
Pokaż przerobione wnętrze budy:
- palenisko z mrugajacym ogniem,
- te wszystkie zawory i zegary,
- maszynistę i tego drugiego z łopatą


Moderator: mod-Tabor
http://www.przemek.xon.pl/krzyszttof/fo ... F_1693.AVIJacekk pisze:Wyciągnąć silnik to żaden problem, ale żeby jeszcze jeździłoKrzyszTTof pisze:z tym że moim celem jest pusta budka maszynisty. Udało mi się to zrobic w BTTB to i w Tilligu się uda...![]()
Pozdrawiam
Wyciągnąć silnik to żaden problem, ale żeby jeszcze jeździłoKrzyszTTof pisze:z tym że moim celem jest pusta budka maszynisty. Udało mi się to zrobic w BTTB to i w Tilligu się uda...
zgadzam się że jest to piękna lokomotywa a i sam model bttb ma bardzo dobry wygląd (coś w tym tendrze jest bo mi się też zawsze podobało jego wykonanie) , jednak nie jest to model do jazdy - jest poprostu krótkotrwały , należy mieć nadzieję że nowy model będzie nam długo służył na torowiskuMariusz pisze:A dla mnie seria 56 jest jedna z najładniejszych o ile nie najładniejsza jakie BTTB robiło.
Urzeka mnie w szczególności jej tender.
Jestem takiego samego zdania i zamierzam kupić ten nowy model, z tym że moim celem jest pusta budka maszynisty. Udało mi się to zrobic w BTTB to i w Tilligu się uda...Mariusz pisze:A dla mnie seria 56 jest jedna z najładniejszych o ile nie najładniejsza jakie BTTB robiło.
Urzeka mnie w szczególności jej tender.
Hmmm. Otóż posiadam 86 z jeszcze nie poprawionym podwoziem i nie ma ona nic wspólnego ze starą 86ttrix pisze:(posiadam natomiast kilka br56 bttb i jest to poprostu syf), zastanawiam się dlaczego tillig próbuje ulepszać takie gnioty , odpowiedź jest prosta - bo ida na łatwiznę.
proszę usunąć wypowiedzi nie na temat (moja dotyczy tematu). nie posiadam modelu lokomotywy br56 firmy tillig (posiadam natomiast kilka br56 bttb i jest to poprostu syf), zastanawiam się dlaczego tillig próbuje ulepszać takie gnioty , odpowiedź jest prosta - bo ida na łatwiznę.a jeśli firma tillig robi coś od podstaw to niech zrobią nowe modele ,jest przecież tyle pięknych lokomotyw :br 41,br58,br23,br17,br44,br95. smutno mi jak patrzę na te odgrzwane kluchy w stylu br56,86. MOIM zdaniem nie warto dać tyle pieniędzy za ten model (jest to tylko mój głos w tej sprawie bez względu na to czy posiadam tą loko czy nie), (pytanie tylko co kupić? 86? czy 52 żeby postała za szybą?)et22 pisze:Czy ktoś posiada ten model? Warto wydać na niego tę dość horrendalną kasę?
Ja nie wierze w to co jest na stronie Tilliga. Wiele razy juz tak bylo, ze cos jest "in Plannung" a juz jest w sprzedazy. Np zestaw 500511, byl przez caly czas in Plannung pojawil sie w sprzedazy i zniknal ze strony Tilliga. Moze wyprzedaja stare udajac, ze nowe.Grzegorz TT pisze:To jest prawdopodobnie "kaczka sklepowa". To sklep "wyprodukował" ten parowóz, bez wiedzy fabryki- http://www.tillig.com/cgi-bin/tillig.pl ... tml&suche=
Na stronie producenta nadal - "Verfügbarkeit: in Planung"
To jest prawdopodobnie "kaczka sklepowa". To sklep "wyprodukował" ten parowóz, bez wiedzy fabrykipepsigo2pl pisze:...Juz chyba wystarczy tego czekania... [URL=http://www.tillig.com/modellbahnshop/sh ... ager2=0,,0,]
Juz chyba wystarczy tego czekania... 02170 BR86, DR, epIV jest ponownie dostepna w sprzedazy. Teraz tylko pytanie czy z poprawionym napedem, czy nie?ArturSch pisze:A my czekamy z niecierpliwością, nóżkami przebierając....Charakterek pisze:Więc trochę czasu się zejdzie...
ALeż wcale się nie gniewamGrzegorz TT pisze:To ja przepraszam Marcinie
A my czekamy z niecierpliwością, nóżkami przebierając....Charakterek pisze:Więc trochę czasu się zejdzie...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości