Mój TT-tabor - ArturSch
Moderator: mod-Moja TT
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
Ta 218 to startówka?
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10977
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
Ludzie
Ludzie
Cuda w tej budzie
Tillig w cenie PIKO (BR 218)
Po powrocie z wyjazdu obowiązkowo zajrzałem do sklepu w Gdyni i tu już na mnie czekały niespodziewajki:

Diesellok BR 218, IC-Lackierung, START (02709),




Secik PKP 01420 - wszystko wiadomo, wszystko już powiedziano - a mnie się podoba.


Nareszcie mam loczkę przetokową do moich cysterek

[dopisane]
Warto czasem zajrzeć głębiej do pudełka :




Po powrocie z wyjazdu obowiązkowo zajrzałem do sklepu w Gdyni i tu już na mnie czekały niespodziewajki:
Diesellok BR 218, IC-Lackierung, START (02709),
Secik PKP 01420 - wszystko wiadomo, wszystko już powiedziano - a mnie się podoba.
Nareszcie mam loczkę przetokową do moich cysterek
[dopisane]
Warto czasem zajrzeć głębiej do pudełka :
Ostatnio zmieniony 17 sty 2015, 21:46 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 4 razy.
- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
Mój w drodze. Potestujemy, zobaczymy 
- Marcin
- Posty: 2022
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 05:36
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
He he, to sie sPIKnąłeś ! 
- Mariusz
- Posty: 2544
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
Gratuluję. Testuj szybko. Swój odbieram we wtorek. A doczepne wagony też przewidujesz dokupic?
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10977
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
Ostatnio zmieniony 18 sty 2015, 13:31 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10977
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
Skoro letnia promocja, to może warto coś dokupić ....

15501 Containertragwagen Rgs "K-LINE", DB AG, Ep V
15574 4achs. Containertragwg. "UBC" DB, Ep IV
Doskonale uzupełniają skład kontenerowy DB-Cargo:


Doskonale uzupełniają skład kontenerowy DB-Cargo:
Ostatnio zmieniony 17 sty 2015, 22:14 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10977
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
Masz rację : suwane działa LEPIEJ
Zawsze boję się coś zniszczyć i działam ...za delikatnie.

-
ArJu
- Posty: 488
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
- Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
Faktycznie tylko wspominałem Ostrakowi na jednym ze spotkań w Gdyni oraz "między wierszami" w tym poście. Przymierzałem się kiedyś do popełnienia wątków w stylu "Model - nr katalogowy - jak rozebrać?", ale niestety na przymiarkach sie skończyło.ArturSch pisze:Trzeba było te doświadczenia opisać ! Po co kolejni mają wyważać otwarte drzwi
Pozdrawiam,
Artur
Ostatnio zmieniony 11 sie 2007, 11:43 przez ArJu, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10977
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
Od tego zacząłemArJu pisze:... dach należy przesunąć w kierunku jednego z końców wagonu.
Trzeba było te doświadczenia opisać ! Po co kolejni mają wyważać otwarte drzwiArJu pisze:Szkoda tylko, że właściwą metodę poznałem dość dawno temu, ale mimo wszystko dopiero po lekkim uszkodzeniu dachu mojego modelu.
-
ArJu
- Posty: 488
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
- Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
No to chyba nie jest najlepszy sposób. Moim zdaniem dach należy przesunąć w kierunku jednego z końców wagonu. Na jednej z Twoich fotek, którą pozwoliłem sobie zamieścić poniżej, widać, że kształt otworu nie jest prostokątem. W tym przypadku zdejmowałbym dach przesuwając go w prawo.ArturSch pisze:Największym problemem przy dygitalizacji jest zdjęcie pokrywy dachuJak widać trzyma się na 3 zaczepach po obu stronach, naciskamy dach ku środkowi (do osi wagonu) i wtedy, po ugięciu się dachu zaczepy puszczają - nic na siłę.

PS. Szkoda tylko, że właściwą metodę poznałem dość dawno temu, ale mimo wszystko dopiero po lekkim uszkodzeniu dachu mojego modelu.
Pozdrawiam,
Artur
[Dopisane 30.05.2008]
Zbyszek Zajner: Dzięki ArJu i Tobie Arturze za wyrozumiałość. A dla ArJu poprosiłbym o punkcik za chęć pomocy.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2008, 00:32 przez ArJu, łącznie zmieniany 2 razy.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10977
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
-
et22
- Posty: 556
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
Niedokładnie śledziłeś wątek Artura - on już je ma!!

- Charakterek
- Posty: 1760
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 21:06
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
Ostatnio zmieniony 09 sie 2007, 19:57 przez Charakterek, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10977
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Mój TT-tabor - ArturSch
Jednak gdy ogladam E93 18 PIKO/H0 to różnica w gapie od oryginału polega na domknięciu sfastyki czyli narysowane jest kwadratowe okienko z dwoma szprostami.oelka pisze:... producent niemiecki nie wyprodukuje modelu z prawidlowo wykonanym oznaczeniem z lat 1937-45.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


