Sprzęgi typ 08846 (E44, BR243, etc) - jak wyjmować ?
Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie
- BarTTmań
- Posty: 585
- Rejestracja: 03 paź 2008, 22:06
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Sprzęgi typ 08846 (E44, BR243, etc) - jak wyjmować ?
Aha, dzięki. Czyli podobnie jak w Lorenzach...
- Trojan
- Posty: 345
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Skarżysko-Kam./Katowice
- Kontakt:
Re: Sprzęgi typ 08846 (E44, BR243, etc) - jak wyjmować ?
Należy wypchnąć zabezpieczenie sprzęgu (taką płytke od dołu) z zatrzasków które są na górze (najlepiej małym płaskim śrubokrętem), to się trzyma na takich "widełkach", roco też ma podobny patent.
- BarTTmań
- Posty: 585
- Rejestracja: 03 paź 2008, 22:06
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Sprzęgi typ 08846 (E44, BR243, etc) - jak wyjmować ?
Witam.
Mam pytanko - jak wyjmować z kubełków sprzęgi tzw. przejściowe "późny BTTB", sygnowane teraz przez Tilliga numerem katalogowym 08846/9 (E44, BR243, BR119, BR250).
Pytam najpierw, bo nie chcę sfatygować mojej nowej E44 i być ...mądrym po szkodzie.
Kupiłem komplecik 08846 i z jednej strony chcę wymienić na nowy, a z drugiej pozostawić sprzęg standardowy.
Mam pytanko - jak wyjmować z kubełków sprzęgi tzw. przejściowe "późny BTTB", sygnowane teraz przez Tilliga numerem katalogowym 08846/9 (E44, BR243, BR119, BR250).
Pytam najpierw, bo nie chcę sfatygować mojej nowej E44 i być ...mądrym po szkodzie.
Kupiłem komplecik 08846 i z jednej strony chcę wymienić na nowy, a z drugiej pozostawić sprzęg standardowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość