Strona 9 z 14

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 18 mar 2016, 10:28
autor: Borczy
Jaki koszt tej węglarki?

Added in 1 minute 13 seconds:
Jak się wszyscy chwalą :) to i ja pokażę co ostatnio nabyłem :mrgreen: . A takie wagoniki do ciuchci :lol:

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 17 mar 2016, 14:37
autor: Kolejka
Najnowszy lok, czyli BR232 209-7 (DB-AG ep. V), Roco, nr kat. 36215:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Zakupiłem też jedną czeską węglarkę do samodzielnego montażu Eas-11 (CSD ep. IV), SDVModel, nr kat. 12040
Obrazek

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 14 lut 2016, 00:08
autor: piottrw
Oczywiście
Przykład że opisywany wagon także u Niemców był w pociągach osobowych.

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 13 lut 2016, 17:23
autor: oelka
Ten drugi pociąg prowadzony przez lokomotywę spalinową z rodziny Köf to sądząc po składzie towos, lub pociąg służbowy.
W przypadku towosów, bardziej można by mówić o włączeniu wagonu, czy grupy wagonów pasażerskich do pociągu towarowego, niż na odwrót.

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 13 lut 2016, 07:37
autor: piottrw
Tomasz Czapik pisze:Taki Pwgs41 jeździł jak najbardziej w pociągach towarowych, tylko w Niemczech. Ten typ, jak wskazuje litera "g - guter - towarowy", był właśnie tak pomyślany. Tylko w Polsce wagon był tak dobry, na tle innych brankardów, że został zaliczony do służby w pociągach pasażerskich.
Takie wagony na pewno służyły przynajmniej do końca lat 70tych.
Nie domonizujmy PKP. W. Niemczech RFN I NRD jeździł tabor taki sam jak w. Polsce i pociągi miały podobne przeznaczenie. Były pośpieszne osobowe lokalne itp itd towarowe i mieszane. Niżej fotki z Bawarii okolice Erbendorf pocz.. lat 70. Oczywiście pociągi wg słów kolegi towarowe?. Zwykłe lokalne składy żeby ludzie do pracy i na zakupy dojechali.

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 12 lut 2016, 23:40
autor: Tomasz Czapik
Maciej pisze:Bagażowe raczej w towarowych na PKP nie latały 8) to jasne. Gdzieś na stronie Drehscheibe wczoraj mignął mi ten wagon z ....piętrusami :-) rok 1979.
Tia - oczywista oczywistość :?
To jak się nazywały takie wagony w pociągach towarowych?

Taki Pwgs41 jeździł jak najbardziej w pociągach towarowych, tylko w Niemczech. Ten typ, jak wskazuje litera "g - guter - towarowy", był właśnie tak pomyślany. Tylko w Polsce wagon był tak dobry, na tle innych brankardów, że został zaliczony do służby w pociągach pasażerskich.
Takie wagony na pewno służyły przynajmniej do końca lat 70tych.

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 12 lut 2016, 13:28
autor: tydzial
W latach 60 pociągi towarowe miały obsadę konduktorską czyli kierownik pociągu i paru konduktorów i jechali w brankarcie (specjalny wagon biuro kierownika). Za moich czasów już nie było tych wagonów kierownik sam jechał w kabinie maszynisty a w 80 latach przekazali obowiązek papierkowej roboty maszyniście.

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 12 lut 2016, 13:21
autor: Maciej
wojtek_ pisze:Bagażowy, więc w pasażerskich. Ja mam lepsze pytanie: czy dożyły ep.IVa?
Bagażowe raczej w towarowych na PKP nie latały 8) to jasne. Gdzieś na stronie Drehscheibe wczoraj mignął mi ten wagon z ....piętrusami :-) rok 1979.

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 11 lut 2016, 18:12
autor: wojtek_
Bagażowy, więc w pasażerskich. Ja mam lepsze pytanie: czy dożyły ep.IVa?

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 10 lut 2016, 15:04
autor: Maciej
Pwgs-41 - w jakich składach "latały" te wagony ?

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 09 lut 2016, 13:52
autor: Kolejka
Ostatnio do mojego parku taborowego dołączyły 2 wagony:
Kolejna Es-ka
Obrazek
Wagon bagażowy typu Pwgs-41 (PKP ep. III), Tillig, nr kat.: 501261
Obrazek
W składzie z TKt3:
Obrazek
Dziś też skończyłem prace przy 410D:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 16 sty 2016, 23:39
autor: euzeb
I da się do tego podłączyć fredy - przynajmniej 2 szt sprawdzałem.

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 15 sty 2016, 21:25
autor: Kolejka
Tak, dla tych CV pokazuje wartości, np. w TKt3 CV7 wskazuje wartość 2, natomiast CV8 - 85, zaś w Gagarze pokazuje dla CV7 - 96, a CV8 - 99.
Obecny adres lokomotywy można sprawdzić w PROG. ADRES LOK. (w menu PROGRAMOWANIE) i w nim jak się wciśnie CZYTAJ, to odczytuje adres loka.
Przy okazji, nakręcić krótki film z programowaniem loków przy użyciu DAISY II?

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 15 sty 2016, 20:13
autor: golab
a odczyt CV 7/8 podaje wartości ? Da się sprawdzić na jaki adres jest zaprogramowana lokomotywa jeśli go nie znasz, czy też jest pokaleczony jak MM ?

Re: Mój TT tabor - Kolejka

: 15 sty 2016, 19:07
autor: Kolejka
Jeśli chodzi o wrażenia, to dla mnie jest on poręczny, ma czytelny wyświetlacz i po chwili "zabawy" stał się łatwy w obsłudze ;) Nie mam niestety jak porównać z np. MultiMaus-em, gdyż nie miałem z tym wcześniej styczności.
Co do odczytu wartości CV, to w menu programowanie jest opcja CV - TOR PROGRAM i CV - TOR GLOWNY i w tym pierwszym pojawiają się pola
1= CV:
2= WARTOSC:
Jak się przy CV wpisze jakąś wartość z listy CV znajdującej się w instrukcji manipulatora i naciśnie Enter, to w polu WARTOSC wyskakuje zaprogramowana wartość tego CV. Po odczytaniu jak się naciśnie 2, to można wpisać swoją wartość CV zgodną z tabelką. A tak to wygląda na manipulatorze:
Obrazek