Witam.
Mój Hamburczyk ale jeszcze JATT też wrócił z obslugi okresowej z dźwiękiem.Sprawuje się świetnie i kursuje już regularnie na trasie.
SVT137, Tillig
Moderator: mod-Tabor
-
- Posty: 1230
- Rejestracja: 09 sty 2009, 21:46
- Lokalizacja: leszno
- Kontakt:
- Ciamosław
- Posty: 493
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 18:08
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: SVT137, Tillig
Wersja o nr. kat: 500949
500949
500949
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 15:37 przez Ciamosław, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10324
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
SVT137, Tillig
Schnelltriebwagen "Hamburg"
Dokładna nazwa modelu
Schnelltriebwagen SVT 137 "Hamburg", DRG, Ep. II / Spalinowy zespół trakcyjny SVT137 "Hamburczyk", DRG, Ep. II
Schnelltriebwagen SVT 137 Wehrmacht, DR, Ep. IIb / Spalinowy zespół trakcyjny SVT137 wersja Wehrmacht, DR, Ep. IIb
Liczba osi
3 x 2
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen Gmbh & Co; Sebnitz - Niemcy
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
96182
96185
Zarząd kolejowy
DRG/DR
Epoka
II
IIb
Oznaczenie modelu
Berlin 137 225a, Berlin 137 225b
Berlin 137 151a, Berlin 137 151b
Elementy specyficzne
-
Wersje modelu
96181 - VT 137 231, DR, Ep. III
96182 - SVT 137 225, DRG, Ep. II
96183 - BR 183, DR, Ep. IV
96184 - VT 04, DB, Ep. III
96185 - SVT 137 151, DR, Ep. IIb, Wehrmacht
Napęd
Trójpolowy silnik z jednym kołem zamachowym, napęd na środkowy wózek - 2 osie, prąd pobieramy ze wszystkich osi, przekładnia mosiężna co gwarantuje niezniszczalność napędu, lecz czyni go dość głośnym.
Sprzęg
Brak sprzęgów zewnętrznych, człony połączone na zasadzie KKS
Oświetlenie
Białe/czerwone, LED, zmienne w zależności od kierunku jazdy oraz oświetlenie wnętrza
Uwagi
Model opracowany przez JATT. Wykazuje bardzo dobre właściwości jezdne zarówno pchany jak i ciągnięty. Bardzo atrakcyjny wygląd, dużo szczegółów, standardowe ultraczytelne napisy, miłe jest oświetlenie wnętrza. Jedyną wadą modelu jest wysoka cena.
DCC:
Hamburczyk posiada gniazdo NEM 651 plus 7-my pin Włożenie dekodera do modelu to kwestia sekund - jeśli uporasz się ze zdjęciem dachu, a że trochę ciężko schodzi więc operacja ta przyprawia niewprawionego użytkownika o przyspieszone bicie serca.
Dach zdejmujemy bez przesuwania go do tyłu. Należy delikatnie podważać od środka zestawu ku początkowi wybierając luz na bokach pudła i po kolei delikatnie wyczepiać zatrzaski.
Podsumowanie:
Model bardzo ciekawy, możemy go polecić każdemu miłośnikowi zespołów trakcyjnych choć mogą trochę razić skrętopyski wózków, jednak całość jest bardzo atrkcyjna.
Na podstawie i więcej na stronie [s]TT-Klub.PL[/s].
Dokładna nazwa modelu
Schnelltriebwagen SVT 137 "Hamburg", DRG, Ep. II / Spalinowy zespół trakcyjny SVT137 "Hamburczyk", DRG, Ep. II
Schnelltriebwagen SVT 137 Wehrmacht, DR, Ep. IIb / Spalinowy zespół trakcyjny SVT137 wersja Wehrmacht, DR, Ep. IIb
Liczba osi
3 x 2
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen Gmbh & Co; Sebnitz - Niemcy
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
96182
96185
Zarząd kolejowy
DRG/DR
Epoka
II
IIb
Oznaczenie modelu
Berlin 137 225a, Berlin 137 225b
Berlin 137 151a, Berlin 137 151b
Elementy specyficzne
-
Wersje modelu
96181 - VT 137 231, DR, Ep. III
96182 - SVT 137 225, DRG, Ep. II
96183 - BR 183, DR, Ep. IV
96184 - VT 04, DB, Ep. III
96185 - SVT 137 151, DR, Ep. IIb, Wehrmacht
Napęd
Trójpolowy silnik z jednym kołem zamachowym, napęd na środkowy wózek - 2 osie, prąd pobieramy ze wszystkich osi, przekładnia mosiężna co gwarantuje niezniszczalność napędu, lecz czyni go dość głośnym.
Sprzęg
Brak sprzęgów zewnętrznych, człony połączone na zasadzie KKS
Oświetlenie
Białe/czerwone, LED, zmienne w zależności od kierunku jazdy oraz oświetlenie wnętrza
Uwagi
Model opracowany przez JATT. Wykazuje bardzo dobre właściwości jezdne zarówno pchany jak i ciągnięty. Bardzo atrakcyjny wygląd, dużo szczegółów, standardowe ultraczytelne napisy, miłe jest oświetlenie wnętrza. Jedyną wadą modelu jest wysoka cena.
DCC:
Hamburczyk posiada gniazdo NEM 651 plus 7-my pin Włożenie dekodera do modelu to kwestia sekund - jeśli uporasz się ze zdjęciem dachu, a że trochę ciężko schodzi więc operacja ta przyprawia niewprawionego użytkownika o przyspieszone bicie serca.
Dach zdejmujemy bez przesuwania go do tyłu. Należy delikatnie podważać od środka zestawu ku początkowi wybierając luz na bokach pudła i po kolei delikatnie wyczepiać zatrzaski.
Podsumowanie:
Model bardzo ciekawy, możemy go polecić każdemu miłośnikowi zespołów trakcyjnych choć mogą trochę razić skrętopyski wózków, jednak całość jest bardzo atrkcyjna.
Na podstawie i więcej na stronie [s]TT-Klub.PL[/s].
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość