Będą stale dostępne ale nie od ręki. Nie jesteśmy w stanie trzymać na stanach magazynowych części do każdego wagonu i lokomotywy.
406R TT produkcja seryjna
Moderator: mod-Tabor
- Ranger
- Posty: 3942
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
-
- Posty: 203
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 14:45
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
- Ranger
- Posty: 3942
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Tak ale biorąc pod uwagę zainteresowanie raczej trzeba zrobic nowy model na tej ramie. Bylo tych cystern ze 12 rodzajów.
Oczywiście pojedyncze zestawy 406R bedzie sobie mozna zamówić od ręki. Czas realizacji zalezny od stanów magazynowych.
- wlodar
- Posty: 1229
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Ranger
- Posty: 3942
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna

- Ranger
- Posty: 3942
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Niedościgniony wzór dla mnie.T_Domagalski pisze: ↑24 lut 2025, 09:16Ja tylko odpowiedziałem na pytanie kolegi Scio, który chciał pozbyć się "tych brzydkich łebków".![]()
Akurat u mnie powód zastosowania takiego rozwiązania był inny - brak gwintownika 1,6mm, ale pomysł się sprawdził.
Jakby go jeszcze doposażyć w te male rozmiary to można skompletować zestaw na lata.
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 2066
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Ranger
- Posty: 3942
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Tadziu, ale gdzie te łebki śrub? Od spodu?T_Domagalski pisze: ↑23 lut 2025, 20:29No cóż, albo brzydkie łebki, albo demontowalny wózek.![]()
Ja wybrałem brak łebków, bo jak słusznie ktoś zauważył - koła się nie zużywają i powodów do ich wymiany raczej nie ma wiele. A na "czarną godzinę" mam właśnie tą klejoną stronę wózka - klej łatwiej puści niż lutowanie.
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 2066
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
No cóż, albo brzydkie łebki, albo demontowalny wózek.

Ja wybrałem brak łebków, bo jak słusznie ktoś zauważył - koła się nie zużywają i powodów do ich wymiany raczej nie ma wiele. A na "czarną godzinę" mam właśnie tą klejoną stronę wózka - klej łatwiej puści niż lutowanie.
- Ranger
- Posty: 3942
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Dlatego ja gwintuje. Nie kupuję gwintowników w centrali technicznej ale na Aliexpress. Taniej i szybkie wysylki.
W swoich modelach stosuję gwintowniki M1, M1.6, M2 i M2,5(H0). Taki komplet na Ali kosztuje 15zl.
- Scio
- Posty: 751
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Minusem takiego rozwiązania jest fakt, że nie można wymienić kół nie rozbierając wózków. Nie robi się tego często, ale może się zdarzyć.
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 2066
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Ja zrobiłem to tak, że jedną stronę zlutowałem. A drugą już po pomalowaniu wózka i dopasowaniu zestawów kołowych przykleiłem Poxipolem 10min. Tych śrubek w ogóle nie użyłem.
- Ranger
- Posty: 3942
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 406R TT produkcja seryjna
Można ale już go nie rozbierzesz.
- Scio
- Posty: 751
- Rejestracja: 11 mar 2009, 17:09
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Ranger
- Posty: 3942
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 3 gości