No nie, ta kaszka to jakby przemalowana rdza albo ....Borczy pisze:Nawet na dobre wyszedł ten tajemniczy podkład. Nie jest gładki, mi się podoba.
Moja TT-darasekp
Moderator: mod-Moja TT
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10278
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
- Borczy
- Posty: 2281
- Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
Nawet na dobre wyszedł ten tajemniczy podkład. Nie jest gładki, mi się podoba.
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
Pewnie się przyczepię ale poprawił byś trochę te bandaże na kołach.
Rzeczywiście ślimak od silnika coś słabo się zazębia z tym kołem zębatym.
Niżej nie siądzie (silnik)?
A ogólnie fajny model.
Rzeczywiście ślimak od silnika coś słabo się zazębia z tym kołem zębatym.
Niżej nie siądzie (silnik)?
A ogólnie fajny model.
- daraśekp
- Posty: 981
- Rejestracja: 22 mar 2010, 19:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
Wiązary były już pomalowane. To była wersja malowania DRG.
Na szybko nałożona buda.
Silniki pomalowane te samą czarną co buda, tylko bez podkładu. W porównaniu widać ile szkody poczynił brązowy podkład, dając grube ziarno. W sumie mój błąd, nie sprawdziłem przed użyciem na budzie...
Na torach, w ruchu ujdzie...za późno na lament
Na szybko nałożona buda.
Silniki pomalowane te samą czarną co buda, tylko bez podkładu. W porównaniu widać ile szkody poczynił brązowy podkład, dając grube ziarno. W sumie mój błąd, nie sprawdziłem przed użyciem na budzie...
Na torach, w ruchu ujdzie...za późno na lament
- womo
- Posty: 2377
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
Ładnie. Wiązary też pomalowałeś?
- daraśekp
- Posty: 981
- Rejestracja: 22 mar 2010, 19:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
Nie jest tak źle, ale...żeby wyjąć koła główne, trzeba wyjąc osie z kół zębatych, które je łączą...
Trochę to wszystko ciasno spasowane, jednak ślimak osadzony na osi silnika, napędzający zębatkę, jest dosyć luźno na niej osadzony...może powodować przeskoki w późniejszej eksploatacji loki.
Czary mary i: Bandaże do poprawy, myślałem że lepiej mi z tym pójdzie.
Added in 3 minutes 24 seconds:
...nadal nie wiem, do czego jest przygotowane 3 pinowe gniazdo w płytce...może ktoś wie
Trochę to wszystko ciasno spasowane, jednak ślimak osadzony na osi silnika, napędzający zębatkę, jest dosyć luźno na niej osadzony...może powodować przeskoki w późniejszej eksploatacji loki.
Czary mary i: Bandaże do poprawy, myślałem że lepiej mi z tym pójdzie.
Added in 3 minutes 24 seconds:
...nadal nie wiem, do czego jest przygotowane 3 pinowe gniazdo w płytce...może ktoś wie
- womo
- Posty: 2377
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
Znasz kogoś kto to teraz będzie potrafił złożyć ?
- daraśekp
- Posty: 981
- Rejestracja: 22 mar 2010, 19:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
Kilka fotek z placu boju
- brovarek
- Posty: 861
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
W związku z tym, że Twój parowóz ma być w ep IIIc/IV, stawiałbym na czarną ramę parowozu, pomarańczowa czołownicę, bandaże oczywiście białe na kołach, oraz wszelkie elementy używane przez drużynę parowozową "gorące" w kolorze czerwieni, uchwyty i poręcze białe.
Nie powinno zostać uznane ewentualnie za błąd pomalowanie skrzyń wodnych i budki na kolor zielony, mniejsza już o odcień, każdy ma swoje racje, lub dokumentacje.
Jest troszkę kolorowych zdjęć tendrzaków z lat 70-tych, pooglądaj i sam wyciągnij wnioski.
Nie powinno zostać uznane ewentualnie za błąd pomalowanie skrzyń wodnych i budki na kolor zielony, mniejsza już o odcień, każdy ma swoje racje, lub dokumentacje.
Jest troszkę kolorowych zdjęć tendrzaków z lat 70-tych, pooglądaj i sam wyciągnij wnioski.
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
http://tomi.holdys.pl/index2.php?desc=on&par=okl2-6
Czołownica raczej powinna być pomarańczowa.
Czołownica raczej powinna być pomarańczowa.
- daraśekp
- Posty: 981
- Rejestracja: 22 mar 2010, 19:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
Mam pytanie odnośnie koloru podwozia.
Na dole tej strony jest informacja, że parowozy osobowe miały malowane kolorem czerwonym '' ...Kolor czerwony - podwozie parowozu, czołownice, koła, elementy układu napędowego, wózki tendrowe..."
Czy posiada ktoś informacje, zdjęcia, czy OKl2 występował/mógł występować w takim malowaniu?
Oraz, czy przy czerwonym podwoziu malowano obręcze kół na biało?
Na dole tej strony jest informacja, że parowozy osobowe miały malowane kolorem czerwonym '' ...Kolor czerwony - podwozie parowozu, czołownice, koła, elementy układu napędowego, wózki tendrowe..."
Czy posiada ktoś informacje, zdjęcia, czy OKl2 występował/mógł występować w takim malowaniu?
Oraz, czy przy czerwonym podwoziu malowano obręcze kół na biało?
- daraśekp
- Posty: 981
- Rejestracja: 22 mar 2010, 19:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
'' podkład akrylowo-poliuretanowy Vallejo''-ponoć dobrze kryje metal...tyle wiem, i dlatego się skusiłem.
O szczegóły pytaj Freda
O szczegóły pytaj Freda
-
- Posty: 1651
- Rejestracja: 12 sie 2016, 09:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
Trochę tak ale może farba przykryje. Bo zmyć sie już pewnie nie da?daraśekp pisze:Dzięki
Trochę schrzaniłem malowanie podkładem...nabyty od kolegi z forum, okazał się trochę ''gruby''.
Za to świetny efekt jakby sie chciało uzyskać zardzewiały wrak na bocznicy.
Co to za farba (nazwa,numer)?
- daraśekp
- Posty: 981
- Rejestracja: 22 mar 2010, 19:58
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
Myślałem, że masz jakieś sugestie...
- brovarek
- Posty: 861
- Rejestracja: 14 cze 2006, 14:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Moja TT-darasekp
Pytałem o numer z czystej ciekawości o numer, M
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości