Można znaleźć już parę ciekawych informacji nt nowości, jakie nasz największy producent przygotował na jesień.
Okazuje sie, ze prace przy modernizacji BR86 są już w zasadzie na ukończeniu. I chyba tak sie efekt końcowy Tilligowi spodobał, ze wzorem poprzednika postanowiono wykorzystać to równiez w innych konstrukcjach. Mamy więc niespodziankę w postaci zmodernizowanej BR56
Zaczynamy więc od lokomotyw

BR56 kolei DR, epoka III. Opis głosi, ze to nowy model, ale w praktyce okaże sie, czy faktycznie będzie to nowy model, czy li tylko nowe podwozie. Wygląda w każdym bądz razie apetycznie.

Nowe barwy przyjął równiez Nohab, doczekując sie wersji epoki V, srebrno-niebieskiego malowania BOB (przewoźnik Eichholz)

BR218 natomiast pojawia sie w malowaniu Touristikzug (takie samo jak u BR103), oczywiście DBAG, epoka V (zapisy! + "niewygórowana cena").

Wagon kubłowy w barwach brązowych: DRG, epoka II

2-osiowa platforma pojawia sie równiez w epoce V, jako wagon DBAG

Węglarka 4osiowa w malowaniu zielonym ITL (epoka V), pasującym do tegorocznego setu i lokomotywy.

Ex-jattowska cysterna tym razem w atrakcyjnym malowaniu epoki II (Olex BP)

Zestaw wagonów kolei zakładowych Leuna-Caprolactam (epoka III/IV) z okazji 90-lecia obecności przemysłu chemicznego w Leunie (zapisy!).

No a na koniec zalew różnych startówek, w w mniej lub bardziej atrakcyjnych dziecięcych malowaniach:
A tu przykład, ze chyba pozazdroszczono naszym twórcom z Allegro, wszak cos podobnego chyba sie tam już pojawiło:
No i na koniec można powiedzieć gwóźdz programu. Mylił sie ten, kto wieścił koniec dwuosiowych pseudo gagarinów i francuzów rodem z BTTB. Trend powraca! I to w jakiej formie! Okazuje sie bowiem, że BR101 wcale nie musi miec 4 osi, a co więcej wcale nie musi być elektrowozem!
