Fakt to co przypomina br 130 jeżdzilo wydając bardzo niemiłe dzwieki - tylko mialem nadzieje że sie szybciej zatrze - no i przegralem zaklad , zatarła sie dokładnie po 1.5 godzinie, a sród był że hej.
Ostatnio zmieniony 06 lip 2006, 00:14 przez Karol, łącznie zmieniany 2 razy.
Ale za to jak się zepnie 30 wagonów i dwie 81, to z mozołem wyciągają skład...
Aha mięliśmy BR 130 BTTB, którą postanowiliśmy poświęcić dla dobra nauki. Przed jazdą zrobiliśmy jej przegląd techniczny, smarowanie i w traskę z 15 wagonami dwuosiowymi (obciążenie standardowe). Po półtorej godzinie stanęła i nie chciała ruszyć. Silniczek się zatarł i cośtam w nim stopiło. A gorąca była pioruńsko (Karol miał cały czas pod ręką gaśnicę w postaci spryskiwacza do kwiatków). Na szczęście zatarła się bezboleśnie, bez efektów ogniowych, tylko okrutnie śmierdziała. Potem w ruch poszła 225 Tilliga. Znudził nam się test po 4 godzinach bezawaryjnej jazdy. Na wskutek ogólnej nudy i skończenia się zapasów piwa o 2 w nocy test 225 został przerwany z wynikiem pozytywnym...
Ostatnio zmieniony 06 lip 2006, 00:07 przez Charakterek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nic nowego . Eric Clapton też zwala do Phila Collinsa. Tyle że Collins ma cały wieeeeeelki pokój "w kolejce". O ile mi wiadomo (u)puszczają również piwo