niewatpliwe zalety:
bardzo ładnie wykonana, czytelne napisy, wiele szczegółów - napewno na tym polu bije na głowe chińskiego Tilliga, oświetlenie zmiennokierunkowe biało/czerwone(!), finezyjne wykończenie, stosunkowo dobrze wywazona, cicho sie porusza - ogólnie piorunujace wrażenie...
wady wg mnie:
napęd de facto na jedna oś! bo druga napędzana jest przez delikatne wiązary...
i tu są problemy na brudnym torowisku, pewno i na rozjazdach. jednak napęd zębatkowy na obie osie jest lepszy.
Beckmann V20 czy 102 napedzana jest zębatkami na dwie osie, podobnie Kofik...
z kolei BR80 Roco ma podobne rozwiązanie - z tym, że ten parowozik ma 3 osie, jedna z tych ma specjalnie osadzoną cos jakby tuleję - pewno aby nie występował "kaczy chód".
Ostatnio zmieniony 02 mar 2014, 11:02 przez krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.