Sprzęgi typ 08846 (E44, BR243, etc) - jak wyjmować ?

Konserwacja i naprawy, części zamienne itd Przeróbki taboru.

Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BarTTmań
Posty: 585
Rejestracja: 03 paź 2008, 22:06
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Sprzęgi typ 08846 (E44, BR243, etc) - jak wyjmować ?

Post autor: BarTTmań »

Aha, dzięki. Czyli podobnie jak w Lorenzach...
Awatar użytkownika
Trojan
Posty: 345
Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Skarżysko-Kam./Katowice
Kontakt:

Re: Sprzęgi typ 08846 (E44, BR243, etc) - jak wyjmować ?

Post autor: Trojan »

Należy wypchnąć zabezpieczenie sprzęgu (taką płytke od dołu) z zatrzasków które są na górze (najlepiej małym płaskim śrubokrętem), to się trzyma na takich "widełkach", roco też ma podobny patent.
Awatar użytkownika
BarTTmań
Posty: 585
Rejestracja: 03 paź 2008, 22:06
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Sprzęgi typ 08846 (E44, BR243, etc) - jak wyjmować ?

Post autor: BarTTmań »

Witam.
Mam pytanko - jak wyjmować z kubełków sprzęgi tzw. przejściowe "późny BTTB", sygnowane teraz przez Tilliga numerem katalogowym 08846/9 (E44, BR243, BR119, BR250).
Pytam najpierw, bo nie chcę sfatygować mojej nowej E44 i być ...mądrym po szkodzie. :(
Kupiłem komplecik 08846 i z jednej strony chcę wymienić na nowy, a z drugiej pozostawić sprzęg standardowy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy/przeróbki taboru”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość