
BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
Moderator: mod-Tabor
- Mariusz
- Posty: 2544
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
Czy ma ktoś informację o wypuszczeniu E95 w barwach DRG 

- Misiek
- Posty: 1703
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 22:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
męczyły mnie te numerki...
zawiodłem się na informacji podanej na stronie BRAWy;-)
Suche nach e95 001
Hersteller: Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft, Berlin (AEG)
Baujahr: 1927
Fabriknummer: 3007
Lebenslauf:
DRB E95 01
(war bei Kriegsende nicht bei DR; entweder aus Schlesien zunächst in die SBZ gebracht oder direkt aus Schlesien nach CCCP)
->'46 CCCP
->16.09.52 DR
->'70 DR (255 001-0)
+05.10.70
Suche nach e95 002
Hersteller: Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft, Berlin (AEG)
Baujahr: 1927
Fabriknummer: 3009
Lebenslauf:
DRB E95 02
(war bei Kriegsende nicht bei DR; entweder aus Schlesien zunächst in die SBZ gebracht oder direkt aus Schlesien nach CCCP)
->'46 CCCP
->21.11.52 DR
->'70 DR (255 002-8)
+28.05.69
->'69 Trafo (Weichenheizung) Bf. Halle (bis 09.77)
->'78 DR-Traditionslok (Verkehrsmuseum Dresden)
('02 bei BSW-Gruppe Halle)
Suche nach e95 003
Hersteller: Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft, Berlin (AEG)
Baujahr: 1927
Fabriknummer: 3011
Lebenslauf:
DRB E95 03
(war bei Kriegsende nicht bei DR; entweder aus Schlesien zunächst in die SBZ gebracht oder direkt aus Schlesien nach CCCP)
->'46 CCCP
->16.09.52 DR
->'70 DR (255 003-6)
+06.02.69
zawiodłem się na informacji podanej na stronie BRAWy;-)
Suche nach e95 001
Hersteller: Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft, Berlin (AEG)
Baujahr: 1927
Fabriknummer: 3007
Lebenslauf:
DRB E95 01
(war bei Kriegsende nicht bei DR; entweder aus Schlesien zunächst in die SBZ gebracht oder direkt aus Schlesien nach CCCP)
->'46 CCCP
->16.09.52 DR
->'70 DR (255 001-0)
+05.10.70
Suche nach e95 002
Hersteller: Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft, Berlin (AEG)
Baujahr: 1927
Fabriknummer: 3009
Lebenslauf:
DRB E95 02
(war bei Kriegsende nicht bei DR; entweder aus Schlesien zunächst in die SBZ gebracht oder direkt aus Schlesien nach CCCP)
->'46 CCCP
->21.11.52 DR
->'70 DR (255 002-8)
+28.05.69
->'69 Trafo (Weichenheizung) Bf. Halle (bis 09.77)
->'78 DR-Traditionslok (Verkehrsmuseum Dresden)
('02 bei BSW-Gruppe Halle)
Suche nach e95 003
Hersteller: Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft, Berlin (AEG)
Baujahr: 1927
Fabriknummer: 3011
Lebenslauf:
DRB E95 03
(war bei Kriegsende nicht bei DR; entweder aus Schlesien zunächst in die SBZ gebracht oder direkt aus Schlesien nach CCCP)
->'46 CCCP
->16.09.52 DR
->'70 DR (255 003-6)
+06.02.69
-
- Posty: 488
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
- Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
- Kontakt:
Re: BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
W Parowoziku można zamówić za cenę bardzo zbliżoną do ceny rekomendowanej przez Brawę.Paweł Basiński pisze:Możesz podać cenę za którą to cacko nabyłeś?
Ostatnio zmieniony 03 gru 2007, 12:00 przez ArJu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 583
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 16:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
Możesz podać cenę za którą to cacko nabyłeś?
I jeszcze pytanko - jeżeli jest to już wznowiona wersja to czy posiada gniazdo dekodera?
pozdrawiam
Paweł
I jeszcze pytanko - jeżeli jest to już wznowiona wersja to czy posiada gniazdo dekodera?
pozdrawiam
Paweł
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10876
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: pieciopolowa BRAWA E95 03
Nie jesteś osamotniony w tym odczuciu. Myśmy własności loka podsumowali inaczej:WrzoSS pisze:Po postawieniu na torach pełen szok.
"Stała sobie na torze, trafo (jeszcze analog) nie było dokładnie na "0".
Tak po pięciu minutach rozmowy stwierdziliśmy, że nadal "STOI" na torze, ...ale w innym miejscu"


http://forumtt.pl/viewtopic.php?p=19899#19899
- Misiek
- Posty: 1703
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 22:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- brovarek
- Posty: 883
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
Wszystkie zalety o których piszesz mozna było znaleźć również w pierwszej edycji tego loka. To co zostało poprawione to miedzy innymi dodanie gniazda dekodera.
Ciekawy jestem czy osie dalej pracuja w tulejkach z brazu , podobno zmieniono go na jakis inny srebrzysty metal ?
Ps. Artur, masz rację. Lokiem muzealnym jest E95 02,a E95 03 w malowaniu ep III DR jest jak najbardziej zgodna z rzeczywistością.
Ciekawy jestem czy osie dalej pracuja w tulejkach z brazu , podobno zmieniono go na jakis inny srebrzysty metal ?
Ps. Artur, masz rację. Lokiem muzealnym jest E95 02,a E95 03 w malowaniu ep III DR jest jak najbardziej zgodna z rzeczywistością.
-
- Posty: 488
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
- Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
- Kontakt:
Re: BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
W załączniku do modelu E95 03 jest napisane:Misiek pisze:numer 03, egzemplarz muzealny...
Jeśli dobrze zrozumiałem, to lokiem muzealnym zstała E95 02, a nie E95 03. Piszę to głównie dlatego, że chciałbym się dowiedzieć jakiego loka kupiłem. A może ktoś napisze o zgodności oznaczeń modelu E95 03 z rzeczywistością?(...) The E95 03 got at least account still the new service number 255 001, however, was put out of duty at the end of 1970. The E95 02 afterwards served as a transformer station for switch heatings, the other two were scrapped. For the festival of 100 years of electric locomotives in 1979 the E95 02 was restored outwardly. Since that it is kept as a rollable museum locomotive.
WrzoSS,
czy napęd Twoim zdaniem jest rzeczywiście cichy? Czy nie masz problemów ze składaniem pantografów?
PS. Mimo kilku wątpliwości uważam, że jest to super model.
Ostatnio zmieniony 03 gru 2007, 08:18 przez ArJu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Misiek
- Posty: 1703
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 22:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
numer 03, egzemplarz muzealny...
Brawa - firma słynie z doskonałej jakości napędów w swoich modelach
trochę szkoda, że nie pakują wszędzie gdzie się da gniazd dekodera ;-)
czeka mnie lutowanie w dwóch V100/BR110 czy jak je zwą.
Brawa - firma słynie z doskonałej jakości napędów w swoich modelach
trochę szkoda, że nie pakują wszędzie gdzie się da gniazd dekodera ;-)
czeka mnie lutowanie w dwóch V100/BR110 czy jak je zwą.
- WrzoSS
- Posty: 83
- Rejestracja: 25 cze 2006, 14:01
- Lokalizacja: Z Nienacka
- Kontakt:
Re: BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
juz poprawione.
Zapomniałem jeszcze dopisac jak to cacko jeździ po torach.
Kilka miesiecy temu gdy kupilem sobie BR203 Bahnbau myslałem ze nie ma wolniejszej lokomotywy... teraz juz jest
E95 jest idealnie wyskalowana, nawet na maksymalnym napięciu jedzie około 90km/h, wolno dostojnie i pewnie - bajer !
Zapomniałem jeszcze dopisac jak to cacko jeździ po torach.
Kilka miesiecy temu gdy kupilem sobie BR203 Bahnbau myslałem ze nie ma wolniejszej lokomotywy... teraz juz jest

- Fantomas
- Posty: 705
- Rejestracja: 21 kwie 2006, 15:54
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
Hm, może uda się poprawić te adresy, żeby cokolwiek zobaczyć?
- WrzoSS
- Posty: 83
- Rejestracja: 25 cze 2006, 14:01
- Lokalizacja: Z Nienacka
- Kontakt:
pieciopolowa BRAWA E95 03
Witam, kilka dni temu kupiłem sobie na allegro nową wersje E95 03 z silnikiem, a raczej dwoma silnikami pieciopolowymi.
Na początku miałem obawy, czy model będzie ok, czy silnik będzie cichy, jaki lokomotywa będzie maila uciąg.
Po postawieniu na torach pełen szok. Lokomotywa ma uciąg wiekszy od Ludmiły Roco, co wydaje się juz niemozliwe. Bez problemu uciągneła skład 15 wagonów tilliga - 3 cysterny + 12 weglarek 4 osiowych z ładunkiem węgla i to pod górke. Najlepsze jest to że wjeżdzając pod górkę nie zwolniła ani troche, natomiast na zjeździe nie było efektu nagłego przyspieszenia i pchania przez wagony. No ale 2 silniki + 6 osi napedowych + 4 gumki przyczepnościowe robią swoje. Lokomotywa waży 300gram, dla porównania ludmiła waży 260
Obudowa posiada niesamowite detale tj nity na poszyciu,czy też niesamowicie wykonane barierki (pozdrawiamy cysterny Tilliga
Ponizej trochę fotek, postaram sie za tydzień na weekendzie zmontować mały film i wrzucić na youtube

Na początku miałem obawy, czy model będzie ok, czy silnik będzie cichy, jaki lokomotywa będzie maila uciąg.
Po postawieniu na torach pełen szok. Lokomotywa ma uciąg wiekszy od Ludmiły Roco, co wydaje się juz niemozliwe. Bez problemu uciągneła skład 15 wagonów tilliga - 3 cysterny + 12 weglarek 4 osiowych z ładunkiem węgla i to pod górke. Najlepsze jest to że wjeżdzając pod górkę nie zwolniła ani troche, natomiast na zjeździe nie było efektu nagłego przyspieszenia i pchania przez wagony. No ale 2 silniki + 6 osi napedowych + 4 gumki przyczepnościowe robią swoje. Lokomotywa waży 300gram, dla porównania ludmiła waży 260

Obudowa posiada niesamowite detale tj nity na poszyciu,czy też niesamowicie wykonane barierki (pozdrawiamy cysterny Tilliga

Ponizej trochę fotek, postaram sie za tydzień na weekendzie zmontować mały film i wrzucić na youtube





Ostatnio zmieniony 03 gru 2007, 08:14 przez WrzoSS, łącznie zmieniany 3 razy.
- oelka
- Moderator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
Sa to weglarki z grupy Schwerin z lat 20. XX wieku, ktore byly w uzyciu do lat 50 lub nawet 60. choc czesciej chyba w ruchu gospodarczym kolei. Moga byc w skladzie pociagu, choc nie przesadzal bym z ich iloscia.Grzegorz TT pisze:Typ "O" 65101 - http://www.pmt-modelle.de/images-prod/65101.jpg do złudzenia przypomina mi A6 - http://www.hs-merseburg.de/~nosske/Epoc ... f_g106.gif
Krzysztof
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2007, 10:28 przez oelka, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzysztof Olszak
skalatt.info
skalatt.info
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
Na razie zakupy modeli Jago odpadają ze względu na kosmiczne ceny.
Myślę ze chodzi o model 65302 - http://www.pmt-modelle.de/images-prod/s ... oche_3.jpg który faktycznie wygląda za nowocześnie.
Typ "O" 65101 - http://www.pmt-modelle.de/images-prod/65101.jpg do złudzenia przypomina mi A6 - http://www.hs-merseburg.de/~nosske/Epoc ... f_g106.gif
.
DBv pisze:Ja może tylko dodam, że jeśli ma to być faktycznie wczesna epoka III to węglarka stalowa pasuje nienajlepiej.
Myślę ze chodzi o model 65302 - http://www.pmt-modelle.de/images-prod/s ... oche_3.jpg który faktycznie wygląda za nowocześnie.
Typ "O" 65101 - http://www.pmt-modelle.de/images-prod/65101.jpg do złudzenia przypomina mi A6 - http://www.hs-merseburg.de/~nosske/Epoc ... f_g106.gif
Tu oczywiście chodzi mi o epokę III czyli 14441 a nie 14444 - błąd w opisie na stronie MMDBv pisze:Również kwasiarka winna mieć oznaczenie epoki III a nie jak w pokazanym modelu, epoki IV.

- DBv
- Administrator
- Posty: 1951
- Rejestracja: 04 kwie 2006, 23:05
- Lokalizacja: Wałbrzych-Wrocław
- Kontakt:
Re: BRAWA: 11210 -> E95 02 DR i nowa E95 03 z '07
Ja może tylko dodam, że jeśli ma to być faktycznie wczesna epoka III to węglarka stalowa pasuje nienajlepiej. Również kwasiarka winna mieć oznaczenie epoki III a nie jak w pokazanym modelu, epoki IV.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość