
Tadzia poproszę o wydzielenie tematu w odpowiednie miejsce.
Moderator: mod-Makieta Modułowa
Gdyby nie ramy czasowe, kryterium spełniłby Wrocław Świebodzki. W I połowie XX w. dworzec oczywiście istniał, ale niestety obrotnica - zlokalizowana mniej więcej w miejscu obecnie istniejącej fontanny - była już tylko wspomnieniem.rokkor pisze:Pokaż mi zatem istniejącą w I połowie XX w. stację czołową, która by miała obrotnicę w części czołowej stacji tego typu (a tą częścią ma być segment "O")! Ja nie znam takiego przypadku, by za kozłami oporowymi czoła stacji były jeszcze tory.
Na stacji Zakopane są właśnie tak ze soba połączone tory między peronami 1 i 2. Choć swoją drogą nie pamiętam, by to przejście było kiedykolwiek używane.Fantomas pisze:... w nim właśnie ponoć jest połącznie torów w głowicy (bodajże 2 i 3), aby umożliwić przemanewrowanie lokomotywy.
To stacja Jelenia Góra.Fantomas pisze:Niestety nie wiem czyjego autorstwa zdjęcie, ani jaką stację przedstawia.
Przepraszam, źle zrozumiałem wcześniejszą wypowiedź.gemol pisze:Może zanim coś zarzucisz, najpierw zapytaj u źródła - będzie milej.
Pokaż mi stację o tak skopanym układzie torowym jak Twoja.rokkor pisze:Zastanawiam się, czy za przykładem filmowego pierwowzoru mnie podpuszczacz, czy też Twoja propozycja padła bez zastanowienia.
W tej naszej zabawie dążymy przecież do w miarę realnego oddania kolei tamtych lat!
Zastanawiam się, czy za przykładem filmowego pierwowzoru mnie podpuszczacz, czy też Twoja propozycja padła bez zastanowienia.Kilkujadek pisze:Obrotnica może siedzieć w segmencie "O" i zastąpić kilka rozjazdów
To fakt. Ja też o tym zapomniałem. Od razu na początku imprezy zdefektowały dwie lokomotywy, przez co do manewrów na Mnichowie pozostała zaledwie jedna (i to akurat ta najbardziej kłopotliwa przy przejeżdżaniu przez rozjazdy), a pociągów na szlak nie było z czym odprawiać...gemol pisze:...o czym nie wspomniał - kłopotami z kilkoma lokomotywami.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości