu i oczywiście z wiadrami
					Ostatnio zmieniony 07 sie 2015, 11:44 przez sabien, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- BarTTmań
 - Posty: 596
 - Rejestracja: 03 paź 2008, 22:06
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
Re: Moja TT - sabien
Ja też witam Kolegę w "klubie" i gratuluję własnej twórczości. 
Również popieram zasadę, że lepiej robić coś (choćby na początek niedoskonałego), niż nic.
Pozdrawiam i będę śledził postępy.
Bartek.
			
			
									
																
						Również popieram zasadę, że lepiej robić coś (choćby na początek niedoskonałego), niż nic.
Pozdrawiam i będę śledził postępy.
Bartek.
- 
				JarUs
 - Posty: 1452
 - Rejestracja: 28 sty 2013, 17:25
 - Lokalizacja: Białystok
 - Kontakt:
 
- KrzyszTTof
 - Posty: 1418
 - Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:57
 - Lokalizacja: Szczecin
 - Kontakt:
 
Re: Moja TT - sabien
Dokładnie jeździł jeden - ST44-1500piottrw pisze:Pogratulować miejsca na ttort, właściwie to MAKIETA wielka jest.
.Co do gagara to podziwiam dłubanie przy napędzie, skracanie podwozia i kardanów i żeby jeszcze dzałało! Gdzieś czytałem że na PKP było kilka gagarów z wózkami (usprężynowienie itp ) jak w ludmiłach. Tak że model może być jak najbardziej realny. Może znawcy gagarów będą wiedzieć gdzie i kiedy takie hybrydy jeździły.
					Ostatnio zmieniony 25 mar 2014, 14:28 przez KrzyszTTof, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
																
						- piottrw
 - Posty: 831
 - Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Re: Moja TT - sabien
Pogratulować miejsca na ttort, właściwie to MAKIETA wielka jest.
.Co do gagara to podziwiam dłubanie przy napędzie, skracanie podwozia i kardanów i żeby jeszcze dzałało
! Gdzieś czytałem że na PKP było kilka gagarów z wózkami (usprężynowienie itp ) jak w ludmiłach. Tak że model może być jak najbardziej realny. Może znawcy gagarów będą wiedzieć gdzie i kiedy takie hybrydy jeździły.
			
			
									
																
						.Co do gagara to podziwiam dłubanie przy napędzie, skracanie podwozia i kardanów i żeby jeszcze dzałało
- 
				zygus9
 - Posty: 37
 - Rejestracja: 18 kwie 2006, 09:25
 - Lokalizacja: Ruda Śląska
 - Kontakt:
 
Re: Moja TT - sabien
To zdjęcie wiele wyjaśnia.Włożyłeś na prawdę wiele czasu i serca w zrobienie tego gagara a sam pomysł przy ograniczonych środkach finansowych wprost znakomity ! 
Dziękuje za opis i odpowiedż.Gratuluje pomysłu i wykonania !
			
			
									
																
						Dziękuje za opis i odpowiedż.Gratuluje pomysłu i wykonania !
- 
				sabien
 
Re: Moja TT - sabien
Ponieważ mój budżet nie przewiduje w najbliższym czasie zakupu jakiegoś
fabrycznego modelu ST44 a bardzo chciałem go mieć więc szukałem rozwiązania
które bedzie przystępne finansowo.
Jedyną tanią lokomotywą do przeróbki o trójosiowych wózkach była Ludmiła BTTB
i na nią padł wybór.
Została skrócona rama, zmniejszony rozstaw wózków, skrócone kardany, skrócony
i wyprofilowany ciężarek środkowy, zmieniony silnik na produkt japoński z samochodów
zdalnie sterowanych. Natomiast obudowa to Tillig. Oświetlenie górne to zwykłe 3-milimetrowe
ledy żółte a dolne to smd żółto czerwone.
Wiem jest to namiastka gagarina ale klimat trzyma i miałem radochę
a na coś wierniejszego przyjdzie czas
			
							
			
									
																
						fabrycznego modelu ST44 a bardzo chciałem go mieć więc szukałem rozwiązania
które bedzie przystępne finansowo.
Jedyną tanią lokomotywą do przeróbki o trójosiowych wózkach była Ludmiła BTTB
i na nią padł wybór.
Została skrócona rama, zmniejszony rozstaw wózków, skrócone kardany, skrócony
i wyprofilowany ciężarek środkowy, zmieniony silnik na produkt japoński z samochodów
zdalnie sterowanych. Natomiast obudowa to Tillig. Oświetlenie górne to zwykłe 3-milimetrowe
ledy żółte a dolne to smd żółto czerwone.
Wiem jest to namiastka gagarina ale klimat trzyma i miałem radochę
a na coś wierniejszego przyjdzie czas
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość