Jak któryś bardziej otwarty, to i Gagarina przytuli.
Zapowiedzi/Nowości 2024
Moderator: mod-Tabor
- wlodar
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10315
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
- wlodar
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Borczy
- Posty: 2309
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Moim zdaniem te same modele od dwóch czy trzech różnych producentów to nie przypadek - oni chyba razem śpią
U Petra wychodzi 830złromanpumas pisze: ↑24 kwie 2024, 13:53 Nowy VECTRON już można kupić na allegro cena 1009 czyli 234euro.Szok
-
- Posty: 1226
- Rejestracja: 09 sty 2009, 21:46
- Lokalizacja: leszno
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Nowy VECTRON już można kupić na allegro cena 1009 czyli 234euro.Szok
- wlodar
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Kończąc temat Ludmiły, to wg mnie fajną decyzją było zrobienie tejże przez Piko również wersji BR130, czyli tej, którą BTTB umieściło na podwoziu NOHABA.
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1900
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Moim zdaniem malowanie KM spotkałoby się z na pewno większym zainteresowaniem, niż zamieszczony w Nowościach 2024 Taurus w incydentalnym malowaniu "20 lat PKP Intercity".
No ale niezbadane są decyzje kierowników/księgowych Tilliga... Wciąż pamiętamy "Izbę Pamięci"...
- miano
- Posty: 614
- Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Z wagonami środkowymi jest zonk, bo Tillig wypuszcza wersję z oknami nad wózkiem jak w sterowniczym , a KM ma wejścia nad wózkami. (DBpza kontra Bpz - ?)
Mnie natomiast cieszy nowy typ Tankontenera oraz wagony InnoWaggon, niestety w realu występujące w jednolitych składach. Zdjęcie własne, jakość komórkowa
- wlodar
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Roco kilkukrotnie się wycofywało, więc pytanie o który raz chodzi (a w międzyczasie Piko weszło ze swoimi). Z resztą ich sprawa. Ludmiła (i Gagarin) na tyle fajnie wyglądają, że pewnie zbyt będzie, a o to w tym wszystkim chodzi. Jak już się uporają z kolejną Ludmiłą, to niech BR78/OKo1 dokończą.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2024, 10:22 przez wlodar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 210
- Rejestracja: 12 mar 2018, 18:25
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
W zalinkowanym filmiku koleś tłumaczy, że zabrali się za Ludmillę w momencie gdy ROCO opuściło TT Nie spodziewali się pewnie ich powrotu. Opracowali już model, który w ich mniemaniu pozwala im wydać różne ciekawe wersje lokomotywy, więc wydają....
- wlodar
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Nie wiedziałem o działaniach na rzecz wypuszczenia TRAXXa w barwach KM, ale być może nie udało się, bo brakowało reszty składu Tillig różne warianty kolorystyczne wypuszczał (również fikcyjne), ale chyba rzeczywiscie malo prawdopodobne by był znaczący zbyt w Niemczech, lub Czechach na tak endemiczną malaturę jak KM. Z drugiej strony Przewozy Regionalne były. Pożyjemy, zobaczymy.
Odnośnie Ludmiły, pełna zgoda że producenci się nie umawiają co kto wypuszcza (Tillig zaoferował BR38 "chwilę" po Roco), ale są modele obecne na rynku od lat, a mimo to kolejne firmy je również włączają do swojej oferty (pomijając dość zabawkową z dzisiejszego punktu widzenia berlińską prehistorię: BR110 - od lat w ofercie Tilliga, później również Roco; BR118 i 119 całe lata produkował Tillig, dołączyło Piko). Pewnie im się to sprzedaje. Możliwe że chodzi o zarobki nabywców. Ja, mając znacznie bardziej ograniczony budżet od statystycznego Niemca wolę kupić model którego jeszcze nie mam. Ów Niemiec szybciej moźe sobie pozwolić na 10 stanowiskową szopę na której stacjonuje 10 niemal identycznych lokomotyw kupionych od różnych producentów. Chyba jakoś tak to działa. Co nie zmienia faktu, że od kolejnej Ludmily wolałbym coś, czego jeszcze nie mam (np. Ol49 ).
Odnośnie Ludmiły, pełna zgoda że producenci się nie umawiają co kto wypuszcza (Tillig zaoferował BR38 "chwilę" po Roco), ale są modele obecne na rynku od lat, a mimo to kolejne firmy je również włączają do swojej oferty (pomijając dość zabawkową z dzisiejszego punktu widzenia berlińską prehistorię: BR110 - od lat w ofercie Tilliga, później również Roco; BR118 i 119 całe lata produkował Tillig, dołączyło Piko). Pewnie im się to sprzedaje. Możliwe że chodzi o zarobki nabywców. Ja, mając znacznie bardziej ograniczony budżet od statystycznego Niemca wolę kupić model którego jeszcze nie mam. Ów Niemiec szybciej moźe sobie pozwolić na 10 stanowiskową szopę na której stacjonuje 10 niemal identycznych lokomotyw kupionych od różnych producentów. Chyba jakoś tak to działa. Co nie zmienia faktu, że od kolejnej Ludmily wolałbym coś, czego jeszcze nie mam (np. Ol49 ).
- oelka
- Moderator
- Posty: 2186
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:34
- Lokalizacja: MDM
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Bo to jest model wagonu sterowniczego Bombardier Twindexx Vario, użytkowany również w KMach.
Jeżeli model wejdzie do produkcji można będzie złożyć cały skład łącznie z lokomotywą. Tylko... musi się jeszcze sprzedać w odpowiednio dużej ilości.
Aby mieć skład KM-ów potrzeba wagon sterowniczy, ze dwa - trzy wagony i lokomotywę.
Próba wypuszczenia lokomotywy TRAXXa w malowaniu KM-ów, kilka lat temu zakończyła się niczym.
Producenci nie umawiają się, co i kto wyprodukuje. Każdy produkuje to co ma szansę się sprzedać. Jeśli Tillig ruszył z produkcją BR132 to znaczy, że wśród niemieckich kolekcjonerów taboru jest na ten model, tego producenta, zapotrzebowanie.Odnośnie Ludmiły to ma to podobny sens, co BR110 Roco czy BR118 lub BR119 Piko. A BR78 / OKo1 wciąż niedostępne.
Konstruowanie modelu BR78 zapewne natrafiło na jakieś problemy techniczne, wymagające różnych zmian w konstrukcji i być może mocno podnoszące koszty produkcji.
Krzysztof Olszak
skalatt.info
skalatt.info
- wlodar
- Posty: 995
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Nie chce mi się szukać i sprawdzać czy mam rację, ale piętrowy z kabiną sterowniczą (ok. 13 min.) przypomina to, co jeździ na Kolejach Mazowieckich. Może wypuszczą w barwach KM (jeśli to nie TEN SAM wagon, to w formie przemalowanki)? Odnośnie Ludmiły to ma to podobny sens, co BR110 Roco czy BR118 lub BR119 Piko. A BR78 / OKo1 wciąż niedostępne.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10315
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Zapowiedzi/Nowości 2024
Dortmund Intermodellbau 2024
Tillig, TeTetka od m/w 5-ej minuty.
https://www.youtube.com/watch?v=0UkkU-gruvo
Kolejna Łudmiła ....po co
Pudernice [19 min.]
Tillig, TeTetka od m/w 5-ej minuty.
https://www.youtube.com/watch?v=0UkkU-gruvo
Kolejna Łudmiła ....po co
Pudernice [19 min.]
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10315
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość