Tak jak Maciej, Oelka i Krzyszttof wspominałi o modułach do łączeń wielokrotnego nie wszystkie numery to miały.
Zdjęcie zapożyczone z Modelarstwo.info
http://forum.modelarstwo.info/attachmen ... pg.412402/
Ale wróćmy do sedna kiedy były montowane gniazda i w których lokomotywach:
27 sztuk, 09,12 i 19 nie doczekały się przebudowy bo zostały skasowane jeszcze w latach 60.
Lokomotywy elektryczne serii EU05/ EP05
Kolumna 1: numer inwentarzowy/ taborowy
Kolumna 2: numer fabryczny
Kolumna 3: data przebudowy z EU na EP
[glow=red]Kolumna 4: data montażu gniazd do sterowania wielokrotnego[/glow]
[glow=green]Kolumna 5: kolejność wprowadzenia gniazd[/glow]
Kolumna 6: data kasacji
1 2 3 4 5 6
nr fabr przebudowa gniazda ster kol skreślony
01 4307 10.04.1973r [glow=red]31.12.1986r[/glow] [glow=green](9)[/glow]
02 4308 01.09.1976r [glow=red]19.06.1985r[/glow] [glow=green](8)[/glow] +30.06.1992r
03 4309 01.02.1973r [glow=red]30.04.1985r[/glow] [glow=green](7)[/glow] +15.05.1997r
04 4310 20.12.1972r [glow=red]31.12.1984r[/glow] [glow=green](5)[/glow] +10.11.1997r
05 4311 29.08.1973r [glow=red]brak[/glow] +01.10.1990r
06 4312 08.03.1973r [glow=red]01.06.1983r[/glow][glow=green](2)[/glow] +24.09.1991r
07 4313 01.12.1976r [glow=red]brak[/glow] +01.04.1989r
08 4314 30.01.1977r [glow=red]brak[/glow] +26.05.1988r
09 4315 nie [glow=red]brak[/glow] +17.06.1965r
10 4316 01.02.1973r [glow=red]brak[/glow] +20.06.1992r
11 4317 01.06.1977r [glow=red]brak[/glow] +08.12.1986r
12 4318 nie [glow=red]brak[/glow] +13.12.1969r
13 4319 16.12.1976r [glow=red]brak[/glow] +28.11.1986r
14 4320 01.05.1973r [glow=red]28.02.1982r[/glow] [glow=green](1)[/glow] +15.11.1984r
15 4321 03.04.1973r [glow=red]brak[/glow] +14.07.1989r
16 4322 23.04.1976r [glow=red]30.09.1988r[/glow] [glow=green](10)[/glow]
17 4323 08.12.1976r [glow=red]?[/glow][glow=green](6)[/glow]+06.08.1990r
18 4324 01.03.1973r [glow=red]15.03.1984r[/glow][glow=green](3)[/glow] +30.10.1996r
19 4325 nie [glow=red]brak[/glow] +07.12.1962r
20 4326 16.08.1976r [glow=red]brak[/glow] +01.04.1989r
21 4327 16.10.1976r [glow=red]brak[/glow]+09.01.1989r
22 4328 02.10.1973r [glow=red]brak[/glow]
23 4329 04.06.1973r [glow=red]30.10.1989r[/glow][glow=green](11)[/glow]
24 4330 01.06.1976r [glow=red]brak[/glow] +13.05.1988r
25 4331 22.06.1976r [glow=red]brak[/glow] +14.07.1989r
26 4332 01.07.1973r [glow=red]31.08.1984r[/glow][glow=green](4)[/glow]+20.01.1997r
27 4333 27.08.1976r [glow=red]brak[/glow]+01.04.1989r
28 4334 21.12.1976r [glow=red]brak[/glow]+30.06.1992r
29 4335 27.09.1976r [glow=red]brak[/glow] +09,10.1991r
30 4336 31.10.1976r [glow=red]brak[/glow]+09.01.1989r
Lokomotywy przystosowane do pracy wielokrotnej (w kolejności daty montażu gniazd sterowania wielokrotnego): 14, 06, 18, 26, 04, 17, 03, 02, 01, 16, 23. Bez "14-tki", która uległa zniszczeniu jeszcze przed wdrożeniem planowych jazd w trakcji podwójnej, było ich 10 sztuk.
Wpis zapożyczony z Forum Modelarstwo Info od pana Ludwika Igielskiego