2011 - Zapowiedzi i Nowości

FABRYCZNY tabor TT : czyli testy, porównania, dyskusje, przeróbki itp.

Moderator: mod-Tabor

Zablokowany
Ołgierd
Posty: 575
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:31
Lokalizacja: Bydgoszcz Leśna
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Ołgierd »

Boszsz, ludzie kochani - AMC jeszcze nie ma monopolu na PKP z Tilliga :P
Zarówno Y-grek, jak i domniemane halbery to "zwykłe" nowości katalogowe Tilliga na 2011 rok. Jak ktoś drży o ich losy, to najprościej się uspokoić zagladając na stronę producenta do zakładki nowości :mrgreen:

Lista na stronie AMC to spis "ekskluzywnych" nowości zamówionych przez AMC na polski rynek
Ostatnio zmieniony 26 sie 2011, 15:44 przez Ołgierd, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
maciejh76
Posty: 76
Rejestracja: 15 lis 2010, 12:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: maciejh76 »

Rewelacja :P zamiast Ygreków, które przypuszczam że by zeszły na pniu, mamy w ofercie zatrzęsienie "drobnicy" z III ep. :P
Ostatnio zmieniony 26 sie 2011, 13:06 przez maciejh76, łącznie zmieniany 1 raz.
ŁukaszTT
Posty: 201
Rejestracja: 16 sie 2009, 02:40
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: ŁukaszTT »

A może Y-greki po prostu NIE będą limitowane ?? ;)
Awatar użytkownika
Witek M.
Posty: 976
Rejestracja: 09 kwie 2006, 15:32
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Witek M. »

To wygląda na to, że nasz Y odjechał w siną dal, został tylko disco-polowy set Halberów :(
Brawo AMC :evil:
AK
Posty: 360
Rejestracja: 13 cze 2008, 18:47
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: AK »

Tylko my chyba myślimy o innym modelu. Pisząc Y miałem na myśli to:
http://www.hobby-shop.cz/masinky/typ-y/ ... (16642-11)
Nawet go spolszczać nie trzeba bo już jest :mrgreen:
Jeżeli to ma być model dokładnie odwzorowujący cos to tylko importowane NRD-owce w latach 70-80-ych ale po poprawieniu drobiazgów jak stopnie czy brak (chyba?) cięgieł prowadzących belke bujakową (dokładnie co to musiałbym mieć go w ręce)
Samo pomalowanie na PKP jeżeli będzie prawidłowe to wyszedłby niezły model na epokę IV i V (wiekszości takie drobiazgi jak prowadnik belki bujakowej raczej nie zniechęcą :lol: )
Koncepcja malowania go na typoszereg 111A/112A to juz jak dla mnie za hardcorowe :D
Na spolszczenie to jeszcze to by podchodziło ale to też Tillig
http://www.hobby-shop.cz/masinky/luzkov ... (16720-11)
Ostatnio zmieniony 25 sie 2011, 14:46 przez AK, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Witek M.
Posty: 976
Rejestracja: 09 kwie 2006, 15:32
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Witek M. »

Kilkujadek pisze:Dla tego warto pomyśleć o firmie Kuehn z którą możemy nawiązać ściślejszą współpracę. Jeżeli coś się nadaje do spolszczenia, to nie powinno być żadnych problemów. Możemy również wysunąć sugestie dotyczące całkowicie nowych konstrukcji (form). (...)
Proszę bardzo: http://www.hobby-shop.cz/cmsres.axd/get ... 540x300/75 Tylko przydałby się trochę inny dach z wywietrznikami w układzie 9+1 i mamy mniej-więcej jedynkę 112A (do kompletu z bohunami).
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Kilkujadek »

Z Tilligiem się nie doczekamy. Po za tym wyroby Kuehna są jakościowo znacznie lepsze.
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10804
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: ArturSchŁ »

Tylko, że z Kuehn'em to coś ...długo czekamy.
:?
Ostatnio zmieniony 24 sie 2011, 18:10 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 2 razy.
Kilkujadek
Posty: 3295
Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Kilkujadek »

Dla tego warto pomyśleć o firmie Kuehn z którą możemy nawiązać ściślejszą współpracę. Jeżeli coś się nadaje do spolszczenia, to nie powinno być żadnych problemów. Możemy również wysunąć sugestie dotyczące całkowicie nowych konstrukcji (form). Warunkiem jest opłacalność produkcji. Wskazane aby proponowany tabor jeździł w jak największej liczbie zarządów i kilku epokach.
By1
Posty: 43
Rejestracja: 21 lip 2009, 08:55
Lokalizacja: Tantow
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: By1 »

Witek M. pisze:Bo mozna bylo zrobic odwrotnie: set trzech nowych Ygrekow i pojedynczego Halbera malowanego na "jedynke". Bylby calkiem sensowny skladzik w IV epoce. A tak jest GOWNO. Nienawidze Tilliga.
Modist'owi się widocznie jeszcze formy od Halberów nie zamortyzowały, więc muszą to pchać w kolejnych wariantach .... ;)
Awatar użytkownika
Witek M.
Posty: 976
Rejestracja: 09 kwie 2006, 15:32
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Witek M. »

Bo mozna bylo zrobic odwrotnie: set trzech nowych Ygrekow i pojedynczego Halbera malowanego na "jedynke". Bylby calkiem sensowny skladzik w IV epoce. A tak jest GOWNO. Nienawidze Tilliga.
Awatar użytkownika
golab
Posty: 1359
Rejestracja: 14 sty 2009, 00:14
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: golab »

zrobił się narzekający OT ...
Awatar użytkownika
Witek M.
Posty: 976
Rejestracja: 09 kwie 2006, 15:32
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: Witek M. »

AK pisze:Tych Y-ków to bym sie˛ tak nie czepial. [...]
No, litosci, przeciez ten set to nawet nie sa Ygreki, to wagony Halber standardu Z o dlugosci 26.40m. Mozna z tego zrobic najwyzej prototypowa "1" typu 127A (51 51 11 80 000-6 Admnu).
Ostatnio zmieniony 24 sie 2011, 11:01 przez Witek M., łącznie zmieniany 1 raz.
AK
Posty: 360
Rejestracja: 13 cze 2008, 18:47
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 2011 - Zapowiedzi i Nowości

Post autor: AK »

Tych Y-ków to bym się tak nie czepiał. Na PKP jeździły NRD-owskie osobowe 2 klasy wyk Y.
Dwie odmiany produkcji Wagonbau Gorlitz i 2 Wagonbau Bautzen (tyle że bardzo podobne do siebie). W szczytowym okresie na początku lat 80-ych to taki np Ex "LECH" to były same 2kl NRD + 1kl PL + bar Yugolandia Trochę to ich jeździ nawet do teraz.
Inna sprawa na ile model Tillig'a odpowiada oryginałowi i będzie dobrze oznakowany. Po fotach widać że stopnie sa nie teges bo powinny być 3 a są 2 :(
Może KUEHN będzie lepszy?
Ostatnio zmieniony 23 sie 2011, 21:07 przez AK, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość