
E 77 10 z Muzeum Kolejnictwa w Dreźnie można właśnie zobaczyć podczas Dnia Otwartego u Tilliga w Pirnie.
Pytanie do tych, którzy zobaczą E77 w akcji:
- czy ona rzeczywiście tak brzmi jak nienaoliwiona maszynka do ostrzenia ołówków


Moderator: mod-Tabor
A to nie powinno być połączone, tzn: jak tryb manewrowy, to i F2, i F14F2=włączanie tylko prawego światła manewrowego (o ile są aktywowane światła manewrowe, a więc tylko białe w obu kierunkach)
...
F14=tryb manewrowy (prędkość 50%, brak opóżnień przyspieszania i hamowania)
Tillig zamontował moduł ECU (nie jest to moduł dźwiękowy!), który fabrycznie podłącza się do styków obsługujących port SUSI i przez to ECU nadpisuje część ustawień (Bank 3, CV 982 i wyższe). Kupiłem tylko dekoder MS590N18, który montuje się na styk Next18 pod przednią częścią lokomotywy (pokrywa zdejmuje się na zatrzask), a głośnik ESU (15x10) montuje się bez lutowania w tylnej części.
Jeszcze nie nagrałem, ale może coś wstawię na Fb (teraz lokomotywę mam schowaną)
Coś więcej poproszę o tym:
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość