Bo to jest model wagonu sterowniczego Bombardier Twindexx Vario, użytkowany również w KMach.
Jeżeli model wejdzie do produkcji można będzie złożyć cały skład łącznie z lokomotywą. Tylko... musi się jeszcze sprzedać w odpowiednio dużej ilości.
Aby mieć skład KM-ów potrzeba wagon sterowniczy, ze dwa - trzy wagony i lokomotywę.
Próba wypuszczenia lokomotywy TRAXXa w malowaniu KM-ów, kilka lat temu zakończyła się niczym.
Producenci nie umawiają się, co i kto wyprodukuje. Każdy produkuje to co ma szansę się sprzedać. Jeśli Tillig ruszył z produkcją BR132 to znaczy, że wśród niemieckich kolekcjonerów taboru jest na ten model, tego producenta, zapotrzebowanie.Odnośnie Ludmiły to ma to podobny sens, co BR110 Roco czy BR118 lub BR119 Piko. A BR78 / OKo1 wciąż niedostępne.
Konstruowanie modelu BR78 zapewne natrafiło na jakieś problemy techniczne, wymagające różnych zmian w konstrukcji i być może mocno podnoszące koszty produkcji.