EU07, MTB
Moderator: mod-Tabor
- przemcol
- Posty: 442
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:25
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Patrzą na wpisy w Ilostanie Pojazdów Trakcyjnych to: 054 to IVa-IVb, a 172 to IVc, jeśli chodzi o malowanie.
-
cichonęk
- Posty: 513
- Rejestracja: 18 gru 2006, 08:22
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
IVa
-
mae
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 mar 2018, 18:25
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Te pierwsze malowania EU07 to jaka epoka?
-
bankier
- Posty: 479
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 14:06
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Tabor > zagraniczni producenci > MTB
viewtopic.php?t=10044
a nie w temacie o EU07...
- miano
- Posty: 657
- Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Testy jazdy super, ale fajnie jakbyś Adrian podzielił się porządnymi zdjęciami!
Bo na razie wychodzi że jest trochę lepiej niż na pierwszych zdjęciach od Petra.
Pytanie jak bardzo lepiej?
Bo na razie wychodzi że jest trochę lepiej niż na pierwszych zdjęciach od Petra.
Pytanie jak bardzo lepiej?
- wlodar
- Posty: 1270
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Tyle, ile będziemy mieć ochotę i czuć potrzebę.
-
bankier
- Posty: 479
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 14:06
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Ile można o tych nieszczęsnych modelach MTB które może powstaną - może nie? Jest temat o EU07 a nie o producencie. Do meritum. Ja czekam na info od Adriana z Mohelnic.
- piottrw
- Posty: 825
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Pewnie tak jak z SU45 było. Po premierze na targach, na początku przyszłego roku się pojawią.
Mam taką nadzieję.
A z SN52 to w sumie dziwna sprawa. Jedna bym przygarnął.
Mam taką nadzieję.
A z SN52 to w sumie dziwna sprawa. Jedna bym przygarnął.
- wlodar
- Posty: 1270
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Ciekawe ile się będzie "pripravovăć". Miejmy nadzieję, że nie tyle co SN52.
-
adrian pander
- Posty: 461
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:13
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
- wlodar
- Posty: 1270
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Obie są na stronie Petra:
natomiast tam, gdzie przede wszystkim powinny być, czyli na stronie producenta https://mtb-model.com/index.php?page=pr ... meritko=TT jak na razie nie ma o nich ani słowa. Marketing i reklama leży, a potem powiedzą że nie ma zainteresowania (jak było z pierwszą wrzutką o SM52).
natomiast tam, gdzie przede wszystkim powinny być, czyli na stronie producenta https://mtb-model.com/index.php?page=pr ... meritko=TT jak na razie nie ma o nich ani słowa. Marketing i reklama leży, a potem powiedzą że nie ma zainteresowania (jak było z pierwszą wrzutką o SM52).
-
adrian pander
- Posty: 461
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:13
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Lokomotywa w realu wygląda lepiej niż na zdjęciach.
Kupiłem ja w Lipsku w sobotę.
Gniazdo Plux16 z miejscem na dekoder dźwiękowy.
Musi przejść przegląd zerowy i wymianę pantografów.
Na imprezie w Czechach w listopadzie ją przetestuje. Wstawię potem fotki i opinię.
Aby się nie wykolejały produkty MTB to trzeba ośki wyjąć i ustawić rozstaw. Często są za szeroko, a czasami za wąsko i dlatego na rozjazdach się wykolejają. Należy również je przesmarować lub wyczyścić bo są suche lub zalane oliwą.
Na imprezach są to najlepsze "konie pociągowe" bez gumek więc nie brudzą toru, nie oblepiają się gumki, a są na tyle ciężkie że się nie ślizgają, nie ma też problemu z odbiorem prądu.
Sprawy estetyczne to inna kwestia.
Mam 07 od Kamila i w niej jest odwieczny problem zbierania brudu z torów co wynika z błędów konstrukcyjnych dawcy Tilliga czyli BR218, loka bez czyszczenia nie przejeździ jednego pełnego dnia na imprezie.
Ja się cieszę że ten model niskobudżetowy wyszedł za 160 euro, włoży się do niego trochę pracy i będzie przyzwoity. Wiadomo piękny jak w H0 to on nie będzie. To taki kompromis. Napęd był stworzony do innej loki prawdopodobnie do 163 która się tez ukazała.
Na początku temat wyglądu Rumunów wzbudzał duże emocje, a dziś się przyzwyczailiśmy.
Każdy podejmie decyzję czy sobie ją kupi czy tez nie.
Adrian
TT SILESIA
Kupiłem ja w Lipsku w sobotę.
Gniazdo Plux16 z miejscem na dekoder dźwiękowy.
Musi przejść przegląd zerowy i wymianę pantografów.
Na imprezie w Czechach w listopadzie ją przetestuje. Wstawię potem fotki i opinię.
Aby się nie wykolejały produkty MTB to trzeba ośki wyjąć i ustawić rozstaw. Często są za szeroko, a czasami za wąsko i dlatego na rozjazdach się wykolejają. Należy również je przesmarować lub wyczyścić bo są suche lub zalane oliwą.
Na imprezach są to najlepsze "konie pociągowe" bez gumek więc nie brudzą toru, nie oblepiają się gumki, a są na tyle ciężkie że się nie ślizgają, nie ma też problemu z odbiorem prądu.
Sprawy estetyczne to inna kwestia.
Mam 07 od Kamila i w niej jest odwieczny problem zbierania brudu z torów co wynika z błędów konstrukcyjnych dawcy Tilliga czyli BR218, loka bez czyszczenia nie przejeździ jednego pełnego dnia na imprezie.
Ja się cieszę że ten model niskobudżetowy wyszedł za 160 euro, włoży się do niego trochę pracy i będzie przyzwoity. Wiadomo piękny jak w H0 to on nie będzie. To taki kompromis. Napęd był stworzony do innej loki prawdopodobnie do 163 która się tez ukazała.
Na początku temat wyglądu Rumunów wzbudzał duże emocje, a dziś się przyzwyczailiśmy.
Każdy podejmie decyzję czy sobie ją kupi czy tez nie.
Adrian
TT SILESIA
- lycanananas
- Posty: 32
- Rejestracja: 02 gru 2023, 16:33
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Fotki z Lipska no wyglądają już lepiej. Jednak nadal mam poczucie, że to zabawka, a nie model.
- Adamczewski
- Posty: 584
- Rejestracja: 23 lip 2007, 16:44
- Lokalizacja: Pomorskie/UK
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Jedno co trzeba przyznać, to że reflektory w końcu wyglądają dużo lepiej niż np. w EP05 i SU45.
-
cichonęk
- Posty: 513
- Rejestracja: 18 gru 2006, 08:22
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: EU07, MTB
Warto zajrzeć na Ilostan Pojazdów Trakcyjnych - są zdjęcia obydwu numerów - 054 i 170. Można porównać oryginały z modelami ale tylko posiadając dokładne zdjęcia tych ostatnich z obydwu stron. Każda strona w oryginale 4E ma inne długości okien bocznych w kabinie maszynisty i zaokrąglone bądź prostokątne okna w drzwiach. Nie znam się na wersjach budy 4E ale takie są spostrzeżenia na pierwszy rzut oka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość