Strona 9 z 14
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 18 mar 2016, 10:28
				autor: Borczy
				Jaki koszt tej węglarki?
Added in  1 minute 13 seconds:
Jak się wszyscy chwalą  

  to i ja pokażę co ostatnio nabyłem  

 . A takie wagoniki do ciuchci  

 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 17 mar 2016, 14:37
				autor: Kolejka
				
			 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 14 lut 2016, 00:08
				autor: piottrw
				Oczywiście
Przykład że opisywany wagon także u Niemców był w pociągach osobowych.
			 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 13 lut 2016, 17:23
				autor: oelka
				Ten drugi pociąg prowadzony przez lokomotywę spalinową z rodziny Köf to sądząc po składzie towos, lub pociąg służbowy.
W przypadku towosów, bardziej można by mówić o włączeniu wagonu, czy grupy wagonów pasażerskich do pociągu towarowego, niż na odwrót.
			 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 13 lut 2016, 07:37
				autor: piottrw
				Tomasz Czapik pisze:Taki Pwgs41 jeździł jak najbardziej w pociągach towarowych, tylko w Niemczech. Ten typ, jak wskazuje litera "g - guter - towarowy", był właśnie tak pomyślany. Tylko w Polsce wagon był tak dobry, na tle innych brankardów, że został zaliczony do służby w pociągach pasażerskich.
Takie wagony na pewno służyły przynajmniej do końca lat 70tych.
Nie domonizujmy PKP. W. Niemczech RFN I NRD jeździł tabor taki sam jak w. Polsce i pociągi miały podobne przeznaczenie. Były pośpieszne osobowe lokalne itp itd towarowe i mieszane. Niżej fotki z Bawarii okolice Erbendorf pocz.. lat 70. Oczywiście pociągi wg słów kolegi towarowe?. Zwykłe lokalne składy żeby ludzie do pracy i na zakupy dojechali.
 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 12 lut 2016, 23:40
				autor: Tomasz Czapik
				Maciej pisze:Bagażowe raczej w towarowych na PKP nie latały 

 to jasne.  Gdzieś na stronie Drehscheibe wczoraj mignął mi ten wagon z ....piętrusami :-) rok 1979.
 
Tia - oczywista oczywistość  
 
 
To jak się nazywały takie wagony w pociągach towarowych?
Taki Pwgs41 jeździł jak najbardziej w pociągach towarowych, tylko w Niemczech. Ten typ, jak wskazuje litera "g - guter - towarowy", był właśnie tak pomyślany. Tylko w Polsce wagon był tak dobry, na tle innych brankardów, że został zaliczony do służby w pociągach pasażerskich.
Takie wagony na pewno służyły przynajmniej do końca lat 70tych.
 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 12 lut 2016, 13:28
				autor: tydzial
				W latach 60 pociągi towarowe miały obsadę konduktorską czyli kierownik pociągu i paru konduktorów i jechali w brankarcie (specjalny wagon biuro kierownika). Za moich czasów już nie było tych wagonów kierownik sam jechał w kabinie maszynisty a w 80 latach przekazali obowiązek papierkowej roboty maszyniście.
			 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 12 lut 2016, 13:21
				autor: Maciej
				wojtek_ pisze:Bagażowy, więc w pasażerskich. Ja mam lepsze pytanie: czy dożyły ep.IVa?
Bagażowe raczej w towarowych na PKP nie latały 

 to jasne.  Gdzieś na stronie Drehscheibe wczoraj mignął mi ten wagon z ....piętrusami :-) rok 1979.
 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 11 lut 2016, 18:12
				autor: wojtek_
				Bagażowy, więc w pasażerskich. Ja mam lepsze pytanie: czy dożyły ep.IVa?
			 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 10 lut 2016, 15:04
				autor: Maciej
				Pwgs-41 - w jakich składach "latały" te wagony ?
			 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 09 lut 2016, 13:52
				autor: Kolejka
				
			 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 16 sty 2016, 23:39
				autor: euzeb
				I da się do tego podłączyć fredy - przynajmniej 2 szt sprawdzałem.
			 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 15 sty 2016, 21:25
				autor: Kolejka
				Tak, dla tych CV pokazuje wartości, np. w TKt3 CV7 wskazuje wartość 2, natomiast CV8 - 85, zaś w Gagarze pokazuje dla CV7 - 96, a CV8 - 99.
Obecny adres lokomotywy można sprawdzić w PROG. ADRES LOK. (w menu PROGRAMOWANIE) i w nim jak się wciśnie CZYTAJ, to odczytuje adres loka.
Przy okazji, nakręcić krótki film z programowaniem loków przy użyciu DAISY II?
			 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 15 sty 2016, 20:13
				autor: golab
				a odczyt CV 7/8 podaje wartości ? Da się sprawdzić na jaki adres jest zaprogramowana lokomotywa  jeśli go nie znasz, czy też jest pokaleczony jak MM ?
			 
			
					
				Re: Mój TT tabor - Kolejka
				: 15 sty 2016, 19:07
				autor: Kolejka
				Jeśli chodzi o wrażenia, to dla mnie jest on poręczny, ma czytelny wyświetlacz i po chwili "zabawy" stał się łatwy w obsłudze 

 Nie mam niestety jak porównać z np. MultiMaus-em, gdyż nie miałem z tym wcześniej styczności.
Co do odczytu wartości CV, to w menu programowanie jest opcja CV - TOR PROGRAM i CV - TOR GLOWNY i w tym pierwszym pojawiają się pola
1= CV:
2= WARTOSC:
Jak się przy CV wpisze jakąś wartość z listy CV znajdującej się w instrukcji manipulatora i naciśnie Enter, to w polu WARTOSC wyskakuje zaprogramowana wartość tego CV. Po odczytaniu jak się naciśnie 2, to można wpisać swoją wartość CV zgodną z tabelką. A tak to wygląda na manipulatorze:
