RT500
Moderator: mod-Tabor
- brovarek
- Posty: 870
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: RT500
Dzięki Witek, nie znałem tej stronki.
Dopytuje Tadzia dlaczego, ze względu na fakt, że Rt500 ma hamulec postojowy (ręczny) uruchamiany z pomostu a nie z poziomu ziemi. Czyli moim zdaniem bez czerwonej ramki, ale ja fachowcem nie jestem.
https://dlibra.pbs.edu.pl/dlibra/public ... 03/content - wg tej normy typowego płomienia już nie powinno być.
Dopytuje Tadzia dlaczego, ze względu na fakt, że Rt500 ma hamulec postojowy (ręczny) uruchamiany z pomostu a nie z poziomu ziemi. Czyli moim zdaniem bez czerwonej ramki, ale ja fachowcem nie jestem.
https://dlibra.pbs.edu.pl/dlibra/public ... 03/content - wg tej normy typowego płomienia już nie powinno być.
- Witek M.
- Posty: 976
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 15:32
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
- Kontakt:
- Ranger
- Posty: 3860
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: RT500
Własnie tego nie jestem pewien czy w 82 stosowali jeszcze te pochodnie.T_Domagalski pisze: ↑27 maja 2023, 16:12 Jak ktoś chce, to ja już dawno napisałem taki kalkulator numerów UIC w postaci programu konsolowego.![]()
A co do oznaczeń, to mam jeszcze dwie drobne wątpliwości:
- czy w 1982r. (ep. IVc) stosowano jeszcze symbol pochodni na cysternach? Wydawało mi się, że zaprzestano go stosować jeszcze w ep. IVb.
- masa hamulca postojowego powinna być w czerwonej ramce. Czy to uproszczenie, żeby uniknąć dodatkowych kolorów?
Jeśli nie to pytanie czy nie było nic czy był już znak płomienia w rombie jak w Vep.
Skoro masa hamulca powinna być w czerwonej ramce to będzie. Dzięki za podpowiedzi.
Jeśli widzicie jeszcze jakieś nieścisłości to piszcie zanim pójdą do druku.
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1921
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: RT500
Jak ktoś chce, to ja już dawno napisałem taki kalkulator numerów UIC w postaci programu konsolowego.
A co do oznaczeń, to mam jeszcze dwie drobne wątpliwości:
- czy w 1982r. (ep. IVc) stosowano jeszcze symbol pochodni na cysternach? Wydawało mi się, że zaprzestano go stosować jeszcze w ep. IVb.
- masa hamulca postojowego powinna być w czerwonej ramce. Czy to uproszczenie, żeby uniknąć dodatkowych kolorów?
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A co do oznaczeń, to mam jeszcze dwie drobne wątpliwości:
- czy w 1982r. (ep. IVc) stosowano jeszcze symbol pochodni na cysternach? Wydawało mi się, że zaprzestano go stosować jeszcze w ep. IVb.
- masa hamulca postojowego powinna być w czerwonej ramce. Czy to uproszczenie, żeby uniknąć dodatkowych kolorów?
- Ranger
- Posty: 3860
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- Ranger
- Posty: 3860
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1921
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Ranger
- Posty: 3860
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: RT500
Na kalce będą trzy różne numery. Projektuje kalkomanie tak, żeby byly gotowe do naklejenia całe tablice i numery na rame. Wszystko po to aby nie ciąć kalek i nie bawić się w drobne cyferki.T_Domagalski pisze: ↑25 maja 2023, 11:08To poproszę w takim razie z kółkami.Ranger pisze:Słusznym wyborem będzie zatem 7,7mm, RP25.
Tylko słabo to będzie wyglądało, gdy kilku właścicieli tych cystern zjedzie się na jedną imprezę sTTandardową...Czy dodanie choćby dwóch dodatkowych numerów do kalki aż tak podniesie koszt jej druku?
Oddzielne dodatkowe tablice i numery mogę wydrukować poza kalkami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość