Tabor TT- carman
Moderator: mod-Moja TT
- carman
- Posty: 353
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 22:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Re: Tabor TT- carman
Wow... Jakimś cudem tego jeszcze nie sprzedałem. A może jednak było? Szczególnie gdy teraz patrzę na tabor PKP w H0
Cóż, tabor ma się nieźle. Przynajmniej wizualnie po wyjęciu z pudełka. Ciekawe, czy lokomotywy będą działać...
Cóż, tabor ma się nieźle. Przynajmniej wizualnie po wyjęciu z pudełka. Ciekawe, czy lokomotywy będą działać...
- carman
- Posty: 353
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 22:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
- TittyTwister
- Posty: 269
- Rejestracja: 29 lis 2008, 20:24
- Lokalizacja: Ostrava
- Kontakt:
Re: Tabor TT- carman
BR218 jest zajebista lokomotywa też jestem ich fajnem, mam 2, (V. epoki), na pociągi pull-push Fajny tabor tych loko masz
- carman
- Posty: 353
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 22:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Re: Tabor TT- carman
Mimo, iż większość czasu moja TeTetka leżakuje niczym dobre wino, nie oznacza, że nic ciekawego się nie dzieje. Otóż przedstawiciele najliczniejszej grupy lokomotyw w moim taborze zaczęli domagać się... lokomotywowni
[center][/center]
[center][/center]
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2012, 18:16 przez carman, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 14 lis 2010, 10:35
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Tabor TT- carman
Jesteś chyba największym fanem BR 218, prawda? Ile już masz? 4?
Ja mam jedną, tą ostatnią z najnowszymi sprzęgami.
Kolekcja ładna, naprawdę ładna. Trochę często zakupy robisz (i to spore).
Ja mam jedną, tą ostatnią z najnowszymi sprzęgami.
Kolekcja ładna, naprawdę ładna. Trochę często zakupy robisz (i to spore).
- carman
- Posty: 353
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 22:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Re: Tabor TT- carman
Ostatnio zmieniony 03 lis 2010, 14:07 przez carman, łącznie zmieniany 1 raz.
- carman
- Posty: 353
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 22:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Re: Tabor TT- carman
Na stan wjeżdża nowa lokomotywa. To znaczy model nowy i odświeżone malowanie, ale konstrukcja stara. W rzeczywistości, jak i w miniaturze Ach, ten terkot trójpolowego silnika...
BR 155 189-4 Railion
Bardziej pasowałaby mi wersja Cargo, lub ta bez oznaczeń, bo one są z lat 90', a większość taboru mam z tego okresu. Ale dobre i to. Tym bardziej, że modele wyszły z oferty.
A tu oryginał:
I kolejna platforma do składu:
Trochę żółtawo od tych DHL-ów się u mnie robi.
Ciekawe, czy platforma jest produkcji chińskiej, czy jeszcze niemieckiej. Na pudełku nic o tym nie pisze... W przypadku BR 155 widnieje "made in Germany".
BR 155 189-4 Railion
Bardziej pasowałaby mi wersja Cargo, lub ta bez oznaczeń, bo one są z lat 90', a większość taboru mam z tego okresu. Ale dobre i to. Tym bardziej, że modele wyszły z oferty.
A tu oryginał:
I kolejna platforma do składu:
Trochę żółtawo od tych DHL-ów się u mnie robi.
Ciekawe, czy platforma jest produkcji chińskiej, czy jeszcze niemieckiej. Na pudełku nic o tym nie pisze... W przypadku BR 155 widnieje "made in Germany".
- carman
- Posty: 353
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 22:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Re: Tabor TT- carman
Update
Szwajcarskie malowanie wygląda bardzo ładnie. Data rewizji 9 I 2009 więc to całkiem świeży model
Szwajcarskie malowanie wygląda bardzo ładnie. Data rewizji 9 I 2009 więc to całkiem świeży model
Ostatnio zmieniony 15 sty 2010, 08:52 przez carman, łącznie zmieniany 1 raz.
- carman
- Posty: 353
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 22:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Re: Tabor TT- carman
Jakiś czas temu pojawiła się u mnie BR140 Kuehna. Model pod względem kultury pracy silnika bije na głowę wszystkie inne lokomotywy, jakie mam. Jedynie może z nią konkurować BR110 DR Tilliga. Oj chyba na jednym modelu Kuehna się nie skończy
Póki co IV epoka rośnie w siłę.
Póki co IV epoka rośnie w siłę.
Ostatnio zmieniony 03 lis 2010, 14:06 przez carman, łącznie zmieniany 1 raz.
- BarTTmań
- Posty: 587
- Rejestracja: 03 paź 2008, 22:06
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Tabor TT- carman
No widzisz, brawo! Ja też wróciłem do TT po 22 latach przerwy!! Skatalogowałem ją i pochowałem do pudełek, gdy miałem 12 lat, a teraz - w ciągu roku - kolekcja rozrosła się kilka razy i buduję makietę!! To jest jak jazda na rowerze - nigdy nie zapomnisz! Pozdro!
- carman
- Posty: 353
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 22:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
- Piotr Sekuła
- Posty: 113
- Rejestracja: 05 cze 2009, 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Tabor TT- carman
Polskie tłumaczenia u Piko to standard. Strona jest tłumaczona przez dwóch panów, p. Piotra Hedę i p. Andrzeja Kortykę.carman pisze:(...)również w języku polskim.(...)
BTW. Z nowości PIKO 2009: 47424 czyli następny z serii Taurusów.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2009, 08:01 przez Piotr Sekuła, łącznie zmieniany 1 raz.
- carman
- Posty: 353
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 22:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
-
- Posty: 750
- Rejestracja: 12 sie 2008, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Tabor TT- carman
A gdzie kolega szanowny zakupił loko?
- carman
- Posty: 353
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 22:04
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Re: Tabor TT- carman
Kolejna lokomotywa wjechała na moje tory.
Tym razem jest to BR151 Piko z IV epoki. Model wygląda świetnie, a pantografy są zdecydowanie lepsze od tych jednoramiennych. Uważać trzeba jednak na detale, które łatwo uszkodzić. Jeden element oderwałem niechcący od podwozia już przy pierwszym wyjęciu z pudełka Na wózku też pękł mi jeden element... Na szczęście jednego i drugiego nie widać Napęd na 4 osie. Jazda nie budzi większych zastrzeżeń, jednak lokomotywa koniecznie wymaga dotarcia. Zdecydowanie na + jest oświetlenie. Są to 3 diody LED, o takim biało-żółtym odcieniu. Są jaśniejsze od tych Tilligowskich i zdecydowanie mocniej świecą już od najmniejszych napięć. Są bardzo wyraźne w dzień, a w nocy lokomotywka pewnie będzie nimi oświetlać sobie drogę Po za tym model posiada dokładny spis części zapasowych, również w języku polskim. Moim zdaniem lokomotywka jest warta tych 250zł. Polecam innym
Tym razem jest to BR151 Piko z IV epoki. Model wygląda świetnie, a pantografy są zdecydowanie lepsze od tych jednoramiennych. Uważać trzeba jednak na detale, które łatwo uszkodzić. Jeden element oderwałem niechcący od podwozia już przy pierwszym wyjęciu z pudełka Na wózku też pękł mi jeden element... Na szczęście jednego i drugiego nie widać Napęd na 4 osie. Jazda nie budzi większych zastrzeżeń, jednak lokomotywa koniecznie wymaga dotarcia. Zdecydowanie na + jest oświetlenie. Są to 3 diody LED, o takim biało-żółtym odcieniu. Są jaśniejsze od tych Tilligowskich i zdecydowanie mocniej świecą już od najmniejszych napięć. Są bardzo wyraźne w dzień, a w nocy lokomotywka pewnie będzie nimi oświetlać sobie drogę Po za tym model posiada dokładny spis części zapasowych, również w języku polskim. Moim zdaniem lokomotywka jest warta tych 250zł. Polecam innym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości