Przykłady to chociażby PPYK203 by ROCO, czy też BIX TILLIG'a... o GLM nie wspomnę... czarna dziura. Szkoda, że to wszystko ukazuje się w tak miernych ilościach, że wygrywa zasada - kto pierwszy, ten lepszy
Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
Moderator: mod-Tabor
-
tete
- Posty: 805
- Rejestracja: 04 lis 2007, 20:08
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
PKP w TT - fajnie fajnie....hmm... tylko kurka wodna w jakim sklepie toto kupić. Akurat wagony w miarę poprawnie wykonane nigdzie nie są już dostępne... albo źle szukam... Wykupili już wszystko? Tylko rynek wtórny pozostał czy jak? Nie produkują już tego, czy co?
Przykłady to chociażby PPYK203 by ROCO, czy też BIX TILLIG'a... o GLM nie wspomnę... czarna dziura. Szkoda, że to wszystko ukazuje się w tak miernych ilościach, że wygrywa zasada - kto pierwszy, ten lepszy
Przykłady to chociażby PPYK203 by ROCO, czy też BIX TILLIG'a... o GLM nie wspomnę... czarna dziura. Szkoda, że to wszystko ukazuje się w tak miernych ilościach, że wygrywa zasada - kto pierwszy, ten lepszy
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10999
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
Zobaczymy jaka będzie cena na polskim rynku .... ale zapewne porównywalna.

-
eg_ptmkż
- Posty: 1691
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 11:24
- Lokalizacja: tt@ptmkz.pl
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
A będzie jakaś promocjaArturSch pisze: 21,50 EUR.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10999
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
Wiewiórki ćwierkają, że coś wreszcie się ruszyło w Sebnitz z "Y" PKP.
Numer katalogowy jest 500699 i cena w Modellbahnshop Sebnitz będzie 21,50 EUR.
Numer katalogowy jest 500699 i cena w Modellbahnshop Sebnitz będzie 21,50 EUR.
- Ciamosław
- Posty: 493
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 18:08
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
Fakt, Res, pomyliłem się
- Ranger
- Posty: 3967
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
Ale Rgs tu nie ma 
- Ciamosław
- Posty: 493
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 18:08
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
W przypadku Rgs'a, węglarki i cysterny to chyba tylko pod lupą, albo po przyjrzeniu się napisom.SU46-046 pisze:No ciekawie wyszło. Zawsze to swojskie modele ożywiają makietę.
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2008, 18:09 przez Ciamosław, łącznie zmieniany 1 raz.
- SU46-046
- Posty: 196
- Rejestracja: 30 sie 2007, 16:20
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
No ciekawie wyszło. Zawsze to swojskie modele ożywiają makietę. 
- Tomas Rejl
- Posty: 1146
- Rejestracja: 12 kwie 2006, 11:29
- Lokalizacja: Hradec Kralowe / Mieroszów
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
To zróbme sami coź dla sebie
Mówisz - masz!
Cysterna juź w przygotowaniu u DELAXu - zobać katalog wiosna 2008.
(Ogólem - Newsletter)
Cysterna juź w przygotowaniu u DELAXu - zobać katalog wiosna 2008.
(Ogólem - Newsletter)
-
BarTTek
- Posty: 828
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
Faktem jest że Tillig ma stertę wagonów które można zgodnie z prawdą przeoznakować, ale rynek jest zbyt mało chłonny
No a póki co Tillig jest firmą typowo kapitalistyczną, a nie charytatywną
Już się nie mogę doczekać kiedy móje DRowskie Rgs, Ks, Falsy i inne G10 zmienią swoje obliczne 
- Ranger
- Posty: 3967
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wagony PKP
Oto parę wagonów PKP wykonanych na podstawie konstrukcji Tilliga. Sam producent zapomniał, że takie wagony może zrobić niewielkim nakładem sił.
Na początek platforma 4 osiowa Res PKP. Model i projekt by Ranger, kalki i współpraca Fred3rg. Oznaczenia z wagonu bedącego w użytku. *Myślę,że jest możliwość powielenia jej, niestety znów jako manufaktura:

Jako druga weglarka dwuosiowa Es z giętymi ścianami wykonanymi z blach fototrawionych. Oznaczenia oczywiście prosto w wagonu będącego u użytku.* Model by Ranger, blachy, trawienie i projekt bt Fred3rg:

Narazie jako ostatnia cysterna dwuosiowa Uh. Model by Ranger, kalki by Fred3rg.
Oznaczenia z wagonu bedącego na stanie PKP w użytku*:

*Piszę parę razy o oznaczeniach z wagonów bedących w użytku, gdyż chcę zaznaczyć, że nie są to oznaczenia skansenowe.
Na początek platforma 4 osiowa Res PKP. Model i projekt by Ranger, kalki i współpraca Fred3rg. Oznaczenia z wagonu bedącego w użytku. *Myślę,że jest możliwość powielenia jej, niestety znów jako manufaktura:

Jako druga weglarka dwuosiowa Es z giętymi ścianami wykonanymi z blach fototrawionych. Oznaczenia oczywiście prosto w wagonu będącego u użytku.* Model by Ranger, blachy, trawienie i projekt bt Fred3rg:

Narazie jako ostatnia cysterna dwuosiowa Uh. Model by Ranger, kalki by Fred3rg.
Oznaczenia z wagonu bedącego na stanie PKP w użytku*:

*Piszę parę razy o oznaczeniach z wagonów bedących w użytku, gdyż chcę zaznaczyć, że nie są to oznaczenia skansenowe.
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2008, 18:09 przez Ranger, łącznie zmieniany 3 razy.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10999
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
Hmmm.hugwa pisze:dojdziesz ... do ... wniosku że Tillig ... wciska szajs...
A ktoś ten "szajs" każe (Tobie) kupować
- hugwa
- Posty: 160
- Rejestracja: 26 kwie 2007, 15:38
- Lokalizacja: mentalne zadupie
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
dojdziesz za to do uprawnionego wniosku że Tillig po prostu wszystkim wciska szajs, czego cytowany po prostu widzieć nie chce.SM42-1135 pisze:po lekturze tegoż dojdziesz bardzo szybko do wniosku, że Tillig wcale nie uwziął się na Polaków, i nie jest prawdą że "tylko nam wciska tandete"
Ostatnio zmieniony 09 gru 2007, 10:49 przez hugwa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
SM42-1135
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
Czy ten model będzie sprzedawany z przydziału czy ktoś chce czy nie? Czy na czym to "wciśniecie polaczkom" ma polegać???BarTTek pisze:Tillig chyba zbiera się do wycofania obecnego Y celem wypuszczenia nowego wagonu. Oczywiście aby broń Boże nie być stratnym wciśnie się Polaczkom jakieś malowanie z PKP pośrodku, a ci rzucą się na nie.![]()
"a ci rzucom się na nie" - proponuję - zabroń wszystkim kupować ten model! Albo wykup cała produkcję i spal na stosie!
Czesi będą mieli swojego "Y" limitowanego w nowym roku, Niemcy dostali w jesiennych nowościach różne nowe wersje Y, ale wydług tutejszej opinii to na nas polaczkach Jurgen ma zamiar ukręcić lewy interes i dorobić się kupy szmalu... Czy wy myślicie nad tym co tutaj piszecie? Jeszcze tylko brakuje opinii, że to żydokomuna za wszystkim stoi, albo szatan... ewentualnie jakiś układ. Nie ma tobru PKP - źle, ma się pojawić - żle, pojawił się - źle, nie pojawi się - źle.
Proponuję, aby ci co najgłośniej krytykują zbudowali "prawdziwy, wspaniały i jedynie słuszny" model PKP i zaprezentowali go na forum.
Nie jestem długo na tym forum, ale im dłużej czytam co tu wypisujecie, tym bardzie czuję się zniechęcony do TT.
Ostatnio zmieniony 09 gru 2007, 10:48 przez SM42-1135, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10999
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Debata nad produkcja Tilliga w kontekście PKP
No to jest nas już DWÓCHBarTTek pisze:... chyba też kupię sobie ten wagon ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość