Kuehn czy Tillig
Moderator: mod-Porady i techniki modelarskie
-
- Posty: 428
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:13
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Kuehn czy Tillig
"Uszek" nie trzeba wycinać są wyciągane.
Służą one do montażu napędu ale na makiecie domowej nie na modułach.
Służą one do montażu napędu ale na makiecie domowej nie na modułach.
-
- Posty: 1047
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Kuehn czy Tillig
Rzecz w tym, że te elementy są widoczne po zatłuczniowaniu. Nie pisałbym o czymś, czego nie widać.rura pisze:Czy to ma wielkie znaczenie, skoro i tak torowisko będzie zaszutrowane?
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1905
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kuehn czy Tillig
Rozjazdy Kuehn 20-stopnionwe wyglądają rzeczywiście jak zabawki, ale te 10-stopniowe nie są takie złe.
Przypominają bardzo mocno rozjazd Rz S49-190-1:9 ze stykami podpartymi i iglicami czopowymi:
http://www.bahnonline.ch/bo/41762/schla ... ferbar.htm
Trzeba tylko powycinać te uszka do mocowania napędu.
Przypominają bardzo mocno rozjazd Rz S49-190-1:9 ze stykami podpartymi i iglicami czopowymi:
http://www.bahnonline.ch/bo/41762/schla ... ferbar.htm
Trzeba tylko powycinać te uszka do mocowania napędu.
-
- Posty: 349
- Rejestracja: 13 cze 2008, 18:47
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kuehn czy Tillig
Problem raczej w tym że Kuehn robi tylko odmianę EW1 a ona wygląda mniej naturalnie niż EW2. Szyna szyną ale jako całokształt to jak dla mnie Tillig tym bardziej z tymi specyficznymi podkładami na końcach.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10338
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Kuehn czy Tillig
Zatłuczniowane.rura pisze:Czy to ma wielkie znaczenie, skoro i tak torowisko będzie [s]zaszutrowane[/s]?
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 kwie 2007, 13:32
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Re: Kuehn czy Tillig
Czy to ma wielkie znaczenie, skoro i tak torowisko będzie zaszutrowane?
-
- Posty: 1047
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 10:33
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Kuehn czy Tillig
Ale mankamentem Kuehna jest to, że rozjazdy są zbyt współczesne i dla chcących budować w realiach I-IV epoki mało przydatne. Jeśli jest ci to obojętne, to śmiało możesz kupić.
-
- Posty: 428
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:13
- Lokalizacja: Chorzów
- Kontakt:
Re: Kuehn czy Tillig
Zdecydowanie Kuehn.
To są tory do TT, Tillig robi na profilu z H0.
Rozjazdy da się ustawić ręką zanim podłączysz napęd.
Kąt toru zwrotnego w rozjazdach to 10 lub 20 stopni.
Na modułach te 10 wyglądają zdecydowanie lepiej i bardziej realistycznie.
Można do nich kupić również rozjazdy angielskie Peco z H0m, również o kącie 10 stopni.
Adrian
TT SILESIA
To są tory do TT, Tillig robi na profilu z H0.
Rozjazdy da się ustawić ręką zanim podłączysz napęd.
Kąt toru zwrotnego w rozjazdach to 10 lub 20 stopni.
Na modułach te 10 wyglądają zdecydowanie lepiej i bardziej realistycznie.
Można do nich kupić również rozjazdy angielskie Peco z H0m, również o kącie 10 stopni.
Adrian
TT SILESIA
- womo
- Posty: 2398
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Kuehn czy Tillig
Myślę,że ani jedna ani druga firma nie podejmie się tej pracy ...rura pisze:Cześć,
Które z tych firm najlepiej zastosować do budowy torowiska? Czekam na sugestie i propozycje
Tak na serio obie polecam.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 kwie 2007, 13:32
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Kuehn czy Tillig
Cześć,
Które z tych firm najlepiej zastosować do budowy torowiska? Tego pierwszego nie ma chyba dużo na rynku. Co polecacie? Generalnie chcę bazować na flexach + rozjazdy. Czekam na sugestie i propozycje
Które z tych firm najlepiej zastosować do budowy torowiska? Tego pierwszego nie ma chyba dużo na rynku. Co polecacie? Generalnie chcę bazować na flexach + rozjazdy. Czekam na sugestie i propozycje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości