

Moderator: mod-Moja TT
Parowóz to nie BR101, z IC 200 km/h jeździć nie musi... to po pierwsze. A po drugie żeby delektować się jazdą parowozu w modelu to trzeba go puszczać z małą prędością (tak 30-40km/h w przeliczeniu na oryginał) i wówczas wiązary pięknie pracują i w tym cały urok parowozu. A że prędkość maksymalna modelu jest przeskalowana to nie znaczy że trzeba z niej korzystać.WojTTek pisze:Jacekk czy nie zauważyłeś że przy wyższych prędkościach wiązary latają z zawrotną prędkością góra dół ? bo to jest właśnie zmora TTkowych parowozów.
Krasiu-Michałek pisze:I na to czekałem
Za swoją 52'kę zapłaciłem 835złKrasiu-Michałek pisze:ile inkasują?
Zamawiałem w stacjonarnym sklepie modelarskim niedaleko mnie, ale Ty jesteś ze Szczecina, czyli druga storna Polski, więc raczej tam nie kupisz.Krasiu-Michałek pisze:Tylko gdzie dają
No ciekaw jestem tego oświetlenia !Charakterek pisze:Ogólnie test modelu 2007 pojawi się niebawem na tt clubie!
Miałem okazję bawić się 52 po liftingu. Ponieważ miałem długie lata tą przed liftingiem zauważyłem kilka różnic.WojTTek pisze:a co poprawili w napędzie ?
Analogowa, jeszcze nie planuję DCC, ale to wersja z gniazdem dekodera i poprawonym napędemArturSch pisze:AnalogowaZamów od razu płytkę DCC do tendra.
AnalogowaJacekk pisze:... na razie dam tylko zdjęcie, a wrażenia potem
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość