RoberTT pisze: ↑17 kwie 2024, 08:16
To bardzo ciekawe o czym piszecie,ale w dalszym ciągu nie wiem jak zdemontować wiatrownice bez wyłamania mocowania do pomostu lokomotywy w postaci małego bolca w rogu. Widoczny jest w częściach zamiennych w ulotce dołączonej do modelu.Po otwarciu dymnicy widoczne jest mocowanie wiatrownicy na zatrzaski, ale po ich zwolnieniu trzeba odchylić wiatrownice na boki co spowoduje wyłamanie tych małych bolców w pomoście.Macie jakiś patent na demontaż bez uszkodzenia wiatrownicy? Pytam kolegów, którzy rozbierali ten typ lokomotywy w celu wymiany metalowej ramy. Pozdrawiam
Jak sam napisałeś, bolce w wiatrownicach są na dole, tymczasem zatrzaski w kotle - są wyżej. Najpierw odpinasz zatrzaski w kotle, potem, odchylając górną część wiatrownic, wyciągasz je do góry.
Ogólna kolejność: kabina, dymnica, wiatrownica, śruby od dołu mocujące kocioł do podwozia, silniki parowe.
W razie konkretnych pytań pisz na PW. Miałem ten sam problem, co Ty z ramą, i udało się bez problemu wymienić.