Mój TT tabor - Kolejka
Moderator: mod-Moja TT
- NemoTT
- Posty: 389
- Rejestracja: 26 paź 2023, 20:41
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
- Kolejka
- Posty: 568
- Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
Na początku sierpnia dotarło kolejnych kilka wagonów:
wagon osobowy 57-stopowy 3 klasy w barwach z brytyjskiej V epoki (Hornby nr kat.: TT4033A) żeby osobowy nie jechał sam domówiłem kolejny wagon kryty w oznaczeniach LNER o numerze 134459 (Hornby nr kat.: TT6004) prócz wagonów brytyjskich doszło też coś niemieckiego:
dwuosiowy wagon cysterna z budką hamulcową w barwach "VEB Chemische Werke Buna" (DR, epoka III, Tillig nr kat.: 95861) nowość od Roco i jednocześnie edycja specjalna dla Elriwy, czyli zestaw wagonów piętrowych z malowaniu "Senftopf" (DR, epoka IV, Roco 6280012-DB) I tak na szybko zdjęcia z BR118, który został lokomotywą dedykowaną do tych wagonów
wagon osobowy 57-stopowy 3 klasy w barwach z brytyjskiej V epoki (Hornby nr kat.: TT4033A) żeby osobowy nie jechał sam domówiłem kolejny wagon kryty w oznaczeniach LNER o numerze 134459 (Hornby nr kat.: TT6004) prócz wagonów brytyjskich doszło też coś niemieckiego:
dwuosiowy wagon cysterna z budką hamulcową w barwach "VEB Chemische Werke Buna" (DR, epoka III, Tillig nr kat.: 95861) nowość od Roco i jednocześnie edycja specjalna dla Elriwy, czyli zestaw wagonów piętrowych z malowaniu "Senftopf" (DR, epoka IV, Roco 6280012-DB) I tak na szybko zdjęcia z BR118, który został lokomotywą dedykowaną do tych wagonów
- Kolejka
- Posty: 568
- Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
Ostatnio mój park taborowy ponownie się powiększył:
lokomotywa spalinowa 118 562-8 (DR, epoka IV, PIKO nr kat.: 47280) kupione w promocji wagony "boczniaki" Tilliga w oznaczeniach DB epoka III w 3 wersjach (nr kat.: 13050, 13151, 13152). Z czasem zostaną przemalowane na PKP epoka IIIc wagon kryty G02 "PIKO" wydany z okazji 75-lecia PIKO (DR, epoka III, nr kat.: 47777) wszystkie dotychczas kupione wagony kryte z PIKO Oraz wagony kolei brytyjskich:
Mk1 z przedziałami 1kl i 3kl (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT4005B) wagon 57-stopowy (tzw. Stanier) 1 klasy (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT4036) wagon 57-stopowy (tzw. Stanier) 3 klasy (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT4037A) wagon hamulcowy 50-stopowy (BR, epoka V, Hornby nr kat.: TT4035) węglarka 21-tonowa (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT6015) wszystkie dotychczas kupione węglarki od Hornby
lokomotywa spalinowa 118 562-8 (DR, epoka IV, PIKO nr kat.: 47280) kupione w promocji wagony "boczniaki" Tilliga w oznaczeniach DB epoka III w 3 wersjach (nr kat.: 13050, 13151, 13152). Z czasem zostaną przemalowane na PKP epoka IIIc wagon kryty G02 "PIKO" wydany z okazji 75-lecia PIKO (DR, epoka III, nr kat.: 47777) wszystkie dotychczas kupione wagony kryte z PIKO Oraz wagony kolei brytyjskich:
Mk1 z przedziałami 1kl i 3kl (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT4005B) wagon 57-stopowy (tzw. Stanier) 1 klasy (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT4036) wagon 57-stopowy (tzw. Stanier) 3 klasy (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT4037A) wagon hamulcowy 50-stopowy (BR, epoka V, Hornby nr kat.: TT4035) węglarka 21-tonowa (BR, epoka IV, Hornby nr kat.: TT6015) wszystkie dotychczas kupione węglarki od Hornby
- Kolejka
- Posty: 568
- Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
Pod koniec zeszłego roku doszły do mnie kolejne 3 wawgony:
wagon chłodnia Carlsberg (DSB epoka III, Tillig, numer katalogowy 502274) piąty wagon Hbis-tt "Mein ZOO" (Tillig numer katalogowy 14853) w ilości 2 sztuk Kilka tygodni temu na Allegro kupiłem wagon osobowy typu 112A w IV epoce (jeśli dobrze pamiętam, buda to odlew od KamilW, a malowanie w wykonaniu TTiger) I kilka zdjęć lokomotywy SM41 z węgierskiej manufaktury (nie wiem niestety jakiej), która pojawiła się już na zdjęciach moich skrzynek.
wagon chłodnia Carlsberg (DSB epoka III, Tillig, numer katalogowy 502274) piąty wagon Hbis-tt "Mein ZOO" (Tillig numer katalogowy 14853) w ilości 2 sztuk Kilka tygodni temu na Allegro kupiłem wagon osobowy typu 112A w IV epoce (jeśli dobrze pamiętam, buda to odlew od KamilW, a malowanie w wykonaniu TTiger) I kilka zdjęć lokomotywy SM41 z węgierskiej manufaktury (nie wiem niestety jakiej), która pojawiła się już na zdjęciach moich skrzynek.
- Kolejka
- Posty: 568
- Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
Z początku jak był zapowiadany nie bardzo chciałem go zamawiać, ale jak ostatnio zrobiło się o nim nieco głośniej zaczął mi się podobać i postanowiłem go jednak zamówić. Kilka dni temu odwiedziłem sklep Pana Petra w Ostrawie i odebrałem go:
parowóz Ty43-69 (PKP, epoka III, Tillig nr kat.: 02062) Oprócz niego kupiłem jeszcze jeden wagon:
wagon kryty typu G02 w barwach browaru Velké Popovice (ČSD, epoka III, PIKO nr kat.: 47769)
parowóz Ty43-69 (PKP, epoka III, Tillig nr kat.: 02062) Oprócz niego kupiłem jeszcze jeden wagon:
wagon kryty typu G02 w barwach browaru Velké Popovice (ČSD, epoka III, PIKO nr kat.: 47769)
- Kolejka
- Posty: 568
- Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
W ciągu ostatnich kilku miesięcy doszło kilka nowych (i starych) wagonów:
Platforma Ro z przyczepą do ciężarówki "Kurt Uhleman" (DR, epoka III, nr kat.: 502497) Czwarty wagon Hbis-tt z serii "Mein ZOO", którego kupiłem dwie sztuki: Razem z pozostałymi wagonami z tej serii: Czteroczłonowa "Bipa" zielono-brązowa produkcji BTTB/Zeuke (DR, epoka IV, nr kat.: 03733+03743) Widać, że człony zewnętrzne i wewnętrzne pochodziły z różnych partii produkcyjnych: Dwuosiowa chłodnia serii Tehs "Margonwasser" (DR, epoka III, BTTB nr kat.: 04343) Dwuosiowa chłodnia serii Ichqrs w malowaniu "Händler-Tagung 91" (DB, epoka IV, BTTB/Zeuke nr kat.: 14356)
Platforma Ro z przyczepą do ciężarówki "Kurt Uhleman" (DR, epoka III, nr kat.: 502497) Czwarty wagon Hbis-tt z serii "Mein ZOO", którego kupiłem dwie sztuki: Razem z pozostałymi wagonami z tej serii: Czteroczłonowa "Bipa" zielono-brązowa produkcji BTTB/Zeuke (DR, epoka IV, nr kat.: 03733+03743) Widać, że człony zewnętrzne i wewnętrzne pochodziły z różnych partii produkcyjnych: Dwuosiowa chłodnia serii Tehs "Margonwasser" (DR, epoka III, BTTB nr kat.: 04343) Dwuosiowa chłodnia serii Ichqrs w malowaniu "Händler-Tagung 91" (DB, epoka IV, BTTB/Zeuke nr kat.: 14356)
- Kolejka
- Posty: 568
- Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
Pod koniec maja dojechała kolejna brytyjska lokomotywa, czyli spalinowóz manewrowy serii 08 w barwach "BR Blue" o numerze 08 489 [Hornby TT3001M, epoka brytyjska 7 (tj. lata 1971-1986)]
Lokomotywa razem z dotychczasowymi 9 wagonami towarowymi mieści się na jednym 60-centymetrowym module
-
- Posty: 1312
- Rejestracja: 09 sty 2009, 21:46
- Lokalizacja: leszno
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
Bardzo ładny składzik wyszedł.
Te węglarki będą podobnej długości co wagony firmy PMT.
Te węglarki będą podobnej długości co wagony firmy PMT.
- Kolejka
- Posty: 568
- Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
W piątek przybyły do mnie kolejne wagony towarowe z Hornby, którymi są 3 węglarki "7-deskowe", 2 wagony kryte i wagon hamulcowy.
Węglarka 7-deskowa "George & Matthews" No. 5 (Hornby TT6001) Węglarka 7-deskowa "North's Navigation" No. 3000 (Hornby TT6002) Węglarka 7-deskowa "Hale Fuels" No. 241 (Hornby TT6003) Wszystkie węglarki razem Wagon kryty w oznaczeniach LNER o numerze 134459 (Hornby TT6004) Wagon kryty w oznaczeniach LNER o numerze 213675 (Hornby TT6005) Wagon hamulcowy "Toad B" w oznaczeniach LNER (Hornby TT6011) Wnętrze wagonu hamulcowego widziane przez jego niezbyt duże okna. Wszystkie dotychczasowe wagony brytyjskie. Porównanie węglarki Hornby z drewnianą węglarką Tilliga. Porównanie wagonu krytego Hornby z wagonem typu G02 PIKO.
W nowych modelach też zauważyłem kilka drobnych wad:
w wagonie hamulcowym poręcz pod bocznym oknem z jednej strony była skrzywiona
jeden z wagonów krytych siedział bardzo ciasno w opakowaniu i narożniki dachu są uszczerbione.
Na szczęście to tylko drobne uszkodzenia, które nie rzucają się w oczy.
Węglarka 7-deskowa "George & Matthews" No. 5 (Hornby TT6001) Węglarka 7-deskowa "North's Navigation" No. 3000 (Hornby TT6002) Węglarka 7-deskowa "Hale Fuels" No. 241 (Hornby TT6003) Wszystkie węglarki razem Wagon kryty w oznaczeniach LNER o numerze 134459 (Hornby TT6004) Wagon kryty w oznaczeniach LNER o numerze 213675 (Hornby TT6005) Wagon hamulcowy "Toad B" w oznaczeniach LNER (Hornby TT6011) Wnętrze wagonu hamulcowego widziane przez jego niezbyt duże okna. Wszystkie dotychczasowe wagony brytyjskie. Porównanie węglarki Hornby z drewnianą węglarką Tilliga. Porównanie wagonu krytego Hornby z wagonem typu G02 PIKO.
Dzisiaj w końcu przyjrzałem się temu i faktycznie jedna z pionowych belek jest krzywa. Dodatkowo na zdjęciu "od boku" czarnej cysterny widać też, że jeden z ściągów trzymających zbiornik jest również krzywy.
W nowych modelach też zauważyłem kilka drobnych wad:
w wagonie hamulcowym poręcz pod bocznym oknem z jednej strony była skrzywiona
jeden z wagonów krytych siedział bardzo ciasno w opakowaniu i narożniki dachu są uszczerbione.
Na szczęście to tylko drobne uszkodzenia, które nie rzucają się w oczy.
- Borczy
- Posty: 2395
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
Albo mam przestawione oko albo żółta cysterna ( zdjęcie od czoła ) jest trochę krzywo złożona
-
- Posty: 1312
- Rejestracja: 09 sty 2009, 21:46
- Lokalizacja: leszno
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
Tak o taką cysternę chodziło.No kurde faktycznie maleństwo.
- Kolejka
- Posty: 568
- Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
Zdjęcie zrobione na szybko, o ile o taką cysternę chodziło:
-
- Posty: 1312
- Rejestracja: 09 sty 2009, 21:46
- Lokalizacja: leszno
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
Możesz pokazać tą cysternę z cysterną JATT/TILLIG?
- Kolejka
- Posty: 568
- Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
Wczoraj dotarły do mnie pierwsze brytyjskie wagony towarowe, jakimi są cysterny 12-tonowe w trzech wersjach malowania z brytyjskiej epoki 2/3.
Hornby TT6008 "Carless Petrol" No. 10 Hornby TT6009 "Mobil" No. 64 Hornby TT6010 "Fisons Sulphuric Acid" No. 31 Wszystkie razem W porównaniu z typową dwuosiową cysterną Tilliga albo BR80 od Roco te wagony wyglądają jak z eNki
Hornby TT6008 "Carless Petrol" No. 10 Hornby TT6009 "Mobil" No. 64 Hornby TT6010 "Fisons Sulphuric Acid" No. 31 Wszystkie razem W porównaniu z typową dwuosiową cysterną Tilliga albo BR80 od Roco te wagony wyglądają jak z eNki
- Kolejka
- Posty: 568
- Rejestracja: 07 sie 2006, 19:23
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Mój TT tabor - Kolejka
Około 2 tygodnie temu dotarł do mnie zestaw startowy "The Easterner" produkcji Hornby (nr kat.: TT1002M) z parowozem typu A4 o numerze 60004 i imieniu "William Whitelaw" oraz trzema wagonami Mk1:
Koleje angielskie
Więcej zdjęć lokomotywy i wagonów postaram się dodać w wątku Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości