
147,16 ojro

Moderator: mod-Tabor
Wagony te robi "Modelbahn Manufaktur Sebnic", czyli taka firma córka Tilliga. O przekonstruowanych Y-kach Tilliga narazie nikt nic nie słyszał - wszelkie informacje to spekulacje.wlodar pisze:Czyżby Tillig postanowił w końcu poprawić czteroosiowce?
Raczej łatanie miejsc po odpadającej farbie, lub ognisk korozji. Kiepskiej jakości farba szybko płowiała. A jak jeszcze dodać, ze producent nie był w stanie wykonać dwóch choćby zbliżonych do siebie partii farby, lub że przewoźnik otrzymywał zupełnie inny odcień, lub wręcz inny kolor to i efekty były właśnie takie.BarTTek pisze:A jaka jest geneza takiego malowaniaczy to brud
![]()
Spokojnie. Od DR sie zaczyna, bo jest najwięcej modeli i największe zainteresowanie. A co do Klagenfurta, to możemy się jeszcze i PKP doczekać.mradwan pisze:Tylko, że propozycje dotyczą wariantów DR...
...i pełnym napisem na burcie ....jak było w Rokal'u.mradwan pisze:Na początek wystarczyłaby V200 z nowa budą.
Też tak sądzę - i chciałbym zobaczyć np. skład węglarek EUROP (z różnymi numerami) za BR 52. Albo talboty za BR 44. M- wageny z pierwszych serii (z dużymi drzwiami). Sypialne i restauracyjne DSG z Ep. III. Już nie mówię o spalinowym TEE, Senatorze, wagonach widokowych z Rheingolda i paru innych wynalazkach. Na początek wystarczyłaby V200 z nowa budą.Marcin pisze:Co wy chcecie, logo DB jest dla mnie najpiękniejszym spójrzcie tu: http://www.bundesbahnzeit.de/
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości